خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کتاب خوری!!!

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ
منه پا برهنه تو وبلاگش من و 4 تا از دوستامونو به کتاب خوری دعوت کرده!!!

یعنی ما رو به خوندن یه کتاب دعوت کردن 

و

ما هم 5 نفر دیگه رو به خوندن یه کتاب دیگه دعوت میکینیم

و

اونا هم همین طور تا....

 

کتابی که من بهتون معرفی می کنم یه رمان هست

از رضا امیرخانی به اسم قیدار

                     

من این کتاب رو به این دوستان معرفی میکنم:

بانو مریم گلی (برای زندگی)

بانو ته خطی (خط خطی)

بانو بنای با ثوات (باز آی)

بانو ساده (من و دنیای کتاب هام)

بانو تیرزاد (یکی مونده به آخر)

۹۳/۰۶/۱۲
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

سلام
ممنون از دعوتت
کتابی خوبی رو انتخاب کردی
این کتاب رو من زمانی که تازه چاپ شده بود تو جلسه ی نقد و بررسیش که با حضور رضا امیرخانی برگزار شد خریدم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش
خیلی قشنگ هست
خوش به حالتون
پاکباخته نظرت چیه آدرس بدم کتابو بهم هدیه بدی ؟

پاسخ:
پاسخ:
مخالفم
خخخخخخخخخ
:))
الان دارم کنیز سفید نوشته دبیر منش رو میخونم بعدش دستم خالیه اگه کتابشو داری برام بفرست منم بوخونم دی

پاسخ:
پاسخ:
نمیتونم بفرستم
دیه چجوری بفرستم؟؟؟
کنیز سفید ؟؟
نویسندش کیه؟؟؟
موضوعش چیه؟
سلام
فقط معرفی؟
بخرین برامون بهمون اهدا کنید تا بخونیم. :)

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دعا کنید پولدار شم حتما می خرم
خرید اینترنتی قشنگ 5-6 تومن پول پست می بره تازه پست عادی
فک کنم باس خودم شخصا برم کتابفروشی
اصن اینطوری لذت بخش تره عادم باس تلاش کنه اصن هم خسیس نیستم

پاسخ:
پاسخ:
آفرین
من به تو افتخار میکنم
میدونم میدونم
هرچی نیگا میکنم میبینم نمی ارزه

پاسخ:
پاسخ:
چی نمی ارزه؟
باشه برم ببینم چی گیرم میاد

پاسخ:
پاسخ:
آفرین
فردا چند شنبه است؟؟
کاش میشد اینترنتی خرید خو من حوصله ندارم برم بیرون

پاسخ:
پاسخ:
پنج شنبه
میشه اینترنتی خرید
یه سرچ بکن میاد

(آیکن رفع بهانه های ته خطی)
واقعن الا از من توقع داری همین الا برم بخرم؟؟
بنده 3ماهه میخام برم کتاب بخرم هنوز وقت نکردم

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
فردا میری میخری
مگه نه؟
خوبه خوبه

پاسخ:
پاسخ:
خب پس برو بخرش
مزنه چنده؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
12000 بود فک کنم
با سلام و تشکرات فراوان از جناب پاک باخته
بسیار ممنون از لطف بسیارتون اگر زحمتی نیست بفرمایید من این کتاب را چگونه تهیه بفرمایم؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ: سلام

1. میری میخری
2. میری دانلود رایگان میکنی

+بخری بهتره
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۳ بنای باثوات
پاک باخته جان من این کتاب رو قبلا هم خوندم هم تو وبم معرفی کردم..
اینم لینکش:http://ashnayegomshode.blog.ir/1393/04/04/%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1

پاسخ:
پاسخ: هی تو دلم گفتم فک کنم راجع بش با هم صحبت کرده باشیم هااااااااا
باز گفتم نه یکی دیگه بوده حتما...
گاهی یک بغض سنگین بهتر از یک لبخند سرد است

پاسخ:
پاسخ:
تا حدودی قبول دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی