خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خادم الرّضا

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ
تو حیاط صحن

واستاده بودم رو به گنبد آقا؛

رفتم کنار خادم و پرسیدم:

-شرایط خادمی چیه؟

چند تا رو گفت که من دو تاشو نداشتم:(

با بغض گفتم:

-حالا نمیشه کاریش کرد؟

چند تا راه رو گفت که اونام پیچوندن بود.

رفتم نشستم رو به روی گنبد...

یه جوونی اومد و خواست بره داخل که؛

خادم گفت:

-جانم نمیشه بری داخل...

جوون گفت:

-پس چجوری ببرمش زیارت؟؟

خادم:

-نمیشه. کسی همراهتون نیست؟

جوون نه گفت و راه افتاد بره با شرمندگی...

رفتم جلوش و بعد کلی سرخ و سفید شدن؛

گفتم:

-بدید من میبرمشون و میارم خدمتتون.

گل از گلش شکفت.

هیچی دیگه ده دقیقه ای رو به روی ضریح بردمشون

و بعدش دادمش به فرزندش.

خادم صدام کرد و رو بهم گفت:

-این بهترین خادمی بود که می تونستی بکنی

گفتم:

-حاجی خیلی زود حاجت روا شدم:)

 

+اونایی که هوایی شدن التماس دعا

۹۳/۰۶/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۸)

:)
فکر میکنم اون دوتا شرایطی که نداشتی تاهل و زندگی تو مشهد بوده ! چون منم مثل شما چندین و چند بار تاحالا شرایط رو پرسیدم. آرخش با خادم مورد نظر به یه نظر واحد نرسیدم چون هرکدوم یه شرایطی رو میگن و بعدم که میبینیم انگار جفتمون شوتیم پیشنهاد میدن برو پیر پالان دوز اونجا اصل کاریه و کمکت میکنن! همین دیگه :) اینگونه میشود که ما به دلیل فاصله ی زیادی که تا بست نواب هست و حال نداریم تا اونجا بریم پس بیخیال شده و دست از پا دراز تر برمیگردیم اصفهان :))))

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
واقعا باید بست نواب میرفتم تا حل میشد؟؟
ای بابا
نچ نچ
اخ اخ اخ شمام پولکی شدی؟ بگو هزینه اش رو واستون کارت به کارت میکنم

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
خرجش یه چله زیارت عاشوراس به نیتی که تو دل ماست
دوستان در جریانن
خخخخخخخخ
تو روحت خسیس

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
:)
عع خو واسه خانوم ها هم بپرس بگو به من :)

+بعله خودمم

پاسخ:
پاسخ:
خرج داره
:))
حالا شرایطش چی بود؟؟
قبول باشه

پاسخ:
پاسخ:
قبول حق
نمیگم
خخخخخخخخخ:))
دقیقا خادم یعنی این

پاسخ:
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
:)))
کاش کربلا...
آه
شرایط خادمی رو بیا به منم بگو :(

پاسخ:
پاسخ:
برا خاونما و آقایون فرق داره
همون دختر آذری هستی شما؟
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۳ نـیـوشـا خـانـوم
:) خیلی زیبا بود

پاسخ:
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی