خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

شکلات با طعم حرم :)

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ
شب ولادت خانم فاطمه معصومه (س) بود؛

تو صحن جامع؛

کنار سید نشستم تو صف تا

آماده شیم برای نماز مغرب...

صف بستیم...

دلم هوای نذری حرم کرده بود...

شکلات و شربت و شیرینی می خواستم...

جا نماز و پهن کردم و نشستم...

یه نفر از بین صفمون رد شد و

نگاهمو از تسبیح تربتم دزدید

(شاید دو ثانیه طول کشید)

دوباره چشم به جانمازم افتاد

اما

کنار جانمازم؛

تو امتداد تسبیح تربتم؛

یه شکلات بود....

از هر کس پرسیدم؛

گفت من نذاشتم...

و اشک...

 

+اینو گفتم که بگم:

مهم نیس از آقا چی بخواین 

بهتون میده...

شب میلادی از این سفره دست پر پا شید...

+کاش یه شب از کربلا براتون بنویسم

+التماس دعا

۹۳/۰۶/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

phd رو معنا کنم یا سوزوندن دل ادما؟!!
دقیقا کدوم قسمت رو متوجه نشدید؟

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
هیچ کدوم
شما phdدارین تو سوزوندن دل آدما
دقت کردین؟؟؟؟!!!!
..
..
منم از اون شکلاتا میخوام

پاسخ:
پاسخ:
چی چی دارم؟
شستی؟؟؟
نگرفتم

پاسخ:
پاسخ:
خو صدام در اومد دیگه من قصمو گفتم
پست گذاشتنم با شعری که نوشته بودم تناقض داشت
یکم کندر بخور هوشت زیاد شه
والا
من تو مسجد کوفه یه چیزی دیدم که هنوز هم یادش می افتم یه جوری می شم ولی تا حالا به کسی نگفتم...
یجورایی میفهمم حالتو

پاسخ:
پاسخ:
ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد و آواز نیامد
یعنی شستم خودمو اساسی
خخخخخخ
منم شکلات میخوام

پاسخ:
پاسخ:
:))
نصیبتون شه ان شاءالله
شاید این زندگی الانم رو از آقا مدیونم
چند سال پیش اون منو آورد به زندگی و راهش رو نشون دداد و الا اصلا الان معلوم نبود کجا بودم

پاسخ:
پاسخ: مبارکتون باشه
ان شاءالله دفتر زندگی دنیاییتون با شهادت بسته شه
یک بلیط........
باز یک حال عجیب..........
پر شده از رنگ حرم.........
رنگ یک اذن ورود...
رنگ یک گنبد زرد....
هر حیاطی یک حوض...
پر ز آب کوثر...
و وضو بر لب حوض...
باز هم اذن ورود....
یک قدم تا مقصود...
در همین حین میان رویا...
ناگهان بغض مرا می گیرد...
گویی انگار مشرف شده ام...
به خودم می آیم...
چند روزی به سفر هست هنوز...
*****************************
باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام

باز هم زائرتان نیستم از دور سلام

با زبانی که به ذکرت شده مامور سلام

به سلیمان برسد از طرف مور سلام




کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها

باز از دوریت افتاده به کارم گره ها




ننوشته ست گنهکار نیاید به حرم

پس بیایید اگر خوب و اگر بد به حرم

برسد خواهش این ناله ی ممتد به حرم

زود ما را برسانید به مشهد به حرم
**************************************
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از حضورت
زیبا بود
دل ِ تنگم رو حسابی هوایی کردی دختر
خوش به حال کسایی که الان مشهدن

پاسخ:
پاسخ:
خوش به سعادتشون
زودتر نصیبت شه
اوووووووووووووووووووم
مشهد حرم ورودی باب الجوادتان
التماس دعا
روضه ...
اونم با صدای نریمان پناهی ...
خرابه این روضه ام ...
روضه شور یا شور روضه ...

پاسخ:
پاسخ:
دلم برای هیئت و تاریکی و خلوت لک زده
ممنون :)
منم دعا کن رفیق ...

پاسخ:
پاسخ:
حاجت روا
محتاجیم
اگه عکس های keep calm می خواید به وبلاگ من سری بزنید

پاسخ:
پاسخ:
ها؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی