خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

افشا می شوم اگر بخوانند...

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ق.ظ
ابیات؛

پشت هم می آیند 

و من

از ترس می بلعمشان!!!

۹۳/۰۶/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۶)

به حکمتش فکر کن
من یخ شدم وقتی نرسیده بود
ایشالا زود خودت بری

پاسخ:
پاسخ:
دیگه چیزی به اسم عقل نمونده که بخوام فکر کنم
ولش
بیخیال
ان شاءالله
دوباره باز مستم و بی دلم
دیوونه ام دیوونه ی عاقلم
از تو ارباب کربلا می خوام یاحسین
هر دو قسمت نبود
دیگه راجبش حرف نزن
بشدت ناراحتم میکنه

پاسخ:
پاسخ:
هر دو؟؟؟
قسمت؟؟؟
هعییییییی
اینجا خونمه پس توش می نویسم
عصبانیم
نمیشه که به روم نیاررم
نمیشه
تو دفترچت بنویس بی ترس
بلعیدنش سنگینها

پاسخ:
پاسخ:
دفترچه موش داره موشم گوش داره
سنگین تر از ؛ از دست رفتن نفس زدن تو بین الحرمین که نیست
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۳۰ بنای باثوات
چرا خب..بنویسین بخونیم ما..:))

پاسخ:
پاسخ:
نمیشه
دارم با خودم میجنگم
دلم برای دفتر شعرم تنگ شده
سلام
بر دوست عزیز تک پرم :)))
در هر دو دسته جای نمیگیرند والسلام ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
:))
توضیح مبسوط داده شد تو وبت
میگیرند
التماس دعا:)
خودنویسی هایی که بوی شیعه بودن ناب که از عمق وجود سوخته بوی خوبی داره ...
شب جمعه بوی زهرا،توی کربلا ...
به قول خودتون داره کار دستمون میده این نرفتن کربلا ...
دعا کن برای من هم ...

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله قسمتتون شه
اگر حسی دست داد بهتون چیزی نبود جز "من فضل ربّی"
محتاجیم
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی