خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

هدیه محبت رو زیاد میکنه

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ
نیاباتا ؛

زیارت عاشورا + دو رکعت نماز؛

در حرم مطهر شهید گمنام؛

خوانده شد.

 

+التماس دعا

+مخصوص ته خطی؛

دارم پفک می خورم با سس رب انار :))

۹۳/۰۶/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

دعا کن به خیر بگذره

پاسخ:
پاسخ:
بابا چی شده
ترسوندیم
دست گلتون درد نکنه
شما که هزار ماشالا دست به نیابتتون خوبه بی زحمت یه نماز جعفرطیار و یه ختم قران هم به نیابت بخون ...
واسه من خعلی سخته...

خدا اجرتون بده

پاسخ:
پاسخ:
عجب...
مخاطبه ما داریم
خواهش
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۵۶ بنای باثوات
مگه با سس انار هم می شه...چه کارایی می کنین شما..:)

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
ما ایم دیگه
تو راهنمایی نکنی بهتره ها چیه میخا تو عروسی هم بکنیم دلقکشون بهم بخندن

پاسخ:
پاسخ:
دور از جون بزرگواری شما
تو پوست واسه عادم میذاری
آخر هفته 2تا عروسی داریم بفرما پوستم خراب شد حالا چیکارش کنم

پاسخ:
پاسخ:
هیچی دیگه
با ماسک برو نبینن پوستتو
بگو مد جدیده
سبک جشنه بال ماسکه اس...
..........{سانسور شد}
دستم بهت برسه .....................
در ضمن این هویتا به هیشکی وفا نکرده عاغا

پاسخ:
پاسخ:
عاغا خودتی
نمیرسه تلاش نکن
پوستت خراب میشه
آدرسم درست بود حتی پلاکم
نگو آدرست ناقص بود همون فکر هویت خودت بودی

پاسخ:
پاسخ:
پ ن پ
فکر مامور پست بودم تو زحمت نیفته
فرستادی؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
ن دیگه آدرست ناقص بود
خوووووووووووووو هویتم لو میرفت اگه میفرستادم
پاک باخته سوغاتیا منو چیکار کردی؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
تابلو اینا رو میگی؟؟؟
هنوز هست
تو اون روحت بیاد نوشته بودی مخصوص ته خطی فک کردم دعاهارو میگی اینجوریشدم بعد پفک و رب انار رو خوندم شدم
تو روحت بیاد من عاشق رب انارم پفک هم دوس دالم
اصن از لج تو هم که شده میرم

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخ
من رفتم لا لا
پفک مونده.......
خخخخخخخ

پاسخ:
پاسخ:
خودتی
خخخخخخخخخخخ
زبون
سلام وبه قشنگی داری ممنون میشم به وبه منم سر بزنی یه وب درست کردم واسه تولد دوتا از دوستام اگه بیایو کمک کنی زودتر کامنتا جمع شن ی تشکر ویژ] ازت میکنم الان نمیتونم زیاد کامنت بزارم ولی اگه تو اومدی کمتراز3تا کامنت نزار بیشترم شد بهتر بعدا جبران میکنم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
عمرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی