خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کمک

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

کی می دونه 

چطور می تونم "قالب بلاگ درست کنم" 

و

"آهنگ بذارم برا بلاگم"

؟



+کسی می تونه برام بسازه؟؟؟

۹۳/۰۷/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۵)

نع بابا تیکه نبود :))
پاسخ:
باور کردم:))
نمیتووووووووووووووووووووووووونی
 

ببین تو مدیریت یه گزینه داری به نام راهنما حوصله کنی همه ی جوابات رو میگیری
پاسخ:
چیو نمی تونم میرزا؟
اوووووووووو حوصله میخواد اون
ولی ممنون از راهنماییت:))
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۳ فیروزه ای
قالب بلاگ بلد نیستم درست کنم. اما بلدم قالبا رو دستکاری بکنم و دلخواه خودم بکنم.
که این امکان توی  قالب/ویرایش css قالب فعلی موجوده. هر کاری آدم بخواد میتونه انجام بده. این امکان بلاگ رو دوست دارم خیلی.
آهنگ هم فکر کنم باید امکانات بخری. امکان جاوا باید بخری. اما دقیق نمیدونم
پاسخ:
به منم یاد میدی چجوری دست کاری کنم؟
هدر میخوام بذارم
ممنون
چی پول؟؟
کجا؟
من کیم؟
آهنگ میخوام چکار؟

+شاید حقوقم اومد رفتم خریدم
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

والا اینجور که ما فهمیدیم واسه آهنگ گذاشتن باید پول بدیم.

لذا ما هم بی خیال آهنگ شدیم رو وبلاگ!!!
پاسخ:
سلام

حقوقمونو ریختن شاید خریدیم
در غیر این صورت عمرا بخرم
:))
من از اینجا اطلاعی ندارم باید از اونایی کمک بخوای که دارن بلاگ :)
پاسخ:
الان تیکه بود دیگه؟
بااااااااااااااااااااااااااااااوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی