خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آرایش غلیظ

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

هنوز 

بوی تعفّن ش ؛

توی چشام هست...




+ارزش دیدن هم نداره

+واقعا مردم ما رو چی فرض کردن و اینو ساختن؟؟

+حتی ارزش نداره آدم واسه نقد ببینتش

+نه داستان قوی نه جذابیت اه اه اه

۹۳/۰۷/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۴۷)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۸ انسان نیازمند
باشه برو
خدا قوت
ببینمت میگم
پاسخ:
شب بخیر
:))
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۴ انسان نیازمند
ینی نمیاااااااااااای!
عکس ماشینو نشونت بدم تصادف کرده
داغون شده
پاسخ:
تعریف نکردی چکار کرد که تصادف کرد
خسته ام میرم استراحت
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۱ انسان نیازمند
۱۱۸ خرابه.
آتش بس دوست ندارم
یکاریش میکنم
چهار تا بلیط دارماااااااااا
پاسخ:
مبارکه
والاااااااااااااااا
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ انسان نیازمند
چرا نمیدونی :)
یکی بره بپرسه.
بلیط دارم. میسوزه نرم
پاسخ:
زنگ بزن شمارشو از 118 بگیر و بپرس
برو آتش بس ببین
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۹ انسان نیازمند
خواب زده ها رو نیاورده بود سینمااااااااااا؟؟؟؟؟

پاسخ:
نمی دونم
از تیکه هایی از فیلم که دیدم پی بردم که احتمالا باید همینطور باشه
پاسخ:
اوهوم خیلی داغون بود
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۲ انسان نیازمند
یواشکی بده بری بلاگ مردم
پاسخ:
جان؟
توهم خوب نی هاااااااااااااا
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۶ انسان نیازمند
:)
باز اشتباه شد شکل

پاسخ:
خو فارسیش کن بعد بزن:))
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۱ انسان نیازمند
:(
پاسخ:
هان؟
من دیگه برم
شب خوش
پاسخ:
برو برو
شب تو هم خوش
:)))
من خودمو قایم نکردم
میدونی تو کیم
بابا به کارت برس
خوش باش
پاسخ:
بله بله
خاطره هستی دیگه
:))
دیگه طاقت نیاوردیو گفتی
داشتم میخوندمو لذت میبردم از خوشحالیت
پاسخ:
خو تو که میدونی بلاگ آی پی میذاره 
چرا خودتو قایم میکنی؟
نمیدونم والا
پاسخ:
واه واه واه

خو اعلام موجودیت کنین
منم که اصلا نمیدونم کی هستن
والا
خیلی محو میزان ملیحیش رو نمیدونم
پاسخ:
خب پس لبخند عروسانه است دیگه
خخخخخخخخخخ
این 4 نفر دقیقا تو وب چکار میکنن؟
لبخند بود
همینطوری
پاسخ:
ملیح یا غیر ملیح؟
خسته ام
:D
پاسخ:
برا چی میخندی؟
نوش جان..
امشب کیک شکلاتی پختم...
یه هفتست پفک خریدم تو کابینته حال نداشتم بخورم
پاسخ:
آره نوش جان
من که میدونم الان داری خودتو می زنی
منم دیروز کیک گردویی خونگی خوردم
نچ نچ
پفکت مونده دیگه
چه خوب
پاسخ:
چی خوبه؟
دیروز ذرت خوردم با پیراشکی و سمبوسه و فر چیپس
دلت آب
پاک باخته در حال انتقام جویی
باشه تو بزرگتر
پاسخ:
آفرین کم کم داری عاقل میشی
خخخخخخخخخخخ
الان یه ترمه خوشگل دیدم
این هم حرفیه
پاسخ:
پس قبول داری من بزرگترم؟
ترجیح میدم خصوصی هم نفرستم اصن نباس با آدمای پاستوریزه جیجی باجی شد بعد تو تصوراتشون می شی یه ................ می فهمی منظورمو ..بیخیال
الا از اینکه یه سال از من کوچیکتری خوشحالی عایا
پاسخ:
دست ته خطیت درد نکنه
...
خودت پرش کن
در هر صورت من ازت بزرگترم از لحاظ عقلی
خخخخخخخخخخخ
:)))))))
واسه اون نبود میخواستم در مورد اون از راه دوره یه چیزاییبگم دیدم سانسور می کنی نگفتم
پاسخ:
هه ههه ههه هه
هه ههه ههه هه
خخخخخخخخخخ
اونا رو میتونی خصوصی بفرستی
اره مثلا آموزش از راه دور
نچ نچ نچ هیییس نگو{با خودم بودم}
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
یه سال ازت کوچیکترماااااااااااااااااااااااااااااا
چ نچ نچی میکنه
جهشی چیه
پاسخ:
یعنی بدون مدرسه رفتن
سلامت باشی:D
سنتو نگفتی بهم
پاسخ:
گفتم دیگه...
یکی از خودت کم کن
اسم اصل حالم رو آوردی استرس گرفتم نمیدونم اصل حالم چطوره
پاسخ:
خسته نباشی
امتحاناتو جهشی میدی؟
استرس دارم
پاسخ:
چرا؟
:D
پاسخ:
خخخخخخخخخ
اصل حالت چطوره؟
بله
پاسخ:
انقده دوس دارم بگم بله و بلا
خخخخخخخخخخخخخ
باشه بابا
پاسخ:
عزیزی
:)))))))))))))))))))))

هی ته خطی؟
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۶ بنای با ثوات
خخخخخ
خیلی خندیدم..
آخه اسمشو نشنیدم...خو چرا فیلم نا معروف می بینی..:))))
پاسخ:
نوش جون
تلوزیون داره دقیقه به دقیقه تبلیغش میکنه
چطور ندیدی؟
این یعنی بنده بدآموزی دارم ...
دلم نمیخواد کسی سانسورم کنه
پاسخ:
نه نه دخترم
فرزندم
گلم
بستگی به جنبه افراد داره
بی بی نصف حرفای نگین و سانسور میکنه
به اون سانسورا میگن خصوصی
خصوصی بین من و خط خطی کشمشی
چرا اونا رو سانسور کردی باز میرما...
هیچکدوم خداروشکر از اینا بهتر بود
پاسخ:
من عاشق گرافیک بودم
بابا بچه از این جا رد میشه
حال ندارم جواب بدم بهش
درک کن دیگه
مهم خودمم که میدونم چیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** تو رشته ای که من خوندم اصن نمیخواستمش مجبوری رفتم مدیر بووووق اسممو زورکی نوشت تو اون رشته
میخواستم برم نقشه کشی یا کامپیوتر رام نداد...
پاسخ:
مگه قلدر بود؟
تهش خونه داری خوندی دیگه یا طراحی دوخت جفتشم خوبه
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۸ بنای با ثوات
خب اسم فیلم رو می گفتی ..:|
پاسخ:
یسرا بانو توام؟؟؟
بابا اسم فیلم آرایش غلیظ هست دیگه
دیپلم فنی رشته اش رو بیخیال نمیخوام بگم
پاسخ:
نگوووووووووووووووو
والا
رشته های فنی همش گل 
حالا تو قایم کن
بیخیال...
نمیتونم فنی رو ادامه بدم
پاسخ:
چی خوندی تو فنی؟
تا چندم فنی خوندی؟
اون دوتا آخری رو دوس دارم..
هیچکدوم رشته ام فنی بوده تغییر رشته دادم
پاسخ:
بزنم شت و پتت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدم فنی رو ول میکنه آخه؟؟؟
چی خوندی حالا تو فنی؟
تو چجور رفیقی هستی که نمیدونی چرا الا دارم کنکور میدم هاااان...
مثلا چه رشته هایی ؟؟
{کنکورم هنوز مونده الا دارم دیپلم می گیرم}:D
از بس درس میخونم بی حالم خسته ام خسته:D
پاسخ:
چرا تازه داری درس میخونی؟
شهرتون مدرسه نداشته؟
علوم سیاسی
علوم اجتماعی
روانشناسی
"حقوق"
.
.
.
تو گفتی منم باور کردم درس میخونی
تجدید آوردی؟
با رشته انسانی میشه کامپیوتر خوند عایا؟؟
پاسخ:
انسانی که کلی رشته های توپ داره
تو چرا تازه داری کنکور میدی؟
دلم برات تنگ شده بود
جدیدا چقد بی حالی
چقد دلم میخواست یه روزی کامپیوتر بخونم نشد...
پاسخ:
من از کامپیوتر متنفر بودم
خو حالا بخون
دیگه چی بیام پیش تو هی بزنی منو شت و پت کنی مگه روانی ام:D
رشته ات چی بود؟؟؟
پاسخ:
کم نه
خخخخخخخخخخخخخخخ
کامپیوتر
خیلیم دلت بخواد
سلام خوبم تو خوبی...
چیه چش نداری ببینی من درسخونم:D
پاسخ:
تو بخون قبول شو بیا شهر ما 
کیه که بدش بیاد
جونم دراومد با درسای دانشگا
روانی
پاسخ:
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
خوبی؟
تو و درس؟؟
اسم فیلم آرایش غلیظ بود
اسم فیلم دیگه باهوش
پاسخ:
آفرین 
آرایش غلیظ دیگ آی کیو
اسم بده
پاسخ:
اسم چی؟
قضیه چیه
پاسخ:
یک فیلم مزخرف بود
اصلا داستان نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی