خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

دلم از کسی گرفته...

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ق.ظ
خدایا

دلم برای حرف زدن با تو تنگ شده است...
زیر نور مهتاب
وسط بیابان های جنوب...



+چقدر زود بد شدم:((
+چند روزه به اضطرار که میفتم؛
سر نمازم گریم میگیره...
این نشونه خوبیه
۹۳/۰۷/۱۷
پاک باخته

نظرات  (۹)

دعام مستجاب بشه حتما دعات میکنم :)
پاسخ:
ممنون
حتما میشه:)
گریه کردم خیلی خوبه
التماس دعا
پاسخ:
:))
هذم من فضل ربّی

محتاجیم
حاجت روا
سلام شرمنده کامنت ها امروز تایید کردم
یکم با تاخیر
پاسخ:
سلام
شرمنده خدا نباشی
این چه حرفیه
ممنون:))
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۰ انسان نیازمند


شلمچه
از اون گریه ها که آدمو بهشتی میکنه
پاسخ:
اوووووووووووووووووووووووووم
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ انسان نیازمند
اون ی نفری که حاضر بود تو سایت
الان دو نفرن
پاسخ:
نمی دونم کی الان تو بلاگم هست!
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ انسان نیازمند
از کی گرفته!!!!!!
:)))
:★
پاسخ:
دیگه دیگه
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۷ انسان نیازمند
اون ی نفره منمااااااااااااااااا
خیر باشه ایشالا
بد!!!!!!!!!
پاسخ:
تو؟
نه
از تو دلم نگرفته...
وقتی این حال بهت دس میده واسه من گناه کار دعا کن :(
پاسخ:
مهتاب بانو
شما حداقل تو اکثر اعمال مستحب من شریکی 
من مطمئنم که شما قلبت خیلی پاکه
شمام برا ما دعا کن
منم از نظر خودم گناه کارم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۷:۱۵ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست بزرگوار و مدیریت محترم وبلاگ

لطفا جهت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام پایگاه های زیر را لینک کنید

http://siyadat.com/ ( پایگاه اینترنتی سیادت - مدرسه علمیه سیادت ، مشهد مقدس )

http://modafein.ir/ ( قدم به قدم با اهل بیت :: پایگاه اینترنتی طلبه جوانــــ )

منتظر پاسخ شما هستیم تا ما هم با لینک کردن شما کمکی کرده باشیم در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام

پاسخ:
سلام
من هیچ لینکی ندارم اگر دقت بفرمایین
ولی استثنا آدرس سایت هایی که گذاشتین حذف نمیکنم 
تا دوستان استفاده کنن...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی