خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

الحمدلله

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

خدایا

شکر که مسلمون م

شکر که شیعه ام

شکر که امروز برام عید

شکر که رهبر بالا سرم هست

شکر که ایران زندگی می کنم

شکر که خونواده دارم

شکر که دوستای خوب دارم

شکر که

                     کنار بچه هایی قلم می زنم که 

                                                      

                       خیلی وقتا وباشون بوی خدا میده....


+بچه ها ممنونم که هستید

+ممنونم که خیلی وقت ها تو پستاتون فقط خدا رو دیدم و دیگر هیچ

+باشین و خوب باشین

+عیدتون مبارک

+التماس دعای فراوون

۹۳/۰۷/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۹)

۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ انسان نیازمند
کربلایی جوجه نوک حنایی
:((
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
شکر...
پاسخ:
اوهوم:))
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۲ فیروزه ای
الحمدلله
الحمدلله
الحمدلله
واقعا اینها نعمتی هستن
دقیقا منم برای این چیزهایی که نوشتید خدا رو شکر میکنم :)
پاسخ:
:))
شکر
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۶ نیوشا خانوم
آها خب پس محو شو چون من 16 ساله بودم که آقایی اومد برای صحبت جدی و اجازه ی خواستگاری :دی دوستمم 15 سالشه و پسره میخواد بیاد خواستگاری :)) ما دهه هفتادی ایم عجله داریم مثل شما دهه شصتیا ریلکس نیستیم :))
پاسخ:
عجله خوبه
ولی اگه به محرمیت رسمی اونم با چشای باز منجر شه
:))

این دوستت که داغونه اصلا
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۸ نیوشا خانوم
من بیست و سال و خورده ای سن دارم دوستم 15 سالشه

حالا چرا محو شی تو افق؟
پاسخ:
چون بچه 15 ساله قصد ازدواج داره:))
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ مهندس بهشت
شکر
پاسخ:
:))
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۰ انسان نیازمند
عیدی هایی که میخایو ایشالا بگیری
آره از خیلی وبا بین سادگی حرفاشون خدا حس میشه. خیلی وقتا اشک هم جاری میشه
در پناه خدا
حاجتروا کربلایی
پاسخ:
ان شاء الله
جوجه نوک حنایی
و شکر به این خاطر که هستیم تا حمدش را بگوییم
پاسخ:
:))
الهی شکر
عیدتون مبارک.

انشاالله کربلا نصیبتون بشه:)
پاسخ:
ممنون
همچنین
ان شاءالله
نصیب همه آرزومندان:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی