خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات
تصور کن:
عید غدیر باشد؛
برسی محضر مولایت؛
سر به زیر بیفکنی؛
لبخند بزنند و آرام بگویند:

فلانی!
این هم عیدی شما
حکم آخرین ماموریت است...
موفق باشی رزمنده...
شهید شوی ان شاء الله...



+آه از من بی لیاقت
+:((
۹۳/۰۷/۱۸
پاک باخته

نظرات  (۶)

چـه زود رفتی پیشواز غدیر
عیدت مبارک :)
واسه منم دعا کنی ها :)
هر وقت اومدم اینجا ازت التماس دعا کردم چون میدونم دعاهای تو خالصانه اس :)
پاسخ:
عید شمام پیش پیشکی مبارک
:))
آقا واقعا اونجوری که شما فک میکنی نیست هاااااااااااااااااا
من هر جا برم دعا میکنم برات ولی خداس که می دونه دعای بنده هاش چقد بالا میره:))
من الان هستم شما هستی؟
پاسخ:
منم الان هستم شما هستی؟
راستی سلام عیدتونم مبارک:)
پاسخ:
سلام
عید قبلی و بعدی توام مبارک :)
یعنی اینقدر عشق شهادتین؟؟؟
پاسخ:
من شهادت رو زندگی میبینم
وقتی آدم ذاتش کمال گراست و حیات همیشگی میخواد میشه دلش شهادت نخواد؟
شهادت تفسیر حیا لا یموت میشه از نظر من
تازه میشه خدا رو دید
فرصت یه لحظه هم نشین خدا شدن یه دنیاست
شهادت
عاشق زیاد داره ولی لایق کم
لیاقت شرطه که من فعلا ندارم :(
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۷ انسان نیازمند
ایشالا گاقعی بشه تصورمون
شهید شی کربلایی جوجه نوک حنایی
التماس دعا
پاسخ:
ان شاء الله
آمین
حاجت روا 
محتاجیم
:))
من خیلی نمیفهمم آرزوی شهادت داشتن یعنی چه.



راستی واسه خیریه خیلی جاها میشه رفت. کدوم شهری؟
موسسات حمایت از کودکان بی سرپرست، کودکان مبتلا به سرطان، بیماران مبتلا به سرطان، زنان سرپرست خانوار، آزادی زندانیان، خانواده های نیازمند، بیماران مبتلا به جذام، اعتیاد و ...
خیلی هست. باید ببینی با اهداف کدوم موافقی. کدوم قشر به نظرت به کمک نیازمندتره. برای کدوم کاری از دستت بر میاد.
بعضیا کمک مادی لازم دارن، بعضیا وقت زیاد می خوان، بعضیا کمکای اجرایی. من که پول ندارم :دی
پاسخ:
یعنی زندگی پر برکت و بی بازگشت
یعنی کنار خدا بودن
یعنی ...


گرگان


ندیدم تا بحال تو شهرمون
مهم نیته پول داری که مهم نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی