خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ملت چقدر خسیس شدن

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ق.ظ

بهم پیام داده

جواب میدم:

+عیدی رو رد کن بیاد

-فردا میدم

+عیدی مادی می خواماااااااااا

-عیدی مادی رو باید از سیدا بگیری

+متاهلا سید حساب میشن

...



+مکالمات من با یک عدد دوست متاهل

۹۳/۰۷/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
با اجازه وبلاگ شما در وبلاگ گروهی فانوس جزیره لینک شد
وبلاگ فانوس جزیره هر روز با یک نویسنده مطلب جدید دارد
شما هر روز به وبلاگ فانوس جزیره دعوت هستید
ارادت - عباس زاده
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
چشم سر می زنم
همچنین
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۴:۰۷ انسان نیازمند
گریییییییییه
دات میاد باشه.* :)
پاسخ:
ها؟؟؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۸ انسان نیازمند
نمیبرم
زبون

پاسخ:
برادران حراست خودنویسی ها بیاین بندازینش بیرون
10   2  
12    24

۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۳ انسان نیازمند
بابا سن ملتو چرا لو میدی؟
گودزیلا! اصلا به روحیه لطیف من میاد
تو لطیف بودنه منو ندیدی من چیکار کنم
پاسخ:
یه دهه اس
از کجا میخواد لو بره؟

صد رحمت به گودزیلا
برو دیگه حالم خوش نیست

التماس دعا
نماز شب خوندی 
اسممو تو قنوتت ببر

۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۹ انسان نیازمند
نه دیگه
میشناسیم خوب
پاسخ:
گودزیلای دهه 60 به تو میگن
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۷ انسان نیازمند
خوابیدی؟
پاسخ:
نه
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۳ انسان نیازمند
مشکلی نیست ایمپلنت میکنم
خخخخخ
پاسخ:
از رو نری ها
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۲۷ انسان نیازمند
هیچی
اصلاح شد
*نرم خندیدن*
پاسخ:
نخند 
دندونات میریزه پیرمرد
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۲۲ انسان نیازمند
مکالکات!!!
غلط املایی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
هان؟
جی میگی؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۱۸ انسان نیازمند
منم با خودت میبری خونشون فردا؟
پاسخ:
خونه کیا؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آدم فهمیده ای بود!!!!
خوب میدانست کجاها خودش را به نفهمی بزند......

منتظر حضورتم

***********************
پاسخ:
کی؟
جان؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۱۳ انسان نیازمند
حواست باشه مثل ملت نشی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
خو حق داشت
من زورگیرم به اون چه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی