خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

مثه ماهی لیز می خوره از دست آدم

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ق.ظ

به سید پیام تبریک عیدو اینا دادم...

جواب داد:

+مخلصیم عید شمام مبارک

-ما فلجتیم اصلا

حالا عیدی رو رد کن بیاد

راستی یه خبر...

+چه خبر؟

کربلا رو میگی

من دعات کردم :-p

-آره...

دم شما گرم 

بیشتر دعا کن از ذخیره درام...

عیدی؟

+شماره کارت بده

-جدی؟

+خخخخخ

-نخند سرت میاد

میگم کارت که نمی ارزه بدم

شارژه ایرانسل قبول میکنم

خخخخ

+حیف شد من فقط همراه اول می تونم بگیرم

-بگیر میدمش به ...

اصلا می فروشمش

والا

+نمیشه حرومه بفروشی

-تو بفرست من با برادران مرجع هماهنگم مشکلی نیست

...




+از سری مکالمات من و سید

+آدم 600 تا دوست سید داشته باشه هر کدوم یه گوشه باشن انصافه آخه

+فردا ناهار خونه یک عدد سید دعوتم

+غروبم میرم به یه سید دیگه سر بزنم

+خونه بقیه نزدیکای سید هم روم نمیشه برم:))

۹۳/۰۷/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

دیوونه ای دیگه
چیکارت کنم

+ یک عدد سید
پاسخ:
عشق است دیوونگی
والا

دعام کن
:))


سلام

شمام که یه ریز بند کردین به این بنده خدا سادات بزرگوار...

امسال تنها عیدی بود که عیدی مادی نگرفتم اصلا! :(((
از هیچ کس...

لابد عیدی هام همه معنوی بودن... (آخ جون...)

بله؛ بعد از اون کامنت مابقی پست ها رو هم دیدم؛ که فقط همون روضه بود...
ولی خب پست اول بود دیگه؛ حالم گرفته شد...

به هر حال عیدتون مبارک.
(راستی دیروز سر کلاس از یه رفقام عیدی گرفتم؛ فقط همون بود فقط !!)
پاسخ:
سلام

چه کنیم همین یه سید و داریم دیگه...

من امروز برام عیدی آوردن :))

منم نرفتم عید دیدنی

اوووووووووووووووو من کلی عیدی معنوی گرفتم کلی دعای خوب خوب...

عید شمام مبارک

:))
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۰۸ انسان نیازمند
دوستای مدرسه منظورم بود
متوجه نشدم.ینی چی گفتی خودتی و ....؟
پاسخ:
منظورم این بود:
خودتی و دوستات
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۰۰ انسان نیازمند
کدوم دوستام؟
مدرسه؟
پاسخ:
هرکدوم چه فرقی داره
مدرسه دیگه صدره ال...
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۷ انسان نیازمند
منمو چی؟
راستی رفتم پایین چی گفت بهت؟
پاسخ:
دوستات

اگه میخواست جلو خودت می گفت 
والا
چیز خاصی نگفتیم
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۱ انسان نیازمند
بد
مگه نگفتی من برم تو هم میری
دوباره بهت زنگ زد دعوتت کرد؟
پاسخ:
نه همونجا اصرار کرد که باید برم
تازه گفت بعدا خودمم باید تشریف بیارم مدرسه
خب توام بیا
بدم خودتی و ...
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۴ انسان نیازمند
گفت جشنه از ده شروع میشه تادهر وقت خوشبگذره. همونجا که حذف کردی
حرف از خونه نزد
پاسخ:
من خودم خبر خونه رو اعلام کردم
بعدم خودش گفت تازه منم دعوت کرد
همون پشت پارک شهر دیگه؟
من میرم اونجا از اونجام میرم ناهار
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۶ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بابا من روم نمیشه
نه، خرابکاری نکردم
فقط گفتن ******* جشنه
پاسخ:
نگفتن چه ساعتی؟
کجا؟
دعوتت کرده آی کیو...
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۳ انسان نیازمند
نهارو میری؟؟؟
من
یادت نره هاااااااااااا
پاسخ:
آره دیگه
مگه آدرس نگرفتی؟
شما اونجا شاغلی هااااااااااااااااااا
باز تو خرابکاری کردی؟
خیلی هم خوب :دی
پاسخ:
چی چیش خوبه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی