خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

عیدی دوستان

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

اگر سید دور و برتون نیست؛

برید امام زاده ها و عیدی بگیرید...

تو امام زاده ها یه بسته شکلات پخش کنید...

صلوات زیاد بفرستید...

امشب رو احیا کنید...



+عیدتون مبارک

+التماس دعای زیاد

+زیارت امام حسین(ع) در کربلا همراه با نماز 

و امام علی (ع) در نجف به نیابت از شما


۹۳/۰۷/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۹)

احیا با فیلمو شب نشینه دخترانه هم قبوله عایا؟!؟!
پاسخ:
نمی دونم والا
نظر خودت چیه مغنا؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۰۱ انسان نیازمند
پس چی
کیه که میاد اینجا
هااااااا؟
پاسخ:
دیگه دیگه
والا
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۸ انسان نیازمند
بعد این همه خرج تازه نذاشتی پاستیل بخری ینی قناعت از نوع تو
دلت بخواد خیلی
پاسخ:
بله خیلی

مگه مخاطبه من تویی؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۳ انسان نیازمند
نوش جااااااان
آفرین که تههههههش قناعت کردی
خخخخ
پاسخ:
واقعا من قانعم میبینی؟
نچ نچ
کیه که قدر بدونه
مخاطبه من دارم؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۸ انسان نیازمند
گلبرگ ششم
اَی آدم زرررررررررررنگ
شام چی بود حالا
پاسخ:
بله
سه سیخ دل مخلوط با یه سیخ دل خالص
دیگه دیگه ماییم دیگه
تازه پسته و کلوچه سنتیم خریدم
خخخخخخخخخخخخ
تازه قرار بود پاستیل و اینا بخرن که نذاشتم
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۰ انسان نیازمند
بله
امروز ملاقاتتون کردیم
ساعت۲/۵ خونه بودم
پاسخ:
تا دو و نیم نگهت داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امروز رفتم کارگری 20 تومن دستمزدم بود
بعد قبول نکردم 
گفتم برام خوراکی بخرید
25 تومن خوراکی خریدن
با پول شام شد 42 تومن
خخخخخخخخخخخ
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۱ انسان نیازمند
بد
تنها رفتی:(
حاجترواااااااااااااااااااااا
پاسخ:
نه
زنگ زدی خواب بودم
کلاسمو نرفتم
حالم خوش نیست
سلام. ممنونم شما هم عیدت مبارک :) 
پاسخ:
سلام خواهش
عید شمام مبارک :))
پیشنهاد خوبیه واقعا :) 
عیدتون مبارک: )
پاسخ:
قابل نداشت
خواهش:))
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی