خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خوش بختی...

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ

خوش بختی همیشه؛

زیر بارون قدم زدن و  تازه شدن نیست...

پول دار بودن یا معدل الف بودن نیست...

شاعر و نویسنده بودن نیست...

شهرت و پر کار بودن نیست...


خوش بخت بودن برای من

گاهی وقتا خیلی ساده پیش میاد

مثل وقتایی وارد یه وب میشم

دارم لینکاشو بالا پایین میکنم و یهو

می بینم خودنویسی ها لینک هست

اونم وب بچه هایی که من در مقابل نوشته هاشون ذره ام...

بی ادعا بدون اینکه ازم بخوان لینکشون کنم

فقط و فقط برای خودم خوندنم نه برای خوندنشون...

ازشون ممنونم حتی اگر خاموشن 


مثل وقتایی که بچه ها رو قد یه حبه قند؛

خوشحال میکنم...


مثل وقتایی که هستین

حتی مجازی...


+تاج بی بی عزیز مبارکت باشه

ان شاءالله راهی کربلا باشی

+خدایا شکرت که خوشبختم:))

۹۳/۰۷/۲۳
پاک باخته

نظرات  (۵)

۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۲۰ انسان نیازمند
هم دلم نمیاد، هم میدونم برام سخت میشه، هم نمخام پشیمون شم
پاسخ:
آفرین
خودت سبک سنگین کن فرزندم...
:))
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۱۶ انسان نیازمند
تقصیر خودته ی اسم گذاشتی با اون خط جواب بده
خسیس نباش
پاسخ:
جواب نمیدم...
پیامک نده الکی
اون تصمیم با خودته
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۱۲ انسان نیازمند
باشه مال تو
کربلا نفس من
پاسخ:
10 2
11 23
انقد پیامک نده شارژم تموم میشه
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۹ انسان نیازمند
اولا هزار بار بود
دیوماً دنیای من اسم عکس کربلاست.
ینی بری کربلا

پاسخ:
1000000000000000000000000000000000000000000 بار
من می دونم
منم همونو میگم
دنیای منه
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۶ انسان نیازمند
الهی همیشه شاد باشی
بری دنیای من
پاسخ:
ان شاء الله
صد بار
اونجا دنیای منه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی