خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

امروز...

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

آن قدر

خوشحال و سبک بارم که

در وصف هم نمی گنجد...


+دارم به آینده فکر میکنم...

۹۳/۰۷/۲۴
پاک باخته

نظرات  (۸)

۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۷ انسان نیازمند
تمام ثانیه هاش برات پر خیروبرکت باشه
آمین
پاسخ:
آمین
مدیونید اگه فک کنید من رمز میخواما
من همینطوری داشتم ازینجا رد میشدم گفتم آرزوی موفقیت کنم که دارید به اینده فک می کنید.
یه ضرب المثلی هست که میگه کامنت بی بی بی طمنع نیست حالا خود دانید >_<
پاسخ:
حالا چون نمی خواین؛ اصراری نیست
نمی دم
والا
خخخخخخخخخخخخخخخخ
:))
ممنون منم آرزوی موفقیت دارم برات بی بی جان
:))
ما با ضرب المثلای تحریفی کاری نداریم
بازم والا
:))))))))))
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ فیروزه ای
آقا میترسم اشتباه گفته باشم روز قیامت جلومو بگیرن. شایدم اولین فرد نبودید. اصلا بیخیال. ^__^
پاسخ:
ای بابا
نترس ما مفتش سر پل صراط نیستیم
:)
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۰ فیروزه ای
بلی. رسید. ممنون رَجُل
پاسخ:
خواهش می شود...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۶ فیروزه ای

اولین باره از کسی رمز میخوایم. اونم با کلی عذاب وجدان. رمزم ندادید، ندادید

هوم؟

هر جور راحتید. اینجا که آدم رودرواسی با کسی نداره ^__^

پاسخ:
پس من چقد خوشبختم:))
نه بابا شما جز قدمایی
شایدم فسیلا
خخخخخخخخ

به کسی که نخوام نمیدم
رسید آیا؟
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۹ فیروزه ای

عهههههه

خب اگه اینجوریه منم رمز میخوام ^__^

آیکون بچه ای که شکلات میخواد :))))))

پاسخ:
چشم
کی جرات داره به مهربونا رمز نده
:))

البته فقط به بچه هایی که قدیمی هستن رمز میدم هااااااااااااااا
این دلم تنگ شده چی میگه؟ رمزیه؟ :|
پاسخ:
میام رمزشو میدم:))
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ فیروزه ای
خوش بحالتون
خوش بخالتون
خوش بحالتون....
پاسخ:
خدا بهترشو نصیبت بکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی