خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

این پست هذیان های یک تن در حال سوختن در تب است

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۰۳ ب.ظ

 چند روز دیگه،

              باید برم دنبال کارای فارغ التحصیلیم...


 کارشناسی هم داره تموم می شه...

 از 17 بهمن به بعد باید یه دوران جدید رو ترسیم کنم...

 یه دوره طلایی تو زندگیم...

 


 هنوز تو شوک اتفاقات این چند روزم...

 خیلی اذیت شدم خیلی...


 فردا امتحان دارم :))

 دو سه روز بعد هم آ خرین امتحانم و چند روز بعدش کارشناسی تموم...



 تو زندگیم چند بار فرصت عاشق شدن رو از خودم گرفتم

 و 

 فکر نمی کنم دیگه هم پیش بیاد که عاشق شم...



 +کاش از این خواب بیدار شم...

 +فکر نکنم دلم برای دانشجوییم تنگ شه...

۹۳/۱۱/۰۶
پاک باخته

نظرات  (۱۴)

مسخره که چه عرض کنم... آخه ما خودمونم مبتلاییم دیگه خبر داری دیگه...  شدیم بایگانی دانشگاه :د
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
به ما میگن فسیل گلم
به روی خودت نیار
سلام
ضدحالیه ها فک کنی آخرشه ولی نباشه... فارغ التحصیلی رو میگم... یعالمه خ ... :د
پاسخ:
سلام
الان مسخرم کردی؟؟؟
هوم؟؟؟

ایشششششششششششششششش

عاشق شدنتونو ببینیم
بگو ایشالااااااااااااااا:))
پاسخ:
الهی آمین

:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
خوشا به سعادتت که فارغ شدی :)) از تحصیل البته :)) من دیه خسته شدمممممم :((
شیرینی ما یادت نره هااااااااا
تصمیم های خوب بگیر واسه خودت :)
**** ** ****** **** *** *** ************************ *** *** ***** ***** *** ***** ***
پاسخ:
سلام


اگه این استادم بذاره

دعا کن

الله اکبر از دست تو
آرزوی موفقیت در امتحانات...


چرا فارغ التحصیل!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا کارشناسی نه!؟!
پاسخ:
ممنون

چون ترم آخر کارشناسی ام ان شاء الله

اونقد که انتظار داشتم کارشناسی خوب نبود
ان شاء الله ارشد جبران شه
حداکثر 1 سال یادت میمونه بعد فراموش میکنی ^___^
دلداریو داشتی
آدم تا این چیزا رو نبینه و تجربه نکنه که بزرگ نمیشه
و به نظر من اینکه آدم زرتی عاشق بشه، نشونه ی بی عقلیشه!
عاقلی عزیزم!
تو عقل عشق داری
پاسخ:
چه دلداری واقعا ممنونم ^ــــ^

من و عقل؟؟؟
کلا ما دو تا کارد و پنیریم با هم
والا
خخخخخخخخخخ

عقل عشقت منو کشته
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

تبریک

ان شاالله زندگی جدید پس از فارق التحصیلی پر از موفقیت

+
من دلم واسش تنگ میشه
حتی الان که ارشدم هم داره تموم میشه بازم دلم واسه لیسانس و رفیقام تنگ میشه...
پاسخ:
سلام

ممنونم

ان شاء الله


+
من خود درس و دانشگاه رو گفتم
وگرنه خاطره خوب و دلتنگ کننده که الی ما شاء الله دارم :))
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۵۸ مهندس بهشت
ایشالا به سلامتی دعات میکنیم
پاسخ:
ممنون مهندس
سلام و رحمه الله.  ی دستی رو آنتن قلبت بکش . حداقل کابوس ها رو با وضوح کمتری ببینی. بزگواری که اتفاقا هم شهید هم بود میگفت: قرآن بخوان که قرآن در تو قیامت میکند.  از نظر من هم بکن . تبت قطع میشه
پاسخ:
سلام

قرآن...

ممنون

حتما
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۵ گمـــــــشده :)
سلام پاکی جون...ای شالا همیشه شاد باشی جانم...
+دل منم برای دوران دانشجوییم تنگ نمیشه و نشد...
پاسخ:
سلام

ممنون توهم همین طور یسرا جان

+چه تفاهمی
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۰ انسان نیازمند
ایشالا خوب شی. مخصوصا دلت
موفق باشی
حسی که همه از فارغ التحصیلی دارنو ندارم. نمدونم چرا!
دلت پر نور
پاسخ:
تو کلا فرق داری 
والا
سلام علیکم

در خدمتم با فرهنگ عمومی چیست؟
پاسخ:
سلام

سر می زنم چشم
سلام 
خوشبختم
پاسخ:
سلام

ممنون
برای حال خرابم

برای روحم 

دعا کنید...


فرض اینکه آدم های به این بی تمدنی هم روزگاری قرار بود با من رو به رو شوند را نداشتم...
پاسخ:
بزرگ می شی یادت میره

:((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی