خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سال های عمر من

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ

 زندگی ما،

 از اول هم، دو فصل داشت:

 محرّم

 فاطمیه...


 باقی همه فرجه روز های امتحان است...

نظرات  (۱۵)

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۴ انسان نیازمند
برو ملوس
شب بخیر
پاسخ:
شب بخیر
:((
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۰ انسان نیازمند
خوابم نمیبره
پاسخ:
من خوابم میاد

برم دیگه

شب بخیر
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۹ انسان نیازمند
شاید چهارشنبه
شب بخیر
پاسخ:
شب بخیر
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۶ انسان نیازمند
مامانت بیداره مطمئن شم خوبی؟
ساعت پنج بصرف شام
پاسخ:
نه
خوابه
آره

آها

ان شاءالله یه شب دیگه بیاین

شب بخیر
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۳ انسان نیازمند
همون موقعم دستو پاهات کچی بود
بد نیس
التماس دعا
فردا هم نمیایم گفتم بهش، گفت باش
من برم بخوابم
توهم سعی کن زودتر بخوابی
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
فردا کجا نمیای؟به کی گفتی؟ چی گفتی؟
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۹ انسان نیازمند
وا باز رفت تو فاز
ینی اگه لپاشو میدیدی میفهمیدی  درد ینی چی
پاسخ:
خب مگه بده؟؟
درد همه رو زرد میکنه 
من لپام گل انداخته بود

شکر خدا

االبته الان به گفته مامان شبیه دیوار گچی شدم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۷ انسان نیازمند
اییییییییییییش
بستنی که خوردی
بعدشم ظرفاش کوچک بود
بابا طوریت نمیشد
خو الان چطوری؟
پاسخ:
شکر

جز خوب بودن چکار میشه کرد در محضر خدا؟
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۵ انسان نیازمند
ترش دوس نداری
کشکی میخاااااااای
پاسخ:
من دوس دارم

نمی تونستم بخورمش

با شرایطم اذیتم می کرد
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۵ انسان نیازمند
ناراحت نباش
میگرفتی فردا میخوردی
پاسخ:
نمیشد ترشم بود گویا
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۸ انسان نیازمند
بستنی بخور
آش خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خوردم

نه نخوردم:(((

رو دلم موند
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۳ انسان نیازمند
یخ بذار تو ی پلاستیک بذار رو صورتت
فقط زیاد نذار که اذیت نشی
پاسخ:
نه بابا ول کن
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۱ انسان نیازمند
خیلی درد داره
پاسخ:
فک کنم هنوز خون ریزی داره
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۷ انسان نیازمند
ایشالا نمره امتحانمون خوب شه
پاسخ:
ان شاء الله
دندونم:((
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۷ دیده بان ...
 فاطمیه شروعیست برای برپا کردن محرم
و محرم اثباتیست برای فاطمیه...


پاسخ:
احسنت
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۶ نشریه پلاک
احسنت
زیبا بود
پاسخ:
هذه من فضل ربّی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی