خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سیدی محبوب

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ
همزمان با من؛
 یه حاج آقا با یه دختر و پسر کوچولو جلو اومدن....

 پدر بزرگ گفت:
 بفرمایید. اینم سید احسان. دوست باباتون...

 دختر و پسر کوچولو تو اون بارون؛
 دوون دوون می رفتن و گلای مزار شهدای دیگه رو میاوردن
 و
 به عمو احسانشون هدیه می دادن...


 +خیلی زیبا بود...

نظرات  (۶)

سلام
الهی!واقعازیبابود
پاسخ:
سلام

یه بچه های خوبی بودن
به پر کوچولو یه کیک دادم و گفتم برام دعا کنه
انقده خوشکل تشکر کرد...
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۲ کمی بودن ...
ای جاانم 
شهدا مارودریابید......
پاسخ:
آمین آمین
منم دریابین
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۹ عطار کوچولو
زیارت شهدا هم توفیق میخواد.
پاسخ:
لطف شهدا شامل بی لیاقت ها هم میشه...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


قبلا اومده بودم به اینجا...چون هدر اینجا را یادمه..اما نمی دونم چرا نوشته ها را یادم نیست...شاید دلیلش اینه که توفیق نداشته ام بخونمشون..
آخه ما موتورمون که روشن میشه کلی سنگر سر می زنیم و دییگه نگاه نمی کنم کجا رفته ام و کجا نرفته ام...مطالب بیشتر تو ذهنم می مونه...اما اینکه کجا مطلب را خوندم یادم نیست{لبخند}

خداوکیلی زیبا می نویسی مومن...خودمونیم...بسیار لذت بردم...ان شاء الله خدا به قلمت برکت بده...

و اما در مورد شهدا...
فطرت های پاک چیزهائی را از عالم درک می کنند که دیگران کمتر و شاید اصلا پی به آنها نمی برند...
حالا می خواد بارون بیاد، می خواد بارون نیاد...
گل از گل، با دست گل، هدیه به گل.....

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

سپاس

شما لطف می کنید خودنویسی ها رو میخونید

قدمتون رو چشم


هذه من فضل ربّی


خدا ما رو هم لایق شهادت کنه

همچنین

علی یارتون
سلام

منم چند وقت پیش جایی بودم ، همون زمان بازی فوتبال ایران و عراق 

پدره به بچه کوچیکش گفت من عراق و دوست ندارم
بچه ش پرسید : چرا؟

گفت چون رفیقام و کشتنت ...

سر مزار شهدا میرید دعامون کنید
پاسخ:
سلام
:((
چشم
دعاگوی تک تک دوستان مجازی هستم
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۳ انسان نیازمند
الهی
چقد زیبا
پاسخ:
اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی