خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حزین مثل نوای گم نامی...(ثابت تا 7 محرم)

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ
دارم آب می شوم...
با خودم فکر میکنم
من؛
برای خواندن زیارت عاشورا دودو تا چهارتا کرده ام 
تا ببینم وقت دارم یا نه؟؟؟
خدایاااااااااااااااااا
شرمنده ام...
کاش چند روز زودتر گذاشته بودم این پست رو تا همه می دیدن...




اگر خواستین شرکت کنین به وب بهامین برین


+:((
+اگر دیرتر دیدین بازم شرکت کنین 
من روزی یه زیارت عاشورا هم به نیت اونایی که عقبن می خونم تا هفته اول بقیشو خودتون ادامه بدین...

نظرات  (۱۰)

سلام مومن.جزاکم الله خیرا

ایام حسینی را تسلیت عرض می کنم

بنده را هم بذارید تو لیست...ان شاء الله به شرط حیات، می خونم...

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
همچنین 
چشم  فقط تا روز اربعین ادامه داره یادتون نره

ان شاء الله

یا علی مدد
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۷ محمد محمدیان رباطی
محرم ماه غم برای جسم ما و ماه نور برای دلهای خاکستری ماست
پاسخ:
بله
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۰ منه پابرهنه
کاش بلاگفا بودی
پاسخ:
دیگه دل کندم از اونجا
قبول باشه پاکباخته عزیز
پاسخ:
ممنون
نیستی شما؟؟؟؟ کجایی؟؟ (هـارداسان بالا؟ ؟ )
پاسخ:
هستم
سکوت میکنم
عزاداری میکنم
خیره می شوم
حرف دارم برای نوشتن ولی نا نه...
من خودم میخوام زیارت عاشورا رو بخونم تا چهل روز :)
پاسخ:
خب جمعی بخون 
تو جمع خیر بیشتری هست...
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۶:۳۲ محمد محمدیان رباطی
 پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه و آله فرمود :
 براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود .
پاسخ:
ان شاء الله که جز مومنان باشیم
خوش اومدی
حتما تا یه هفته میزارم پست اول باشه
پاسخ:
ممنونم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۵ انسان نیازمند
الان که داشتیم میرفتیم حرم میخاستم بگم امشب آخر چله ست
تو محرم چله گرفتن یچیز دیگست
التماس دعا
پاسخ:
اوهوم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۰ فاطمه زهرا ....
زیارت عاشورا یه چیز دیگه ست...
پاسخ:
پیشاپیش قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی