خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

باختم دار و ندارم را...

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ق.ظ

صورتم خیس ِ خیس بود

گلوله های اشکم انقدر درشت بودن که

وقتی می ریختن رو گونه هام اول شوکه می شدم

جلوم یه تزیین بود که ضریح جدید ارباب بود

با مشبکاش که نور قرمز ازشون بیرون زده

با تصویر عزادارایی که چنگ انداخته بودن به ضریح...

شاید بیشتر از تمام عمرم گریه کردم و بی تابی...

منو ضریحت رخ به رخ...


+تمام اعمال از جمله زیارت عاشورا و زیارت شهید رو به دوستان هدیه کردم

تو لحظه لحظه اش یادتون بودم

+اگه تو قیامت زیر تابوت شهید گرفتن و ... براتون نوشته بودن؛

تعجب نکنید همه تون امشب اونجا بودین

+الان دارم کم کم می افتم از ضعف

شب تون بخیر

نظرات  (۴)

۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۸ بنای با ثوات
خسته نباشین..
پاسخ:
ممنانیم بسیاااااااااااار
اجرت با خوده خوده ارباب...
پاسخ:
آمین
شب بخیر
پاسخ:
:))
چقدر زیبا توصیف کردید
تاحالا لایق همراهی شهید گمنام را نداشتم
خوش به حالتون
پاسخ:
قسمتتون شه
خوش به حال شمام که بودین دیشب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی