خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

گریه هام جواب داد...

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

سلام دوستان

الان بهم زنگ زدن گفتن 5 نفر مونده تا نوبت من بشه برا کربلا...

اون دوستی که برام خیلی زحمت کشیده بود؛

الان کمر درد گرفته و نمی تونه بیاد با ما...

می خوام براش ختم صلوات بگیرم

تا خوب شه و با ما بیاد

شمام براش صلوات بفرستین

هر چندتا دوست داشتین...



+ برا تاج بی بی و فراز  و فیروزه ای هم دعا کنید

+ برا منم دعا کنید...


نظرات  (۳۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من انارم تمام شد. ضعف کردم. نصف نهارمو که نخورده بودم الان خوردم. دیگه رفع زحمت میکنم
بااجازه
شمام بشین بخون
****************************
پاسخ:
منم رفتم

نوش جون

همون که سانسور شد :)
عههههههههههه
بی بیییییییییییییییییییییییییییی
من هر جا میرم و کامنت میذارم از عشقم به تو میگم :(
پاسخ:
ببین هول شد دو بار نوشتش
خخخخخخخخخخ
عههههههههههه
بی بیییییییییییییییییییییییییییی
من هر جا میرم و کامنت میذارم از عشقم به تو میگم :(
پاسخ:
راس میگه
منم شاهدم
:))
خب حرفای همزادمو دیدم خوشحال شدم :)))))))
پاسخ:
ای بابا
انارت تموم شد؟
بنده در بست مخلص جفتتون هم هستم کربلایی های آینده
مطمئنم جفتتون هم مشرف می شین
جای همه رو هم خالی کنید

+فیروزه ای جون :********
پاسخ:
شومام میای با ما
من برا 3
 تامون نقشه دارم...
^__^
پاسخ:
هان ؟؟؟
چیه؟؟
باز خوشال شدی؟؟؟
هوم. خوبه
پاسخ:
اومد؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از هموار شدن مسیرت برا پیاده روی خوشحال شدم

+نه پاکباخته عزیز من *** **** *** ***** ** *** ***** **** ***** *** ***** *** ** *** ***** *** ****** ** ******** **** ** ***** *** ***** *** ** ** *** ** *** ** **** ***** **** ** *** *** **** **** ***** ****
پاسخ:
هنوز که  نفر جلومن و نفر  امم
دعا کن بی بی جان...

چرا خیلیم به فکرت بود...

بزرگواری شوما نزن این حرفا رو

اون ستاره ها رو بردااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
اهه
پاسخ:
بابا متنشو کپی می کنم برات می فرستم
خوبه؟؟؟
هفتمین انارمو هم دارم میخورم
پاسخ:
نوش جان
:))
بابا سانوسر نظرشو بردار من بخونمش بعد سانسور کن دوباره
هیشکی که اینجا نیست :(
میخوام بدونم همزاد جونم چی گفته
تو بیا بی بی، بعد اگه خواستی منو بکش. فقط بیا
پاسخ:
یکم فوش داده بود همین
:))
خب حس همزادیم گفت اینجاس :))
نونتو خوردی برو درستو بخون. منم برم :)
پاسخ:
بله همین جاس
خرمالوهام هنو تموم نشده
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی حوشحال شدم پاکباخته عزیز :))

+ پاکباخته من الان چی بگم بهت نه اونقدر روم تو روت باز شده که بگم ***** *** ** *** ** ****** ****** ** ***؟ نه اونقدر روم تو روت باز شده که بگم ***** ** ** *** **** *** *** ** *** ** ******؟! نه اونقدر... خلاصه که چطور جرات می کنی *** **** ** ***** برا من هوم؟

++ یه کاری نکنید به زور بیام کربلا به اسم داعش 4تا نارنجک ببندم به خودم منفجرتون کنم جفتتون روها
پاسخ:
دقیقا بی بی از چی خوشحال شده ها؟؟؟
من؟
من غلط بخورم بی بی جان؟؟؟
ما مخلص هرچی ترک تبریزیه مهلبونه هستیم...

ضمنا تو که همه رو زیر پوستی گفتی
والا
آخه اسم یه مدرسه دخترونه فراز بود! یعنی هنوزم هست
پاسخ:
چرا اینجا به بی بی سلام دادی؟؟
ها؟؟
الهی تاج بی بی هم بیاد. برای اونم بیاری
پاسخ:
آمین
الهی خودمم بیام که بیارم
والا
یادم بندازیاااااااااااااااا
من نمیدونم فراز اسم پسره یا دختر. زشته به نظرت ؟
پاسخ:
فراز یه قسمت از فامیلشه
اسم پسر میشه اگه اسم طرف فراز باشه
سلام بر تاج بی بی خودم ^__^
پاسخ:
ها؟؟؟
تاج بی بی ؟؟؟
اینجا؟؟؟
راستی ما رو با فراز آشنا نمیکنی؟
پاسخ:
اون از طریق راهیان دانشگاه میره
فک کنم با بچه های شریف
اون از بچه های قدیمی و هم دو ره ای هست
اگه با ما اومد حتما  نشونتون میدم
کلاس میذاری
امروز 5 تا انار خوردم اما خرمالو میخوام
پاسخ:
معلوم بود؟؟؟
خخخخخخخخ


چه خبره حالت بد میشه هاااااااااااااااا
بیا خونمون ببر
اومدم اگه مونده بود چند تا برات میارم
یادم بنداز
بفرما سیب و به :)
تو که بمو تعارف نکردی نون  و سس

پاسخ:
نون و سس تند ضرر داره
ما به فکر رقفا هستیم 
بعله ما یه همچین آدمایی هستیم...

ممنون
شما بفرما خرمالو از درخت خونه مادربزرگ چیده و انار ^____^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اعتراف میکنم جلوی ** ** سوتی دادم اما **** خودش فهمیده :)
پاسخ:
شایدم هنوز نفهمیده هوم؟
عب نداره بلاخره که 20 روز دیگه می دیدمش
والا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** رو سانسور کن
پاسخ:
کردم:)
نون و سست تمام نشد؟
پاشو دیگه. اهه
راستی خبری نشد؟ چند نفر دیگه جلوتن؟ جزو اصلیا شدی؟
پاسخ:
نه من قد یه گودزیلا می خورم الان که اولشه


حوصله درس ندارم خوووووووووووووو

نه دیگه چیزی نگفتن
بیخیال بابا
نظرو سانسور کن.
پاسخ:
کدومو سانسور کنم؟
ببین عمرا بتونی بی بی جونمو ازم بگیری. خخخخخ
به ابراهیم میگما O_o
بی بی مال خودمه. حالا گذاشتم دوستش داشته باشی چون تورم دوست دارم
پاسخ:
ابراهیم؟؟
حیا هم حیاهای قدیم والا

حالا کی خواست بگیرتش
ما تو همینی که داریم میگیریمش موندیم
والا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیوونه
+**** اینورا نمیاد. ئگرنه اونم میفهمید. خخخخخخ
پاسخ:
از کجا معلوم
الان که نت داره
تازه اون کلی حوری داره براش خبر می برن
والا
من نظراتتو توی وب خودم جواب ندادم ^__^
برو امتحانتو بخون
اهه
پاسخ:
دیدم تنبل

دارم نون و سس تند می خورم
:)
کجاش خاک بر سریه؟
باید به همزادمم بگم بیاد
فکر کنم یه مثلث عشقی میشه اونوخ ^__^
پاسخ:
خب اینجا خونواده رد میشه
منو با بی بی در ننداز
من عاشخ بی بی ترکمم:)
:)))))))))
پاسخ:
خب حالا 
انقد ذوق نکن
خوب نیس بانو انقد ذوق زده بشه در برابر ابراز احساسات
:))
میدونی عاشقتم؟ جدیه جدی
پاسخ:
خودت اعتراف کردیااااااااااااااااااا
ای بابا
حرفای خاک بر سری در مالا عام؟؟؟

حالا که گفتی خب منم میگم
منم عاشق مهلبونم
:))
پاک باخته میکشمت
خودم شهیدت میکنم اگر ... ^_______^
پاسخ:
اگر چی؟؟
ما را ز چه می ترسانی هااااااااااااااااااااااا؟
جواب کامنت قبلی رو تو وبت خصوصی دادم
چرا به ضرر من باشه؟هوم؟

پاسخ:
دیگه دیگه
:))
طرف چرا قبول نکنه. از خداش باشه با یه پاک باخته مهلبون تر بره کربلا ^__^
پاسخ:
پس مبارکم باشه
والا
:)

این نظرا همه به ضررته هااااااااااااااااا
از ما گفتن بود:))
الحمدلله
حالا میخوای متاهلی بری دیگه.هوم؟ ^__^
پاسخ:
اگه طرف مقابل قبول کنن
در جریان هستین که مهلبون خانوم
^ــــــــ^
ایشالا کا زودتر میری 
پاسخ:
به دعای ته خطی عزیزم ان شاء الله
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۷ انسان نیازمند
سلام
کدوم دوستت
من صدتا میفرستم با تربت
حاجتروا شید
پاسخ:
سلام
یه بنده خدا

ممنون
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۲ بنای با ثوات
ای شالا قسمت همه تون بشه..
ایضا همه مون...

پاسخ:
ان شاء الله قسمت بنای خودمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی