خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کسب حلالیت و خداحافظی

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

رفقا سلام

ان شاء الله شنبه عازم نجفم برای پیاده روی اربعین...

اگر در این مدت خوبی و بدی دیدین حلالم کنین...

التماس دعای زیادی دارم

نظرات  (۱۵)

۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۲:۱۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
زیارتت قبول
ان شاالله زیارت هرسال...

اهلا و سهلا خواهر!
پاسخ:
ممنون
ان شاء الله


قسمتت شه

:)
سلام زیارتتان قبول
پاسخ:
سلام
قبول حق
سلام
خوشبه سعادتتون
التماس دعای زیاد
پاسخ:
سلام
حاجت روا

سلام دوست عزیز و بزرگوارم 

خبر رو خوندم 

بی نهایت خوشزهراحال شدم 

برام حتما دعا کن.دعا کن منم پاک بشم تا لیاقت میهمانی ح س ی ن علیه السلام رو داشته باشم 

یا 

پاسخ:
سلام رهگذر عزیز
ممنون
ان شاء الله قسمت خودت
چشم به روی چشام
حتما به یادت هستم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۸ خادمة الشهدا
التماس دعا...
پاسخ:
چشم
حاجت روا
منم التماس دعا
سلام بر شما

ان شاالله که برین،
گناهی اگر هست بگذارین،
و کوله بار معرفت رو بردارین و با دست پر برگردین

بدی ازتون ندیدیم که حلال کنیم. اگر دیدید حلال بفرمایید

ان شاالله که در دنیا و آخرت کربلایی باشید
پاسخ:
سلام

ان شاء الله
:)

چشم

التماس دعا
زیارت قبول
پاسخ:
ان شاءالله
قسمت شمام بشه بحق ح س ی ن

التماس دعا میرزا
التماس دعا ما رو یادت نره دعا کنی ها :)
نائب الزیاره ی ما هم باش :)
برو بیا کلاس آموزش ترکی واست میذارم حتما :D
پاسخ:
چشم مهتاب خانم
چشم
مگه میشه یادم بری؟؟!!

فایلا رو آماده کن تا برگردم
سلام

واقعا خوشا به سعادتتون..

برای من هم دعا کنید..

ان شاالله سفر خوبی داشته باشید..
پاسخ:
سلام
چشم حتما
ان شاء الله
التماس دعا
یارب

پاهایمان بی قرار
دل مان بی تاب
چشم مان به راه
پس کی نوبت قیام من است
برای پیاده روی اربعین ات حسین (ع)
پاسخ:
ان شاء الله به زودی
التماس دعا
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن
برای ما جامونده های اربعین هم دعا کنید که دلمون شکست و راهی نداشتیم که بیایم و اونجا باشیم
خیلی دعا کنید لطفا همه جامونده ها رو
برای تک تک قدمهاش براتون حسنه می نویسند
ان شاالله که وقتی بر می گردید با این حسنه ها سرمایه عظیمی داشته باشید و اون سرمایه را از دست ندید
و همیشه باهاش تجارت خدایی کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
چشم اگر لایق باشم
ان شاء الله به دعای خیر دوستان
شمام برای ما دعا کنید
ان شاء الله
سلام وای خوشبحالت منم دعا کن ایشالا سالم بری برگردی خانومی
شما مارو حلال کنید 
ایشالا که امام حسین یه نظری به همه کنه 
محتاجیم به دعا
چقدر دلم هوای کربلا کرده اونجا اگه رفتی یادت بودم دعام کن هیچ ارزوی جز دیدن حرمش ندارم دعا کن قبل مردن توفیق داشته باشم بیام :((
پاسخ:
سلام
چشم
حتما
ممنون
ان شاء الله قسمتت شه منا جان
شمام برای ما دعا کن
خوشا به سعادتت
ان شاءاله که دست پر برگردی
کاش منم می تونستم بیام خیلی دلم میخواد یه حداقل یه بار پیاده برم کربلا
دعا من قسمت منم بشه
پاسخ:
ممنون
من که بی لیاقتم 
دعای خیر دوستان و لطف اربابه
ان شاء الله قسمتتون
چشم
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۸:۲۱ مهندس بهشت
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ایشالا به سلامت بری و برگردی عزیزم
دعا یادت نره
پاسخ:
ممنون
چشم
شمام دعا کنید
:)
۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۶ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ان شاالله که بری و صحیح و سالم برگردی
ماییم و دعای خیر شما...
سلام منم به آقا برسون...بگو بطلبه...


پاسخ:
ممنون
ان شاء الله
چشم
چشم
به یاد گرفتن برات همتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی