خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

1

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

 باشد

 عمود به عمود می رویم جلو...

 گفته بودی هر قدمِ من؛

 10 قدمِ توست...

 قدمِ اول با من

 قرارمان عمود 11

 تو زودتر می رسی می دانم...

 عمود 1400 که رسیدیم؛

 نماز را بین الحرمین می خوانیم...

 قبول؟؟


 لک لبیک ح س ی ن


  +ا.ب.م.ح.ه.ا.ت.-.د.ر.-.ر.ا.-.-.م.-.-

نظرات  (۶)

۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ انسان نیازمند
استغفرالله
پاسخ:
استغفار کلا خوبه
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۷ انسان نیازمند
اووووووووووووم
بذار فکرکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فعلا خوبه
پاسخ:
نچ نچ
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۸ انسان نیازمند
میخای دوتا دیگه اضافه کن خیالمون یهو جمع شه
والا
پاسخ:
باشه
4قلو خوبه؟
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۱ انسان نیازمند
ایشالا بشهصلوات
کالسکه رو بعید میدونم!!!!!
پاسخ:
ما که دو قلو هم توش میبینیم
والا
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۸ انسان نیازمند
وای الان دارم تصور مسکنم مداحی اربعین مطیعی رو تو این فضا گوش دادن
پاسخ:
ان شاء الله سال بعد 3 تایی با یه کالسکه قسمتت
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۶ انسان نیازمند
۱۴۰۰ آخریشه؟
پاسخ:
آره
به حرم حضرت عباس میرسی 1400 شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی