خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

بی تاب

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

 ح س ی ن جان

 این خاطرات

 عمود به عمود مرا پیر می کند...


 +این موقع ما هنوز کربلا نرسیده بودیم

  شب جمعه راه کربلا

   التهاب

  یادش بخیر..

نظرات  (۴۷)

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۸ عـــطـش ...
یادش بخیر ...

اللهم ارزقنا کـــربلا ...
پاسخ:
آمین

...
بذار امتحانا تموم بشه چش چش حتما فایلای آموزشی حتمن
پاسخ:
باوووش
۲۷ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۶ انسان نیازمند
سلام
خوبی یا بهتری یا هیچکدوم؟
پاسخ:
سلام
شکر
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۴ میهمان ...
سلام
چشم 
جواب میدم
پاسخ:
سلام

ممنونم
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۹ میهمان ...
سلام

واقعا بعضی خاطرات آدم و پیر میکنه 
پاسخ:
سلام


آه...

آه...

آه...
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۴ انسان نیازمند
سلام
من ی ربعه رسیدم خونه
براتم دعا کردم
دیگ سمنو بودم
پاسخ:
سلام
تشکر
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۳ فیروزه ای
...
پاسخ:
:((
برعکس من :)) از ابمیوه گیری میترسم :))
پاسخ:
خخخخخخخخخ
من برم :))
دو ساعته اینجام مزاحم توام شدم :(
ببخشید دا :)
مواظب خودت باش درساتم خوب بود :)
تقلبم نکن :))

فعلن بابای :) [شکلک خدا فسی :)) ]
پاسخ:
خوش گلدی :))

فایلای آموزشی من یادت نره
این چه حرفیه مراحمی:))

باووووش
چشم و توام همینطور^__^

در پناه خدا
پ تو چرا درس میخونی؟ ها ها ها ؟ اگه نمیتونی یدونه آنتن درست کنی :)) این مدرکت به چه درد میخوره؟
پاسخ:
من کلا به تلوزیون کاری ندارم
اما آبمیوه گیری و اینا رو کاملا بلدم
چون مربوط به خوردنیه
ها :))
اره همون :))

خو تلوزیون دوباره تنظیماتش بزن درست شه :)
پاسخ:
بلد نیستم
:((
نکنه ندارید از این آنتن ها؟ :O
پاسخ:
هوووووووم؟

خیلی از شبکه ها خرابن

دیجیتال که آنتن نداره
نصب رو تلوزیووون
؟؟؟
بیا و خوبی کن الان ببینی چی میشه؟ :) اصن دیه بهت اطلاع رسانی نمیکنم :|
پاسخ:
خخخخخخخخ
باووووووووووووش
ما پویامون کار نمی کنه آخه
فقط دلم آب شد
امروزم حتما نگا کن :)
پاسخ:
دیدم قبلا خووووووو
:)) انخده دلم به حالش میسوزه :)) خیلی خنگوله :))

من سیو رو دوس دارم :))
پاسخ:
هه هه هه
من چند بار دیدمش
عصر یخبندان 3 ^_^ ووووووووییییییی عاشقشم ^_^
توام برو ببین حتما ;)
پاسخ:
وااااای
عصر یخبندان
با اون سنجابش
اره معلومه
من یکم دیه میرم :)) ساعت 8 شبکه پویا فیلم سینمایی داره :))
پاسخ:
خخخخخخخ

نچ نچ
فیلم میبینی؟؟؟
حالا چه فیلمی هست؟؟
منم که اصلا درس ندارم
نکنه خودت خسته شدی میخوای بری؟ هوممممممم؟ :))

من درس خونم اتفاقا :))

× ممنان :)

پاسخ:
من
من مرد روزای سختم
به این زودی خسته میشم آیا؟؟؟

+خواهش می شود جیگیلی :-*
عی بابا من سـه تا امتحانم مونده هنوز :)) بذارید بعد اونا دیه خواش میکنم :))

× دستشونم درد نکنه که اطلاع رسانی کردن :)

× شاید اونی که بعدن میاد مسلمون میشه به باور میرسه که باید مسلمون بشه
اما واسه ما رو از اول زدن رو سرمون و اجبار کردن واسه همین خیلی از ماها فراری شدیم از این مسائل
پاسخ:
باوووووووووووش خانوم درس خووووووون

ای تنبل
من که می دونم خسته شدی می خوای بری خوراکی نوش جان کنی
برووووووووو بروووووو
اگه پیش خدا گریه نکردم
(آیکن پاک باخته خبیث)

+من از طرفشون خواهش می کنم:))

+مام یکمی تحقیق کنیم بهش می رسیم
شاید خیلی بیشتر از اونا
کی می دونه؟؟
هوم؟؟


+برات جواب قطعی اونا رو پیدا می نمویم میرفستم
چون تو زمینه تاریخ و جغرافیا سر رشته ندارم

راجع به همین رفتن پیامبر ها یـه کامنتی خوندم اونجا :))

اونایی هم که اونجا مسلمونن از آسیا رفتن دیه
پاسخ:
نه کی گفته؟؟
آنیلی مادرش یهودی پدرش مسیحی
غربی الاصل بود.
اوووووووووووووووووو
بیا و ببین چقدر از مانکنا و بازگراشون مسلمون شدن

ببین ما یه حوزه تو قم که فقط غربیای تازه مسلمون شده میان توش درس می خونن
هیچ ربطی هم به آسیا ندارن
** معتکف** شما بذار ما لیسانس را بگیریم بعد توبه میکنیم :))
پاسخ:
ایشون حقوق دان هستن
برای همین قسمت حقوقی مسئله رو بیان کردن...

خسته نباشی مهتاب خانوم
دارو بعد مرگ سهراب؟؟

ولی جدی جدی الان که فهمیدی مسئولی در برابرش
:))
خو اگه برای تمام دنیا بوده چرا پس تو این محدوده بودن؟
یعنی میخوای بگی زمان پیامبرا غرب وجود نداشت؟

پاسخ:
ببین مگه پیامبر ما برای همه دنیا نیست؟؟
مگه الان فرانسه مسلمون نداره؟؟
مگه آلمان و آمریکا مسلمون ندارن؟؟؟

برانگیخته شدن پیامبر و شروع دین از اون منطقه بوده
کما اینکه ما در کنار پیامبر های اولوالعزم پیامبرهای تبلیغی هم داشتیم که به کل جهان سفر می کردن
من رگباری اشک میریزم :))
پاسخ:
:)))
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۰ ** معتکف**
الم یعلم بان الله یری

تقلب بی احترامی به نظامات دولتیست

نظامات دولتی قانون است

رعایت نکردن مقررات جمهوری اسلامی طبق فتوای امام خمینی و امام خامنه ای و 

سایر مراجع حرام است
پاسخ:
بله خدا همیشه بیننده ی آسمان ها و زمین هست
و
چه از این شیرین تر که انسان کاری رو چون امر وعشوقش هست ترک کنه.

اینم فتوای مراجع
هومممممم چطور شد؟
پاسخ:
اولا که پیامبرا برای همه دنیا اومدن
ثانیا باید یه نیگا هم به تاریخ بندازه 
هم به جغرافیا 
مثه اینکه اطلاعاتش بسیار کمه:))

خندم گرفت از حرفاش به شدت
ثالثا هنوز خیلی چیزا هست که تو قرآن اومده و کشف نشده
رابعا خود دانشمندای غرب برای کمک به تحقیقاتشون قرآن رو بررسی می کنن
کتاب داریم که فرانسوی نوشتن و احادیث امام صادق ع رو بررسی کردن
هـا پارتی من قوی تـره پیش خـدا چی فکر کردی؟ :|

دو تا گریه زاری کنم حله همه چی :))
پاسخ:
خب منم گوله گوله اشک می ریزم:)))
ها دلم میاد :)) [آیکن مهتاب خبیث] بهش میگم از کارهای خیر این بده به من :))
پاسخ:
خدام داد
به همین خیال باش...

غصه نخور من هر وقت کار خوب کنم با دوستام شریک میشم
رفتم پیشش میگم تو رو اذیت کنه :)) منو اذیت میکنی شما :))
پاسخ:
خخخخخخخ
مهتاب؟؟؟
دلت میاد آیا؟؟؟

آیکن من با چشای مظلوم(چشای گربه چکمه پوش)
من خودم با خدا حلش میکن -_-
بسی ما را عذاب وجدان گرفدندی :((
پاسخ:
خدا رو شکر
خب تا الان نمی دونستی
از الان که می دونی رعایت کن...
رفتی پیش خدا سفارش ما رم بکن
خو من که جام جهنم هس راضی نشن :|
پاسخ:
نمیشه که
تو از کجا می دونی جات جهنم هست؟؟؟
مگه قاضی؟؟؟
مگه خدایی؟؟؟

گیریم آدم بره زندان بخاطر دزدی
بگه حالا چون بخاطر دزدی می رم زندان
باج گیری هم بکنم؟؟؟
خب جرمش سنگین تر میشه؟؟؟
آدم عاقل اگه تو چاله 1 متریه خودشو نمی ندازه تو چاه 10 متری
بگه خب چاه  و چاله فرقی نداره
صدقه میدم رفع میشه
پاسخ:
با صدقه رفع نمیشه حق الناس
باید طرف مقابل رو راضی کنی
می تونی یه همچین جامعه آماری رو راضی کنی؟؟
هوم؟؟
ببین در همین بین
یک پست در یـک وبلاگی خوندم بسی ما را به فکر فـرو بردندی :(
پاسخ:
چی بود؟؟

بگو شاید ما رو هم تو فکر فرو برد...
اصن شاید من کاری پیدا کردم که اصن به معدل لیسانسم ربطی نداش این که گناه نی؟
پاسخ:
اون تاثیر اون گناه رو مالت هست

اگه با مدرکت هم کاری پیدا نکنی بازم از نفس تقلب چیزی کم نمیشه که...
تقلب فی ذاته حق الناس هست
حالا این حق الناس آثاری هم داری مثلا در آینده مالت رو اون مدرک شبهه دار می کنه
این آثار هم نباشه باز هم از ذات گناه کم نمیشه
میشه؟؟

مثلا دزدی گناه هست
حالا اگه چیزی که از دزدی بدست میاد رو استفاده کنی نون حروم خوردی
اگه از اون مال استفاده هم نکنی و بذاریش یه گوشه بازم دزدی گناهه
از گناه بود دزدی چیزی کم نمیشه
میشه؟؟؟
خو ببین شاید بیشتر از اون چیزی که هستم بلدم

مثلن الان یـه درسی میخونم که اصلا تو آینده ی من تاثیری نداره و تو شغل منم هیچ استفاده ای نداره

اما دقیقا همون درسی که تو کلاس خوندم رو شاید تو نوشتن و ورقه نتونستم بیان کنم و نمره بگیرم اما کار عملیم واقعا بهتر از صد تا معدل الف باشه

خو اینو چی میگی؟
پاسخ:
بازم دلیل نمیشه
اولا که تو شغلتم تاثیر نداشته باشه تو معدل لیسانست تاثیر داره و تو با همون معدل میری سرکار

ثانیا خب اگه توانایی آزمون دادن نداری یعنی یکی از مهارت ها رو نداری

پس اونایی که شب امتحان یه مشکلی براشون پیش میاد با این که شاگردای خوبی هستن نمرشون کم میشه چی بگن؟
ها تو سیب زمینی تشریف داری :)) خو تقلب کن دیه :)) من داره بهت کمک میکنم :))

تقلب کردن گناهه اخـه؟ :| تو یدونه روایت بگو که نوشته باشه تقلب کردن گناهه
پاسخ:
الان با اینایی که من گفتم تقلب حق الناس به حساب میاد یا نه؟؟؟
از دفتر مرجع تقلیدت استفتا بگیر

مثلا دوس داری شیر فروش تو شیرش یکم آب بریزه نه!!!!
خب همه شیر فروشا میریزن!!!!
نمیشه که!!!
اون شیر فروشی که آب قاطی می کنه تقلب کرده!!!!


شما این مدرکو نشون اداره میدی!!!
واقعا نمره علم واقعی خودت بوده نه!!!!
دروغ گفتی به اون اداره تقلب کردی تو مدرک!!!
خو همه دارن با تقلب نمره میگیرن :))

اینا گناه نیس که :(
پاسخ:
پس من سیب زمینی ام؟؟؟
اونا رو تو قبر ما می ذارن آیا؟؟؟

ما دو تا وظیفه داریم
1.خودمون گناه نکنیم
2.نذاریم بقیه گناه کنن
من از استاد راضی ام که اون ازم راضی باشه؟ ؟؟؟؟؟؟ ها ها ها ؟؟؟؟؟ جواب بده
پاسخ:
استاد اگر کوتاهی کنه در قیامت باید پاسخگو باشه

گناه اون دلیل بر گناه کردن دانشجو نمیشه
گیرم استادم راضی 
جواب دانشجوهای هم دوره ایت رو که تو کشورن و همه با مدرکاتون سنجیده می شید میخوای چی بدی؟؟
خو بنظر من رضایت هر دو طرف مهمه :)) اگه راضی باشن حلاله و
والسلام
پاسخ:
استاد چی؟
مرجعیت شما رو تبریک میگم
والا
خخخ
الان یعنی میخوای به مدرک من ایراد بگیری؟ :| -_____-
پاسخ:
نه دیگه
یه حکم شرعی بود
اعلام نمودم
:))
خو طرف تقلب دهنده هم راضی باشه اکشال نداره :))

اووووووووووو اونوخ الان همه مدرکا شبه ناک میشه اونوخ :))
پاسخ:
نه نمیشه
چه ربطی داره
خب هست دیگه
اوضاع جامعه رو ببین
این اثر مال ناحلال
دانشجو باید تغلب کنه خو :)) وگرنه که دانشجو نی :))

سیستم عامل و ادبیات که راحته
بقیه رو نخوندم
پاسخ:
منبع سیستم عامل ما کلا انگلیسی هست
هنوز ترجمش نکردم

+تقلب گناه داره
نمره ای هم که ازش بگیری اگر تو کار آیندت تاثیر داشته باشه؛
حقوقت رو شبهه دار می کنه
امتحان چی؟
درس رو همون شب امتحان میخونن + امداد غیبی :))
پاسخ:
بهینه سازی خطی
سیستم عامل
مبانی منطق
ادبیات

+ما از امداد غیبی بی بهره ایم
چندین ساله تقلب نمی کنم
خو دعا کن این دفعه با من همسفر بشی بهت خوش بگذره :))
پاسخ:
:))
عع هستی :)) بیکاری ها :))
پاسخ:
نه بیکار نیستم
اتفاقا امتحان دارم
بی تابم...
میگن اونایی که نرفتن کربلا یـه جور تشنه ی رفتن هستن
اونایی که رفتن و اومدن هر روز ارزو میکنن که دوباره برن :)
پاسخ:
آره
راس میگن
خیلی راس می گن...
اول نشدم اینجا :(
پاسخ:
هوم؟؟
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۹ انسان نیازمند
اللهم...
پاسخ:
اللهم ارزقنا حرم
آرزومه کربلا برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی