خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آرزو

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 مثلا

 همین شب جمعه؛

 این را گوش کنم

 و

 در غصه کربلا بمیرم...


 +کلیک

نظرات  (۲۲)

بخشودگی اهل گنه در صف محشر
"وابسته" به یک گردش چشمان حسین است

چی شده؟
نفوذی داری؟
پاسخ:
نه 

یه موجودی به نام شیطون گویا داره نفوذ می کنه...
کاش منم یه بار برم کربلا
پاسخ:
ان شاء الله قسمتت بزودی
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۶ کمی بودن ...
امام علی (ع):

اگرزیادبه دیدارکسی بروی،خوشرویی اوکم می شود

میزان الحکمه.ج4.ص299
پاسخ:
ممنونم
یاعلی
:(
خیلی زیبابودخیلی
پاسخ:
خدا مداح و شاعرش رو خیر بده...
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۷ عـــطـش ...
اللهم ارزقنا زیارت قبر حسین علیه السلام ...
پاسخ:
آمین...
نمیتونم...
یه دیقه بیشتر نمیتونم
نمیتونم گوش بدم
...
پاسخ:
خوش بحالت
:((
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۰ فیروزه ای
دیدی نفس آدم آتیش میگیره...
چون قلبش آتیش گرفته. من اونجورم
پاسخ:
برا ارباب آتیش نگیری برا کی بگیری؟؟
دوست دارم یه بار تا آخر گوشش بدم. دعا کن بتونم....
پاسخ:
می تونی
می دونم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۱ فیروزه ای
میدونی نمیتونم بشنومش!
میدونی خیلی که تحمل کردم 15 ثانیه اول بود
میدونی ...
نمیدونی که...
نمیدونی...
پاسخ:
می دونم
چون از اولش در هر حالتی که باشم هق هق می زنم تا تهش
می دونم
چون هی می زنمش رو تکرار تا آتیش دلم خاموش شه
می دونم
چون دارم میمیرم
سااااااااااااااره
منو ببر کربلاااااااا
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۱ میهمان ...
یا ثارالله ...

دلمون هوایی شد 
پاسخ:
الحمدلله
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

عه!

اینکه سید رضای خودمونه؟!

این رو پارسال شب قبل ازینکه با هم بریم کربلا خوند...

هنوز که هنوزه این مداحی واسه ما یه چیز دیگس...
پاسخ:
سلام

پس آشنایید

خوش به سعادتتون

نفس شون حقه
خیلی دل نشینه
یا حسین....
پاسخ:
...
امام صادق(ع):
در قیامت هیچ عملی برتر و گرامی تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست.
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۸ انسان نیازمند
بروی چشم
واجب شد چله شروع کنم
حاجتروا

پاسخ:
...

ممنون

شمام که مستجاب الدعوه
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۶ انسان نیازمند
تو هی دل مارو بسوزون
همونکه نبینی بهتره یاد کربلا میفتی
من برم مسجد که چهار دقه دیگه اذونه
پاسخ:
دعا کن برام
خیلی دعا کن...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۹ انسان نیازمند
خیلی خوشگل شده
آبی و قرمز و بنفش
پاسخ:
بی خیال...

قشنگ فقط غروب کربلاس...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۷ انسان نیازمند
پاشو
زود
آسمونو نگاه کن
اووووووم
پاسخ:
آسمون چشه؟
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۴ انسان نیازمند
تو دوست داری الکی بمیری
بذار شهید شی خو
پاسخ:
...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۲ انسان نیازمند
راستی یادت تو مسیر خونه تا کاخ ینفر فوت کرده بود برلش حجله گذاشته بودن
کنار ارتش
اون تو راه برگشت کربلا تصادف کرده بود
جوابت منو یاد اون انداخت
پاسخ:
کاش برنگشته بودم...
داعش اونجا چه کار می کرد که منو نبرد نمی دونم...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۱ ** معتکف**
التماس دعا
پاسخ:
حاجت روا
محتاجم
محتاج...
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۸ انسان نیازمند
جوجه نوک حنا
پس چی بگیم
ناراحتت میکنه؟ نگم دیگه
پاسخ:
یار با وفا ح س ی ن
عشق سر جدا ح س ی ن
آخرش تو کربلا
می کشی مرا ح س ی ن
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۵ انسان نیازمند
التماس دعا کربلایی
پاسخ:
:(((
انقد به من نگین کربلایی
نگین...

حاجت روا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی