خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آجیل کربلا

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ق.ظ

 تو کربلا؛

 همونطور که در جریان هستید؛

 حرم حضرت عباس ع من گم شدم...

 در حال جزع و فزع بودم که چطور برم حسینیه؟؟؟

 من اشک ریزان به خادم حرم می گفتم گم شدم 

 اون بنده خدا هم می خندید و می گفت نترس (به فارسی می گفتاااااااااا)


 دیگه دیدن من هیچ جوره از اشکام کم نمیشه؛

 به یکی از خادما گفت منو برسونه...

 حالا اینا هی می پرسن کدوم هتل بودی؟؟ (هتل رو به فارسی میگفتن)

 من با گریه می گفتم فَندق صفّار...

 هی اون می گفت هتل و من می گفتم فَندق...

 بنده خدا داشت از خنده می مرد...

 من رسیدم حسینیه فهمیدم چه سوتی دادم...

 هتل به عربی فُندق میشه بعد من با اصرار می گفتم فَندق...


 +ضایعم خودتونید

 فَندقم خیلی دوست دارم

 من خیلیم عربی بلدم

 ^ــــــــــــ^

نظرات  (۲۱)

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

خب فَندق درسته دیگه!

اونا اشتباه میگن!

+

شما حتمما یه کلاس عربی بذارید

من مطمئنم کارتون میگیره حسابی...
پاسخ:
سلام

دقیقا
حالا خوبه تو ایران همه می دونن من درست تلفظش کردم
:))


+
پیشنهاد بدی هم نیست

روش فکر می کنم
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۶ عـــطـش ...
جالب بود ...

آدم بره کربلا، سوتی دادنش طوری نیست !!
پاسخ:
واقعا

حق گفتین حق!!!
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۴۵ عطار کوچولو
:)
پاسخ:
:))
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۰ محمد مهدی یوسفی
سلام
اشکالی ندارد ... بعضی کلمات عربی را ما در فارسی به حدی تغییر داده ایم که کسی باورش نمی شود ، ما تا این حد عربی بلد باشیم ! 
^__^
+ زیارتتان قبول ...
پاسخ:
سلام

:))

واقعا
آفرین به ما!!!!!

+قبول حق

قسمتتون
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)
خوبه اصلن هم ضایع نیستی 
شمادرست گفتی اونا اشنتباه فهمیدن!
منم میگم فَندق

پاسخ:
:))

اصلا همین اعتماد به نفس ما ایرانی ها رو تو عراق عشقهههههههههههههه
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۵ انسان نیازمند
باشه فردا یا پس فردا میاماااااااااا
نخوری همشونو
پاسخ:
نیومدی
همشو خوردم
:((
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۵ بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع) ...
دل مومنین و مومنات رو شاد کردید، خدا روانشادتان کند !
پاسخ:
ما که روانمون پاک هست
روان شادی هم روش...
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۷ گمـــــــشده :)
خیلییییییییییییییییی باحال بود..:)))))))))
پاسخ:
کاریه که از دستمون بر میاد
خخخخخخخ
بهـــــــله زندگی بدون سوتی چ شادی داره هوووووم؟ (مدیونی اگ فک کنی بی صبرانه منتظر سوتیای داغتر هستیم) :دی
پاسخ:
خخخخخخخخخ

فک نکنی من سوتی داغون تری ندارماااااااا
فقط محض ریختن ابهتم نمیذارمشون
بعلهههههههههههه
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سرعتت از منم بالا تره ها

خواهش می کنم. اختیار دارید
پاسخ:
خخخخخخ
چه کنیم دیگه

میگم
از باران خبری نداری؟؟؟
قرار بود 11 خبر بده
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
پاسخ:
به به
سلام
منور فرمودین بانو
:))
:)))) سوتیها و خاطرات شیرینتان مستدام
پاسخ:
حتی سوتیهااااااااااااااااااا؟؟؟

خخخخخخ
اول بگمت عنوانت خیلی باحال بود:)))

ماشالا ماشالا به این عربی قوی:))))
پاسخ:
قابل نداشت

اسپند دود بنمویید :)))

هذه من فضل ربّی
:-) شاد باشید همیشه 

ممنون که موجبات شادی دیگران رو فراهم میکنید:-)
پاسخ:
ممنون
همچنین


وظیفه است :)))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۸ انسان نیازمند
منم فندق میخااااااام
خخخخخ

پاسخ:
باشه بیا خونمون بخور
سلام
تو روحت صلوات چقده خندیدم :))))))
پاسخ:
سلام

خدا رو شکر :))))))))
آخه اشک ریختن بعدشم خیلی باحال بود!
نمیدونست بخنده، گریه کنه
ماجرا رو با خنده و گریه و اشک توضیح میداد!
حالا از این به بعد راه فندقتو خوب یاد بگیر :)
پاسخ:
راه فندق ما مشخصه دیگه
از دستاد مبارک وارد دهان مبارک می شود

ای بابا
ای بابا


دلم چقدر تنگ شده
خدا قسمت کنه دوباره 
زود زود

ایضا جنوب رو...
من که بازم بخوام بگم، حتما یادم میره تلفظ درستش و باز خواهم گفت: فَندق
:)))

حالا موندم اشک ریختنت مال چی بوده خواهر... اونم وقتی اسم هتل رو بلد بودی! :/
پاسخ:
مسیر برگشت به هتل رو بلد نبودم خب:))

فقط اسمشو بلد بودم
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۴ مهندس بهشت
سوتی که دادی تو حلقم والا
پاسخ:
می بینی مهندس
من رو نمی کنم سوتیامو  وگرنه باید هر وقت میاین اینجا از خنده بترکین
سلام
تا باشه از این گم شدنها باشه
کاش آدم گم بشه و پیدا نشه توی کربلا تا خودشو پیدا کنه
ممنون از حضور همیشگی شما
پاسخ:
سلام

ان شاء الله

خواهش می کنم
موید باشید
زیارت قیول
پاسخ:
قبول حق

ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی