خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

پر از رمز؛ پر از بغض

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ق.ظ

 امشب

 که

 جمعه نیست

 چرا من هوایی ام؟؟


 در بین قتلگاه و حرم؛

 کربلایی ام...


 عیب از تو نیست 

 اگر ندانی مرا

 که من؛

 دیدم به چشم؛

 اربعین؛

 راز خدایی ام...

نظرات  (۱۸)

لذت بردم

پاسخ:
خدا رو شکر
من محاله بی تو باشم لحظه ای ازت جداشم 
چقده خدا کریمه که حسین تو زندگیمه 
کاری با کسی ندارم با تو خوبه روزگارم 
حرم حرم حرم نمیره فکرت از سرم 
میخوام برم با پدر و مادرم خرابم نکن جوابم نکن :'(
پاسخ:
:(
زندگیم حرم حرم حرم حرم...

سید رضا نریمانی


پاسخ:
ممنون
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۳ انسان نیازمند
بابا التماس دعا
روزیت
پاسخ:
خخخخخخخخ

حاجت روا
آمین
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۱ عطار کوچولو
این قلم دوانی شبیه "شعر نو" هست.

خیلی هم خوب!
پاسخ:
:))

هذه من فضل ربّی
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۳ گمـــــــشده :)
همون که همیشه می گم...می گی..هذه...
پاسخ:
اوهوم

هذه من فضل ربّی
:))
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شاعرش؟
پاسخ:
قلم دوانی بنده ی حقیر هست


اینجا همه چیز پاک باخته نوشت هست مگر منبعش ذکر بشه
خوش به حال شما...
پاسخ:
خوش به حال اونی که ارباب نگاهش کنه
سلام
قسمت بشه آقا بطلبن بریم
پاسخ:
سلام
الهی آمین
سلام
پاسخ:
سلام
سلام
قشنگ بود
""امشب که جمعه نیست،چرامن هواییم؟ ""
پاسخ:
سلام

هذه من فضل ربّی
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۱ مردی بنام شقایق ...
منم و هوای تو/ هوای نفس زدن تو روضه هات 

+
سید رضای خودمون....
پاسخ:
کاش لینکش رو میذاشتین دانلود می کردم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۳ عمار فرهنگ
شعر عالی بود
از طرف شما و با اجازه شما در زیارت عاشورای امشب هیأت بخونمش.
دعاتون می کنم
پاسخ:
خیلی خوشحالم کردید
فکرش رو هم نمی کردم یک روز ارباب تو جلسه شون اذن خوندن قلم دوانی های من رو بدن

الحمدلله رب العالمین

ممنونم


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من تو رو میشناسم *****....
پاسخ:
من کیم 
هوم؟؟؟
زیبا بود...
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
man badam...
Ki taghate goftano shenidan dare?
U mibini... Ama man chi....?

پاسخ:
تو خیلی هم خوبی...
کاش منم مثل تو بودم

هیچ کس...


توام میبینی
من پول خوردم صدا دارم
تو اسکناسی و بی صدا
منم و هوای تو/ هوای نفس زدن تو روضه هات 
منو از خودم بگیر خودتو ازم نگیر آخه من بدجوری آقا به تو وابسته شدم 
زندگیم...
پاسخ:
خدایا نذار با گناهام دستای اربابمو پس بزنم

یادش بخیر کربلا
یادش بخیر روضه ها
...
man nagoftam oon chizi ke bayad migoftam, na goftanesh dar tavabe mane, na shenidanesh dar tavane to,
Na yadavarish dar tavane ma
-....
Ya zahra....
پاسخ:
ولی
من دیدمش ساره

تو فطرات اشکی که میریزن رو صفحه کلید
تمام اون روز می چرخه
همش 
همه ی همش...

من مطمئنم خودشون خواستن نصفه شبی یادم بره
که یادم بیاد
که...

من سم اسب ها رو می بینم...
من تو روضه اگه دستشون نذارن رو سینمو حمد نخونن میمیرم...
من با دستای خودشون زنده میشم...

من ...

راس میگی من خیلی ناتوانم
دعا کن برام بخوان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی