خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه آرزو مونده تو سینه اللّهم ارزقنا مدینه

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

 دلم می خواست،

 امشب

 در بین الحرمین،

 شاید هم مسجد خاکی سهله،

 مثل آن روز،

 روضه مادر بخوانیم

 و 

 گریه کنیم...


 دلم می خواست

 مثل کربلا شیون کنم میان روضه

 و 

 نترسم از هیچ کس...

 دلم می خواهد مثلِ آن روز ها سینه بزنم،

 نه 

 مثل دیشب....

نظرات  (۳)

یعنی دیگه پیش میاد؟
روضه مادر...
مسجد سهله...
پاسخ:
ان شاء الله

یادته ساره گلی؟؟؟
یادته؟؟؟
چقدر خلوت های این سفر به من چسبید
کاش برگردم به اون روزها...
حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

سپاس از حدیث
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ انسان نیازمند
محمودوند فقط میتونم این طور گریه کنم
این برای من که کربلا نرفته ام
حتی...سخته فکر کردن به حست وقتی میرسی بقیع، وقتی میرسی کربلا...نمتونم بهش فکر کنم
پاسخ:
ان شاء الله قسمتت

گرچه باور نمی کنم امّا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی