خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

بوی سیب...

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ق.ظ
دلم روضه ی مادر می خواهد

وسط گودال شلمچه

بعد از تبادل شهدا

همین حالا...

 

+یاد اسفند امسال بخیر 

+تبادل شهدا لب مرز

نظرات  (۱۷)

یاد شهدا بخیر.......
این گلا تقدیم به روح پاکشون.......







پاسخ:
پاسخ:
:))
خنده کنی گناه من میاد سـر تو

پاسخ:
پاسخ:
:)
همینجوری که گناه مردم میاد سر من :|

پاسخ:
پاسخ:
:)))
والا من شانس ندارم :|
خنده نکن :|

پاسخ:
پاسخ:
چراااااا؟
خنده خوبه بخند
الان انخده غیبتش میکنم که گناهاش میاد گردن من
ولی از من به شما نصیحت اینجوری نباشید خوب نیس :)
شما که اخلاقت خوبه :)

پاسخ:
پاسخ: :))
خخخخخخخخخخخخخخ
آورین
غیبت نکن
منم با چیزی که دیدم قضاوتش کردم
هیچ وقت از این مدل ادمها خوشم نمیاد
بنظر ادم باید اعتقاد داشته باشه بـه مسلمونیش اون موقع با رفتارش همه رو جذب اسلام میکنه
قبول دارید؟

پاسخ:
پاسخ:
بله
ولی یادتون نره خط تعادل یعنی اسلام نه چیزی که ما تعریف میکنیم
اگه با رفتار پیامبر و قرآن سنجیدیم اون وقت درست قضاوت کردیم
مسلمون باید هم جاذبه داشته هم دافعه
رحماء بینهم اشداء علی الکفّار
علمی کاربردی بود ،منظورم دوران کاردانیم بود نع الان
خب اون ادمی که من میگم زیرآب همه رو میزد بعد میرف نماز میخوند و ادای مسلمونا رو در میاورد این درسته؟؟؟؟؟؟
مـرسی

پاسخ:
پاسخ:
خب اون نفاق داشته تو رفتارش همه که یجور نیستن
بعدم من نمیتونم حکم صادر کنم که
اگه کار اشتباه کرده اشکال از مسلمونیه اونه
خواهش میکنم
واقعا میخای بری قم

پاسخ:
پاسخ: ان شاءالله پنج شنبه شب قم و جمکران
من که ندیدم از مدل دسته ی اول تو دانشگاهمون :| اگرم بوده انقدر اخلاقش گند بوده که همه ازش فراری بودن :|
بنظرم بعضی ها زیادی از حد جوگیر میشن اعتقادات هر کس با رفتارش مشخص میشه
نع امام رضا که نمیطلبه ما رو :(
رفتید قم بـه خانوم بگید این رسمش نیس هاااااااااا :(( عوض منم زیارت کنید :(

پاسخ:
پاسخ:
دانشگاهتون احتمالا آزاد که نیست؟
نگید اینجوری
همه رو نمیشه به یه چوب زد
شاید بنده خدا مجبور شده اونجوری رفتار کنه
ولی معدود هم پیدا میشن اینجوری که شما گفتین
ان شاءالله بطلبن
چشم
نائب الزیاره هستم اگه قسمت شه و برم
خب شاید باشید
مگه 35 ساله ی مجرد نداریم؟ :|
چون خانمها زیاد اهل زیارت نیستن خیلی کم پیش میاد یـه خانوم اهل زیارت رفتن اونم بصورت زیاد باشـه
بچه های 20 ساله خب اگه 22 سالتون باشه میفهمید که چی میگن دانشگاه ندیدید؟

پاسخ:
پاسخ:
تو دانشگاه دیدم
بچه هایی که وقتی اسم حرم میومداشکاشون میریخت
تو دانشگاه دیدم بچه هایی که بخاطر بقیه تا صبح نخوابیدن
دیدم شیفتی کار کردن بچه ها رو
دیدم گرسنگی هاشون رو بخاطر کمبود وقت و تموم شدن کاراشون
دیدم یه بچه 22 ؛ 23 ساله چجوری از همه چیزش زده واسه بردن یه کاروان زیارت
یه مدل بچه های دیگه ام دیدم که خودتون میگید
ولی اگه دسته ی اول بیشتر نباشن؛ کمتر هم نیستن نسبت به دسته دوم
راستی مشهد که نرفتین؟
من پنج شنبه اگه خدا بخواد میرم قم گفتم اگه شمام اون موقع مشهدی؛
به نیابت بچه ها یه زیارت این ور انجام بشه یکی اون ور
بعدم حضرات رو بذاریم تو رودربایستی خواهر برادری
خب ادم فکر نمیکنه که این حرفهای رو یـه جون 22 ساله بنویسه
بیشتر بـه یـه پسر 35 ساله :|

پاسخ:
پاسخ:
ووووووووووووووووووووه
35؟
یعنی تو 35 سالگی مجردم؟؟؟
حالا چرا پسر؟؟؟
مگه بچه های 20 ساله و اینا چه حرفایی میزنن؟
واسم عجیبه این روحیات واسه همین خواستم بدونم
جسارت بنده رو ببخشید :)

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
مثلا این روحیات یه آدم چند ساله اس؟؟؟
حیف که نمشه هر چیزیو گفت
بی سانسور

پاسخ:
پاسخ:
حییییییییییییییییییف
ننه قمر
والا

پاسخ:
پاسخ:
شباهاتی هم دارین با هم گویاااااااااااا
خخخخخخخخخ
کی گفت با من
والا

پاسخ:
پاسخ:
خاله قزی
والا
جسارتا میتونم بپرسم شما چن سالته؟

پاسخ:
پاسخ:
بین 22 تا 26
حالا چه بدرد شما میخوره؟؟
اوهوم.

پاسخ:
پاسخ:
با تو هیچ جا نمیرم
والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی