خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

به پا کنید کوچ ماتم را که چل شبی بیشتر نمانده

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۴ ب.ظ

از امشب ؛

40 شب تا اول محرم راه است...

مهیا کنید هیئت دل هاتون رو...

 

+خدایا کمک مون کن با بصیرت وارد محرم شیم.

+شاید چهله زیارت عاشورا

یا شبی دو رکعت نماز تو دل شب 10 دقیقه قبل از اذان صبح

شاید ترک یه گناه

یا روزی یه سوره حمد

یا حتی یه سلام...

مهم نیته

+التماس دعااااااااا

+رفقایی که فردا این پستو میبینن

زیارت عاشورا اولو من به نیابت خوندم

نظرات  (۵۷)

شب عالی متعالی
آلبالو گیلاس یادت نره

پاسخ:
پاسخ:
شب خوش
التماس دعا
من دیگه برم خسته ام خسته هنوز خوابم میاد

پاسخ:
پاسخ:
برو منم مهمون دارم برم پیشش
ایشالا نصیبت بشه خودم با کاردک جمعت کنم

پاسخ:
پاسخ:
...
تو روحت تو فکر ضایع شدن منی نزدیک بود پهن زمین بشم با کاردک جمعم کنن بعد تو فکر ضایع شدنمی

پاسخ:
پاسخ:
دیگه منمو فکرم
خخخخخخ
نچ نمیچسبه باس یکی واست بخره که بچسبه...والا

پاسخ:
پاسخ:
تو عروسی خوب ضایع شدیاااااااااااااا
عاره دیگه نشنیدی میگه مفت باشه اوفت باشه...
عادم باس رفیق داشته باشه از اون اوفتا بیاره واسش من که پول میدم پا ترشکام واس همین اوفت نمیشه

پاسخ:
پاسخ:
ای بابا
یه بار تیار بخر
خوشمزه اس
نه دیگه من رفیق ندارم واسم اوفت بیاره ما که مث شما دارنده نیستیم

پاسخ:
پاسخ:
مگه فقط رفیق دارا قسمتشون میشه؟؟؟
تیاره اسم ترشکه از مشهد آوردن
اوفت بخولی

پاسخ:
پاسخ:
قسمت شما
خخخخخخخخ
سوغاتی میخام....
چرا تو این همه رفیق داری من یه دونه هم ندارم هان چرااا

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخ
دارم دیگه
دارندگی و برازندگی
الانم برام ترشک آورده از مشهد دارم میخورم
هی روزگار...

پاسخ:
پاسخ:
ها؟؟؟
از روزگار چی میخوای؟
بذار خوب بشم حقتو میذارم کف دستت
از قم سوغاتی چی آوردی هان؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سوهان
نمک و تسبیح تبرکی جمکران
کلی ام کتای خریدم
الان یکی اومده داره میگیره سوغاتیاشو
بهش میگم ته خطی مریضه
چشاش 4 تا شده
ظالمی که میخای منو بزنی من الا یک عدد ته خطی بی دفاع هسدم

پاسخ:
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ
نه دیگه به بی دفاع کار ندارم
دارم سرما میخورم
خوندی رفتم عروسی چه بلایی سرم اومد؟؟

پاسخ:
پاسخ:
نچ
دلت میاد یک عدد ته خطی بیمار رو بزنی

پاسخ:
پاسخ:
باز مریض شدی؟؟
آره چرا که نه
خخخخخخخخ
چه دلیلی داره برو بابا حقه ات قدیمی شده

پاسخ:
پاسخ:
ته خطی میزنمت هاااااااااااااااااااااااا
دروغم که گفتی...
بفرما ترسیدی نگفتی این یجور جا زدنه خلاصه با لرا درنیفت کله خرابن با سنگ یا تفنگ می زنن شت و پتت می کنن

پاسخ:
پاسخ:
دلیل داره نگفتنم
من از تو خطرناک ترم
خخخخخخخخخ
به کجاها وصلی ؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دیگه دیگه
منظورت از 3تا رگ چیه؟؟

پاسخ:
پاسخ:
به 3 نقطه کشور وصل میشم
ولی از من به تو نصیحت با یه لر در نیفت حتی اگه کاراته بلت نباشه خوب میدونه چطور از خودش دفاع کنه...

پاسخ:
پاسخ:
من 3 تا رگ دارم
هر 3 تا داغون
پس از تو خطرناک ترم
دروغ گفتم بابا کاراته بلت نیستم راحت شدی

پاسخ:
پاسخ:
نچ نچ
دروغ که نگفتم نه ولی خو دروغ چرا دوس داشتم یاد بگیرم ولی قسمت نشد

پاسخ:
پاسخ:
اوووووووووووووی
زود باش بگو ادامه حرفت چی بود
هیچی باو....حیف حالم خوش نیست وگرنه دان یکم رو بهت نشون میدادم

پاسخ:
پاسخ:
نکنه دروغ گفتیو خبر ندارم هان؟؟
تو روحت ترسیدم فک کردم .......بیخیال من اصن تو عمرم دروغ نمیگم

پاسخ:
پاسخ:
فک کردی چی؟؟/
سرم تو چندتا وب دیگه هم هست
سرم شلوغه شلووووغ
صب کن بینم من کی بهت دروغ گفتم ؟؟؟یکیشو بگو بینم

پاسخ:
پاسخ:
نگفتی
شوخی کردم
خخخخخخخخ
هااان؟ نه منو دروغ اصن تو تو عمرت از من دروغ شنیدی

پاسخ:
پاسخ:
کم نه
چقد دیر دیر کامنت میدی
اینا که میگی چی ان اونوخت؟؟

پاسخ:
پاسخ:
دوتا از حرکاتشه دیگه!!!!!!!!
نکنه الکی گفتی کاراته کاری؟؟؟
کاتا کاری یا کمیته؟
بگو جون من کاراته کاری؟

پاسخ:
پاسخ: آره
ماواشی گری
سیکن زوکی
.
.
.
بازم بگم؟

پ ظرف شور خوبی هستی آورین آورین
نچ نمتونی تو نمدونی من دان یک کاراته دارم

پاسخ:
پاسخ:
اتفاقا منم کاراته کارم
خخخخخخخخخخخخخ
مدال طلای کشوری هم دارم
تو مال این حرفایی تو مال شستن ظرفایی

پاسخ:
پاسخ:
اون که شب به شب توسط مادر گرام دستور و توسط پاک باخته مظلوم انجام میشه
بله که میتونم
صب کن بینم تو میخا کی رو بترکونی؟؟

پاسخ:
پاسخ:
تو رو
خخخخخخخخ
ع وا برگشتی خو زودتر می گفتی اینارو چندروز پیش بفرستم

پاسخ:
پاسخ: بعله ملتفت شدم
ع رفتی قم؟ پیش حاجی هم رفدی؟؟
التماس دعا دعا کن دعا

پاسخ:
پاسخ:
الان برگشتم
خونه ام
نه باوووووو
اون الان در دسترسه؟؟؟
دعا کردم
کجا موندی؟؟هنوز زنده ای؟؟

پاسخ:
پاسخ:
قم
اوهوم
:))
سلامــ
خداقوتـــ
+
حضرت محمد (ص) فرمودند : نشانه انسان صبور در سه چیز است :
1-اینکه کسل نمیشود 2-دل تنگ نمیشود 3-از پروردگارش شکایت نمیکند ،
چرا که وقتی کسل شود،حق را ضایع و تباه خواهد کرد،وهنگامی که دلتنگ شد ،سپاسگذاری نمیکند و وقتی که از پروردگارش شکایت کند ، گناه خواهد کرد.
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
ممنون حدیث زیبایی بود
تشکر بابت حضورت
حاجتروا ان شاءالله
قسمت همه دوستان
یا علی مدد
:))
سلام
کجا موندی تو....

پاسخ:
پاسخ:
سلام
قمم
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۰ نـیـوشـا خـانـوم
زندگی چقدر زود میگذره انگار همین دیروز اربعین بود و حالا دوباره داره بوی محرم میاد :(

دعوت شدین به کتابخونی و هدیه کتاب خوشحال میشم بیاید

پاسخ:
پاسخ:
اووووووووووووووووم بوی محرم
:))
چشم
لطفا به من سر بزن. ضرر نمی کنی.

پاسخ:
پاسخ:
زدم
سلام خوبین ؟شما آدرس وبلاگ جدید ته خطی روندارین؟؟

این ته خطی اعصابش خط خطیه میگه این وب دوازدهمشه

نزنه وبشو بترکونه بره!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
الحمدلله
نه
جرات نداره بره
خودم میترکونمش
یعنی میگید تا اول محرم هر شب زیارت عاشورا بخونیم؟

پاسخ:
پاسخ:
اگه دوس دارین
ای ول بابا
می خاستم اولین نفری باشم که ی پست در مورد محرم میزارم درست تو همین روزا...
محرم رو عشقه

پاسخ:
پاسخ:
هماهنگ میکردی خوووووووووووو
شب بخیر
خواب آلبالو گیلاس ببینی

پاسخ:
پاسخ:
التماس دعا
خخخ
نمیدونم کلا گفتم

پاسخ:
پاسخ:
من برم دیگه
شب بخیر
التماس دعا
شوخی کردم بابا من اعصاب اینارو ندارم
واقعن به من میاد این چیزا

پاسخ:
پاسخ:
مگه چی هست سایتش؟
خیلی بدی شد یه کار واس ما انجام بدی

پاسخ:
پاسخ:
پاکش کردم واقعا
آدرسشو بده واسه خودم

پاسخ:
پاسخ:
پاکش کردم بابا
ع شیطون خوبه که {به لحن شیرزاد ساختمان پزشکان بخون}

پاسخ:
پاسخ:
ماله شما ما نخواستیم
گریه چیه مماغ دارم سردم شده میخا سرما بخورم
میگم یه سر برو پیش این پریناز کوچولو شیطون

پاسخ:
پاسخ:
کسی تبلیغاتی میذاره اصلا نگاش نمیکنم
چه برسه شیطونم باشه
تو که زدی مارو له کردی اینجوری میخا درستش کنی {آیکن مماغ بالا کشوندن}

پاسخ:
پاسخ:
دیگه چاره دیگه ای گذاشتی؟؟
به این میگن ماس مالیشن...
گریه نکن حالا
تو اون روحت بیاد میای بهم بخندی حداقل یه چیز بهتر می گفتی آبرو عادمو به باد میدی 4نفر اینجا رد میشه فک میکنن من دلقکتم

پاسخ:
پاسخ:
نه نه
خونسرد باش
اصلا ته خطی نباشه دوستان میخوان نت نباشه
خوب شد؟؟
اصن دارم از دست تو فرار می کنم

پاسخ:
پاسخ:
نه باووووووووووووووو
منو این همه خوشبختی محاله
تو بلاگ نمیشه کد گذاشت ولی تو وب جدیدم میشه

پاسخ:
پاسخ:
وب جدید؟؟؟؟؟؟؟؟
خببببببببببببببب خودت آدرسو مثه یه بچه خوب بذار تا شکنچه رو شروع نکردم
عهههه شانس هم نداریم
روزشمارم کجا بود آخه....
اهان کنار وب خودتو میگی بذار الا می بینم

پاسخ:
پاسخ:
از سایت جامع عاشورا کدشو بگیر
پایین روزشمار منم کدش هست باسبز نوشته
واقعن 40 شب مونده؟؟

پاسخ:
پاسخ:
پ ن پ
روزشمارو نگا کن خب
کنار وبمه
ممنون که گفتی
توفیق داشته باشیم ایشالا
محتاجم عجیب

پاسخ:
پاسخ:
خواهش
ان شاء الله
کربلا قسمتم کن ای خدااااااااااااااا
حاجت روا
محتاجیم
یا حتی یه سلام من فک کنم این از دستم بربیاد

پاسخ:
پاسخ:
خب از امشب نیت کن
شروع کن
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۲ حامد منصوری فرد
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی دارید
.به ما هم سر بزن
اگه دوست داشتی تبادل لینک هم میتونیم بکنیم
انجام میدم Arc GIS من کارهای

پاسخ:
پاسخ:
سلام
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۸ پریناز کوچولوی شیطون
سلام خیلی وبلاگ باحالی داری از مطالب داخلش واقعا استفاده کردم
منم یه وبلاگ دارم که داخلش در باره نحوه کسب در آمد از اینترنت و وبلاگ های بلاگفا مینویسم که شما با خواندنش به راحتی میتونید کسب در آمدی عالی از وبلاگ خود داشته باشید
روش من تنها روشی توی ایران هست که کاربران بلاگفا میتونن ازش پول در بیارن
حتما بهم سربزن ضرر نمیکنیی منتظرتم
پریناز کوچولوی شیطون

پاسخ:
پاسخ:
فقط سلام
چون واجبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی