خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

یه بیت ناب...

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

بار الها 

         عجلم را تو به تاخیر انداز


                                       چند روزی ست دلم؛


                                        تنگِ

                                                     محرم

                                                                    شده است....

نظرات  (۱۰)

۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۶ انسان نیازمند
ایشالا بطلبن
البته اربعین که کربلایی ایشالا
کرباایی جوجه نوک حنایی، ویندوز ۸ گوگل کروم
خخخخخخخخخخخخخخ
:(
پاسخ:
وا چی میگی؟
ان شاءالله
ا آدرس وبتو ندیدم 
خخخخخخخخخخ
چقد اون روزی فک کردم چی بود
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ انسان نیازمند
شما دعا کن
ایشالا بیام
حتی ی شبم راضیم
پیش داداشم اشک بریزم
پاسخ:
ای بابا
اگه ما رو بطلبن میام...
:))
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۳ انسان نیازمند
من هر وقت خودم خواستم و جور شده اومدم
مخصوصا اون شبایی که گفتی. یادت رفته بمنچه
البته ما بخاطر دلمون میومدیم هیئت
الانم دیگه دانشگامون تموم شده
پاسخ:
مگه فقط برا دانشگاهی هاست؟
یعنی امسال محرم نمیای؟
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۷ انسان نیازمند
شرایطم فرق داره با تو، دقت کن
خیلی میگی
مثل نمایشگاه اقوام
والا
پاسخ:
نرفتم نمایشگاه اقوام
تازشم وقتی نمیای چرا بگم؟
والا
عالی بود :)
پاسخ:
دست شاعرش طلا
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۴ انسان نیازمند
هنوز مونده تا عید غدیر
پانزده روز دیگه مونده تا محرم
دلتنگ شبهای هیئت

پاسخ:
...
ح س ی ن دلم رو بردی 
منو تو آخر حرم نبردی
چقدم که پایه ای
آدمو دق میدی تا بیای
والا
این بیت رو دوست داشتم زیاد :)
پاسخ:
:))
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۰ فیروزه ای
اصلا قبل از غدیر این بو به مشام میرسه
یعنی میشه سالی بیاد که واقعا غدیر، غدیر باشه و محرم ماه انتقام از قاتلین حسین؟
پاسخ:
ای کاش زود تر بیاد
کاش زود تر آدم شیم
از دست خودم عصبانیم...

غدیر امسال باید از دستای خود اماممون عیدی میگرفتیم...
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۳ محمد محمدیان رباطی
بوی ماه محرم به مشام میرسد
التماس دعای خیر
پاسخ:
بله
چه خوش عطرم هست...
حاجت روا
محتاجیم
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ فاطمه زهرا ....
بوی محرم پیچیده ...
پاسخ:
آه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی