خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ح س ی ن ارباب مرا دریاب...

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ق.ظ


ثابت نموده پنجره فولاد تو به من


                                         اینجا برات کرب و بلا میتوان گرفت...



رفقا اسمم تو لیست ذخیره های پیاده روی دراومده

قلبم داره از حرکت وایمیسته...

دعا کنین قسمتم بشه اربعین...

دعا کنید آقا خودش جور کنه...

چرا ذخیره؟

چرا دقیقه نود؟

چرا اضطراب؟

نظرات  (۲۱)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۱ انسان نیازمند
نه
پاسخ:
...
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۰ انسان نیازمند
ایشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا
من؟
چی کار کردم؟
اطلاع رسانی کردم؟
خوب داریم احیا میگیریم دیگه
پاسخ:
اینجوری؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۲۵ انسان نیازمند
من بخاطر خنده میبینم
میخاد بده مختارو.با شروع محرم از شبکه تماشا.هنوز ساعتشو نگفتن
پاسخ:
نمیبینمش
پارسال که دیدم اوضام حسابی خراب شد
من همین جوریش تو محرم شبیه دیوونه هام
فکر کن هر شبم یاد حرمله و شمر بیفتم
خدا لعنتشون کنه
الهی عذبشون چند برابر شه
کاش با دستای خودم گلوشونو می دریدم
کاش تیکه تیکه شون می کردم
کااااااااااااااااااااااش

ببین شب عیدی چجوری دلمو سوزوندی
شهید شی راحت شم از دستت
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۲۱ انسان نیازمند
پایتخت یچیز دیگست
مگه ندیدی آقا تعریف کرد ازش
پاسخ:
نه ندیدم

خب هر چی باشه
من دوبار نمیبینمش
اگه مختارنامه بود یه چیزی
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۱۷ انسان نیازمند
نه
امشب ندیددددددددددم پایتختو:)
پاسخ:
مگه تو تکرار سریالا رو هم میبینی؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۱۱ انسان نیازمند
هر چه از دوست رسد نیکوست
:)
پاسخ:
تیکه های خودمو می دزدی 
آیا دزدی کار خوبی ست؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۰۴ انسان نیازمند
من گفتم خننننننگ،! استغفرالله
بله متوجه شدم در چه جهتی هستی
خخخخخ
پاسخ:
آفرین حافظت خوبه هااااااااااااا
نه ولی من دوست داشتم بهت بگم
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۵۲ انسان نیازمند
آی کیو تابلو رو دیوار اتاقتو میگما
مگه نگفتی من اشکتو در میلرم. منم میگیم اگه اینو نگی عکسشو تو اتاقت داری

پاسخ:

آها
آخه الان یه جهتی نشستم که کنارمه روبروم حاج همته و آقان تو مشهد

خنگم خودتی
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۵ انسان نیازمند
اگه نگی اشک تورو در میارم
نه
تابلو

پاسخ:
چیو نگم؟
پس چی؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۵ انسان نیازمند
اگه نگی اشکتو در میارم
الان روبروته
ایشالا میری کربلایی جوجه نوک حنایی
پاسخ:
چیو نگم؟
صفحه دسکتاپمو میگی؟
ان شاء الله
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۷ انسان نیازمند
البته جواب منت اصلیو گرفتی دیگه، حالا تو ناز نیار
پاسخ:
کدوم ناز؟
من تا روبروی حرم نباشم باورم نمیشه
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۷ انسان نیازمند
خانواده
پاسخ:
همون شب گفتم
گفت مبارک باشه
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۷ انسان نیازمند
آخ از دست تو با این دقه نود بودنت.
هنو نگفتی؟
پاسخ:
به کی؟
چیو؟
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ فیروزه ای
آقا پاسخگو باشید. پاسخگو
اون شب که با خوندن وبتون هوایی شدم و ثبت نام کردم و اشک ریختم...
الان شب عیدی پاسخگو باشید که چرا اسم من درنیومد. حتی توی ذخیره ها
حتی....
من عیدی میخوام. عیدی...
:((((((((((((((((
پاسخ:
چشم
عیدی هم میدم
الان شبکه دو کوی محبت داره
ارتباط مستقیم نجف
عیدی از این بهتر؟
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۱ فیروزه ای
عیدتون مبارک :)
ایشالا اسمتون در میاد
پاسخ:
ممنون فیروزه ای مهربون
ان شاء الله
دعا کن
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۸ فاطمه زهرا ....
عیدتون مبارک
پاسخ:
ممنون 
همچنین
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ فاطمه زهرا ....
سلام

من دلم روشنه.انشاالله اربعین اونجایید و برای ما هم دعا می کنید
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
راهی بشم چشم
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۰ مهندس بهشت
ایشالا قسمتتون بشه قسمت ما که نشد
پاسخ:
ان شاء الله
اندکی صبر سحر نزدیک است...
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ انسان نیازمند
خوشحال شدم
ایشالا
چرااااااااااا!!
پاسخ:
چون مثه جنوب هر سال تا دقیقه نود باید منت بکشم
ناز بکشم
:))
خوبه که :) مطمئن باش راهی میشه بـه کربلا :) چون دلت پاکه :)
پاسخ:
به دعای شما
ان شاء الله
سلام
آخی، خوش به سعادتت.
چقده دلم گرفت :(
پاسخ:
سلام
چرا گرفته؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی