خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اللّهم العنهم جمیعا...

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ق.ظ

چه کردند با تو

دلدارِ من

که حتی با تصورش هم اشک امانم را می برد...


ح س ی ن



صدای روضه در گوشم می پیچد:

بُنَیَِّ بُنَیَِّ  قَتَلوکَ ضَبَحوکَ وَ مِنَ الماءِ مَنَعوکَ


قلبم داره از سینم می زنه بیرون


+خدا بر درجات جهنّم شون بیفزای

نظرات  (۸)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ خادمة الشهدا
در کوچه ها نسیم بهشت محـــــــــــرم است
این شهر بی مجالس روضـــــــــــــه جهنم است...
پاسخ:
به به
:((
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

عید شما مبارک

در جائی می خوندم امام زمان عجل الله نعالی فرجه الشریف فرمودند اگه از مصیبت جدم حسین یاد کردید و بعد برای فرج من، دعا خوندید، دعاتون می کنم...

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

ممنون
همچنین

آه که اگر آقا نگاه خاص کنند چه می شود...

:))
علی یارتون
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ فانوس جزیره
امیرکلام امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند :
بردباری پرده ای است پوشاننده و عقل شمشیری برنده، پس کمبود های اخلاقی خود را با بردباری بپوشان و هوای نفس خود را با شمشیر عقل بکش.

نهج البلاغه - الحکمه ۴٢۴


سلام علیکم مومن خدا

عید ولایت و امامت بر شما مبارک باد
خیلی التماس دعا داریم

عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب 
پاسخ:
سلام
ممنون
حاجت روا ان شاء الله
محتاجم
عیدتون مبارک
پاسخ:
همچنین
ممنون:)
سلام
خونه ی نو مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۷ انسان نیازمند
تقصیر من چیه!
تو از دیشبه حالت ناخوش شد، دلیلشم معلومه
مگه کار بدی کردم خبر دادم اسمت دراومده
صبح کارام تموم شه میام.ببینم شرایط چی میشه
شب بخیر
پاسخ:
نچ
برا اون ناراحت نیستم
هی غر بزن فقط
شرایطتو جور کن نیای از کلی چیز عقب افتادی
بعد نگی نگفتی
عاقبت بخیر
التماس دعا
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۲ انسان نیازمند
آره، مخقوصا این روضه ها
وقتی خوندم یادش افتادم
پاسخ:
آه...
ناخوشم کردی دیگه
من برم
فردا ساعت 9 بیدارم کن و 9:30 بیا دنبالم بریم
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۸ انسان نیازمند
بیش باد
پاسخ:
یاد محرم بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی