خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ب.ظ
پاک باخته ای که برقاشون رفته و تنهاست و کلی ترسیده :'(
۹۳/۱۲/۱۶
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

من بودم تا الان سکته کرده بودم ها :((
پاسخ:
من که هنوز زنده ام
:))))))))))
بده آدم مرد باشه تا نامرد ؟ :/
پاسخ:
نه نه
شما لطف داری
:))

سلااااااام خواهری


الهی بگردم که تنها بودی ترسیدی..دی


منم رمز میخوام خب ...آیکن تائب با لب و لوچه اویزون و چشای پر اشک...دی

پاسخ:
سلام گلم
خدا نکنه خانووووووووم

چشم میام رمز میدم
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۱ کمی بودن ...
:-)
پاسخ:
:))
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ئه
چه خوب
عاشق اینم برق بره : )
اصن دور هم جمع میشیم
کسیم که نباشه ها
خودت ،
اصن فضا یه چیز دیگس :‌)))

در جواب اون سوالم آخه مرامت مردونه بود 0-0 
پاسخ:
سلام
:/

ولی من می ترسم
:))

عجب!!!!
مرام!!!!
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۶ تا اینجا خواندم...
سلام


http://farsiyad.blog.ir/post/18

پاسخ:
سلام
چشم میام
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۳ سارا سادات
پاکی؟
تو از تاریکی میترسی ؟!
من فک میکردم خیلی سرنترسی داری که :)))))))
پاسخ:
جانم؟

یکم :))

خب شرایط داریم تا شرایط

یه جاهای خاص نمی ترسم
:))
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۸ انسان نیازمند
الهی عزیزم
خوب بود؟ درد داشت زیاد؟
چند ساعت طول کشید؟ زود اومدی آخه شب بشه اون بالا ترسناکه
من نبودم خونه
مامانم تنها بود
پاسخ:
ما عادت کردیم به تحمل
در جریانی که...
قبل اذان تموم شد

به سلامتی

والا
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۱ علیرضا بیگدلی
   سلام
ممنون از نظر و حضور شما
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام
استفاده بردیم
وبتون واقعا عالی بود
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کلن دست به پستت خوبه ها سریع یه پیامک میزنی 
:)
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

:))

آره دیگه خودنویسی ها خونمه
:)))
بیخــــــــــــــــود باید بترسی
چرا نمی ترسی
پاسخ:
چون جن ترس نداره
با یه بسم الله میره
آدم ترس داره
آدم
:/
راستی قالبت چقــــدر قشنگه
پاسخ:
دست طراح هدرش طلا
نترس پاکی جون
الان پشتِ سرتو ببین دیدی چیزی نیست؟!
اون جن رو ندیدی نه برا اینکه پشت پرده خودشو قایم کرده
نترس خودتو کنترل کن اونقده بشـــــه خوبی هست باهات کاری نداره
مثلن الکی من الان دارم بهت دلداری می دم
پاسخ:
من از جن نمی ترسم
از آدم می ترسم
از آدم
:)))
ای جااااان چرا؟ ترس چی؟ میخوای بیام پیشت ^_^
پاسخ:
برقااااااااااااااااااااا اووووووووووومد

:))

اوهوم بیا :))
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۸ الکی مثلا ی آدم
آخی:-* 

پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی