خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

آیکن

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ
یک عدد پاک باخته ی خسته؛
 در سلف صدا و سیما نشسته؛
 با چشمان بسته...


 +دو تا از برنامه ها ضبط شد؛ یکی مونده
۹۳/۱۲/۲۱
پاک باخته

نظرات  (۲۳)

اقا امضا میدی ایا 
اونجا رفتی چکال هان؟
پاسخ:
بهله بهله
چرا که نه!!!!!!!

به عنوان سیاهی لشکر به کار رفتم ^__^
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۵ علی رسولان
گفتم باز کار!
چ بد!!
پاسخ:
آهان

به قول شاعر برو کار میکن مگو چیست کار
که سرماییه جاودانی ست کار

:))))))))
سلام...

دعوتید به:
  

http://heyateketab.blog.ir/post/188
پاسخ:
سلام

متشکرم
سلام
من فک میکردم شما مذکر باشین!
پاسخ:
سلام

ممنونم 
:/
امضا بگیریم ؟ :/
عسک اجازه هس ؟ :| 
پاسخ:
اوهوم

واستین تو صف لدفا
خسته نباشید
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۰ کمی بودن ...
فهمیدی کی پخش میشه بگوهااا 
پاسخ:
چشم
:))
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۹ سارا سادات
الان فخر فروختی!؟

ینی مثلن معروف شدی!؟
ینی مثلن ما بیایم ازت امضا بگیریم!؟!

عمرررررررررررررررررررررن ^__^
پاسخ:
اوهووووووووووووووووووووم


خیلی خیلی


آره دیگه
ولی صف طولانیه یه دو روزی طول میکشه تا نوبتت شه ^______^
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۴ علی رسولان
اه اه
بازم کار ...
ای کاش میشد تو خونه بشینی و چند میلیون حقوق بریزن به حسابت
نه اینکه تو خونه بشینی کلی جاهای خوب میشه رفت!
پاسخ:
بله؟؟؟

الان چی گفتین دقیقا؟؟
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۱ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
توی صدا و سیما چیکار میکنی؟؟!!  
پاسخ:
مهمون بودم عزیزم
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۸ شیخ صاعد بالازاده
سلام و خداقوت
جمله کامل و پر و پیمونی بود. توانتان مزید باد
پاسخ:
سلام

منظورتون دقیقا کدوم جمله هست؟؟؟
و من آن باران زده ای که همچنان آلوده ست...

اللهم عجل لولیک الفرج
..............................
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
خب استانتون کجاس؟



اسم برنامه چی بودش؟
پاسخ:
گلستان

بانوی آفتاب
3 و4 و 5 فروردین نشون میدن
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۸ مهندس بهشت
یه امضا به من بده دی
پاسخ:
اوووووم
چون تویی بدون صف هم میشه
بیا مهندس جان
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۷ مهندس بهشت
آقا چی این روزا همه دارن معروف میشن
پاسخ:
هوم؟؟
کی؟؟؟
کجا؟؟؟
من؟؟؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۹ انسان نیازمند
پاکی جونم داره استراحت مبکنه:)
حالت خوبه، معدت؟
پاسخ:
شکرررررررررررررررررر
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۸ گمـــــــشده :)
توضیحات تکمیلی پیوست شود لطفا..:))
پاسخ:
کدوم توضیحات؟؟؟
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

موفق و سربلند باشید
پاسخ:
سلام

متشکرم
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۸ انسان نیازمند
سلام
خوبی؟
خداقوت
تموم شد
:)))))))
پاسخ:
سلام
اوهوم

بهههههههههههههههههههله
 Cm ینی شما مهمون برنامه بودی؟؟؟
چه خفن و با کلاس ^~^

پاسخ:
بله میهمان بودم
:))

ای جان 
امضام میدم تازه
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۳ الکی مثلا ی آدم
پاکی جونم حیف کانالی استانی نداریم ;-)  حرفاتو اینجام بگو.  خب؟ :-*
پاسخ:
باش
:*
به به چه ادم معروفی  :-"

شبکه چن پخش میشه منم ببینم ؟  :))))))))))))))


برنامه چی بودش اصن ؟ :-"
پاسخ:
هوم؟؟؟
من؟؟؟


شبکه استانی مون


درباره حضرت زهرا س
خداااااااااا قوت
تااااااااااااااازه حالا حالاها کار داری خانووووووووم باید برا مام بفرستی برنامه رو میدونی ک ی چی ب نام ضبط برنامه هس هوووووووووووم؟
پاسخ:
ممنون حسناااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی

خخخخخخخخخخخخ

بذار خودم بدونم کی پخشش میکنن بعد
والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی