خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

معبود مهربانم...

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۰ ب.ظ
چرا؟

من؛

همیشه زیادی ام؟؟؟؟

 

+خدایا دلم را بدجور شکسته ای...

۹۳/۰۳/۱۱
پاک باخته

نظرات  (۱۳)

مرهمش باش خدا

پاسخ:
پاسخ:
آمین
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۰ نوکــرالله
فقط از روزیـــ میترسمــــ که واسهـــ خُدا زیادیــ باشم
از چشمش بیفتمــــ . . .
برم تو همون دسته ای که تو قرآن،
خدا در موردشون، به _ پَشِه _ مثال زده ....
همینـــ

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله که اون روز نمیاد
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۲۶ سایه سادات
من همیشه زیادیه نمی دونستی
تو باش

پاسخ:
پاسخ:
اینم امتحان میکنم
والا
گفته بودم:
شاید یکی کم دارتت

الان میگم:
حتما یکی کم دارتت
حتما

پاسخ:
پاسخ: :)
زیبا بود
باوووووووووووشه..ببخشید..:))

پاسخ:
پاسخ:
این چه حرفیه
اختیار دارید
شاید حقیقت این نباشه;)

پاسخ:
پاسخ:
یقینا نیست...
چیز جدیدی نیست دلی که نشکنه دل نیست سنگه

پاسخ:
پاسخ:
والا
اگه خدا دلتو شکسته خودش به بهترین شکل از دلت در میاره:)

پاسخ:
پاسخ:
واقعا چقدر زیبا بود این حرفت
خدا کنه
هیچ وقت نگین چرا من....
حتی اگه دلت خیلی شکسته...
اگه واسه چیزایی هم که داری از خدا این سوال پرسیدی حق داری الان هم از این سوال استفاده کنی...
به حرفی که زدم اعتقاد دارم...

پاسخ:
پاسخ:
من نیز...
بابا حالا ما خواستیم خودمونو یکم لوس کنیم
والا
عیدتون مبارک

+اخه چرا؟ چرااینطوری فک میکنین؟

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
پیش میاد دیگه
خدایـــــا

این بند دل آدم کجاست؟؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود”...
------


پاسخ:
پاسخ: واقعا کجاست؟؟؟؟
عیدتون مبارک دوست عزیز.
همیشه سلامت و شاد باشین.

پاسخ:
پاسخ: ممنون
عید شما هم مبارک
ممنون که اومدید اما نظر خاصی راجبه وبم نداشتید؟!
چه سوالیه؟!
حتما نداشتید دیگه!...
به هر حال ممنونم که اومدید...

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم
ولی جز وب دوستانم قرارتون دادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی