خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

وصیت...

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ
دوست دارم ؛

بعد از مرگم؛

مزارم محلی باشد برای سبک شدن و درد و دل کردنِ 

دل شکسته گان...

۹۳/۰۳/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۵)

قسمتت شه

پاسخ:
پاسخ:
به دعای شما
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۲ نوکــــرالله
اللهم الرزقنا توفیق الشهادة ...

پاسخ:
پاسخ:
ان شاءالله
چیزای زیادی درمورد شهادت تو ذهنمه ..وقت کردم مینویسم درموردش...

پاسخ:
پاسخ:
بنویس
نوشته هات قشنگه
منتظریم
خییلی خواسته بزرگیه...ای شالا نصیبت شه...بعد از 120 سال عمر با عزت

پاسخ:
پاسخ:
شهادت تو جوونی میچسبه اونم مفقودالجسد شدن
یاد این خاطره افتادم
از یکی شنیدم
یکی از همرزماشون تک پسر بوده میگفته تو وصیت نامه م مینویسم سر قبرم یه قالب یخ بذارن تا کم کم آب بشه و بجای خواهر و برادر نداشته م برام گریه کنه
دقیق یادم نیس.ولی فک کنم گفتن اون آقا شهید شد

پاسخ:
پاسخ:
چه زیبا
خدا شهادت رو نصیب هممون بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی