خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

:((

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ

  برگشته بودم؛ تا بگویم بی تو می میرم


                                          برگشتم اما دیر  شد، تو نامزد بودی...



 +شاعر: علی صفری

 +از دیشب این بیت داره قلبمو خراش میده...

۹۳/۱۲/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۳۴)

سلام . مطالبتون مختصر و بسیار مفیده. کاش رمز نداشت بقیه شون رو هم می شد دید.
پاسخ:
سلام

باران بانو
اون رمز دارا مفید نیستن
:))

طولانی هم هستن
عجب شعری ......

حالا راستشو بگو چرا این بیت افتاده تو دل و زبونت .هااان ؟؟؟
پاسخ:
آخه دلم خیلی برای شاعرش سوخت
یه لحظه خودمو یه پسر فرض کردم که از سربازی برگشته و کار از کار گذشته
چشم گلم
بابت عکسایی که فرستادی هم ممنون دمت گرم:-*
شب بخیر گلم
پاسخ:
قابلی نداشت عزیزم

خواهش

:*

شبت بخیر
محتاجیم گلم
پاک باخته جان من دیگه برم لالا که خمار شدم:))
پاسخ:
باشه 
بروووووووووو

خیلی التماس دعا
خیییییلی خیییییییییییییییلی
خب مبارکا باشه مام به دعا کردنمون برسیم
پاسخ:
:((((((
التماس دعا
خب بابا با ایمان با اخلاق با خانواده متین موقر اقا گل همه چی تموم در مرحله بعد خر پول خوبه راضی شدی 
قبلتم؟
پاسخ:
بله
دیر میشه دیونه منه بیکار کی میخام پولدار شم که تو منتظر بمونی علف زیر پات سبز میشه دیدی اینقد دوست دارم که واقعیت رو میگم بهت:))
بذار دعا کنم ی شوی پولدار گیرت بیاد توووپ واست اپل بگیره اینطور سریعتر به گوشی می رسی:))
پاسخ:
خخخخخخخخ

خب خودمم که بیکارم
در هر صورت باید صبر کنم
:))

شوهر پولدار نمی خوام
شوهر با ایمان و با اخلاق میخوام
حالا پولم داشت داشت
نداشتم که هیچی

:)))

والا

پول الا ندارم اومد دستم میخرم:)
خیلیا حاجی،فیروزه ای،نگین،مریم گلی،مریم،تیرزاد،یسرا به روایتی:)،از بچه ها نت خیلیا نمیدونم دیگه کیا رو بشناسی 
پاسخ:
خخخخخخخخخ

باشه باشه
منتظر می مونم
:))
اره فقط پاک باخته جونمون کمه:))
پاسخ:
برام گوشی اندروید دار می خری؟؟؟

کیا هستن حالا؟؟؟
ایشالا ی اندروید بگیری بیای اینستا پیش بچه ها:))
پاسخ:
اهوووووووووووووم

معلومه جمعتون جمعه هااااااااااا
پاک باخته اینستا نیستی؟؟
پاسخ:
نه عزیزم
گوشیم اندروید نیست
واقعا که خو ایناهام دیگه
پاسخ:
دیدم دیدم
:))
چسبیدم که گلم
پاسخ:
کووووووووووووش پس؟؟
چرا من نمیبینم؟؟
کدوم قرار دلت خوشه ها کسی نیست
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

میاد غصه نخور
وبلاگ دوستان رو سر میزنم خیلی وقته نرفتم
پاسخ:
فعلا دوستان حاضر رو بچسب
والا
خیلی هم دلت بخاد الا دور دور مردای مو بور و چش ابیه 
پاسخ:
ایییییییییییییش
اصلا هم خوب نیس

فقط مشکی


تو کجا غیبت میزنه یهو 
هوم؟؟؟
نهههه اخه کجا دیدی واسا بچه لنز و رنگ بذارن اصن تو مادری کردن بلت نیستی بچه رو تلف می کنی خو
پاسخ:
خب چجوری خاله ته خطی تو خوشحال کنم
هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابای اون شکلی هم که مامانشون دوس نداره خب
اخه واسه بچه کوشولو لنز میذارن هاان تو که چشات احیانن ابی نیست؟؟
خب دعا می کنیم مخاطبت چش ابی باشه تا چشا نی نیا ابی بشه 
راستی موهاشونم طلایی باشه 
ولی رو دعا کردن من واسه مخاطب مو طلایی حساب نکنیا خودت یه کاریش بکن
پاسخ:
من فقط چشای مشکی دوس دارم:(
ایضا موهای مشکی:(

باشه رنگ میکنم موهاشونو خوبه؟؟؟

خب بذارش چشاشونم لنز بذارم دیگه
بلی بلی دوس میدارم دعا نیز می کنیم تازه دعا می کنیم بچه اولتان دو قلو باشه دوقلوش رو پست کنید چش آبی هم باشه
پاسخ:
خخخخخخخ
حالا چشاشونو چجوری آبی کنم؟؟

لنز بذارم می پذیری شون خاله ته خطی؟؟؟
حالا یه کاریش بکن بخاطر من لدفن( ایکون خود لوس کنی)
پاسخ:
شما دعا کن اوشون بیان
ما اولین بچمون رو برای تو پست میکنیم
خوبه؟؟؟

(آیکن بدست آوردن دل یک عدد ته خطی)
برام خود نی نی بفرست باهاش سر و کله بزنم حالم خوش بشه:))
پاسخ:
خخخخخخخ

اون یه مقدماتی می خواد گلم که فعلا ندارم برات بفرستم
والا
یه مرگیم هست ولی نمیدونم چی
پاسخ:
خدا نکنه

برات عکس نی نی بفرستم؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نمیدونم دلم گرفته 
****** خودت دیگه اسممو سانسور کن بی زحمت
پاسخ:
چشم

اوهوم یادم اومد

چرا دلت گرفته؟؟؟
عزیز دل خودمی فدای سرت گلم
من خوب نیستم پاک باخته جونی غمگینم
پاسخ:
:**********

خب حالا اسمتو تو گوشم بوگوووووووووو

چرا عزیزم چرا غمگینی؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اسم من ****ست؟؟هووم از کی تا حالا اصن نا امیدم کردی فک می کردم تو دوستام تو فابریکتری برم گریه کنم هووم
پاسخ:
گرررررررررررریه
زاااااااااااااااااااااری
ببخشیییییییییییییید

نه نه

خب من حافظم ضعیفه عزیزم

تو عزیزمی
:*
واقعا که تو چ رفیقی هستی که اسممو نمیدونی 
اصن هنگ کردما
پاسخ:
خب نبودی دیگه عزیزم
ببخشید

واقعا اشتباه گفتم؟؟؟
سلام گلم مرسی تو خوبی؟؟
اون پی ام خصوصی قضیه اش چیه؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون

هیچی حالتو پرسیدم
نکنه اسمتو اشتباه گفتم؟؟؟
چ تلخ قلب ما را نیز
پاسخ:
سلام ته خطی جوونم خوبی؟؟؟
سلام
 اوم:(
پاسخ:
سلام
:)
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۰ انسان نیازمند
خو بگو
نمیرم
بله بله در جریانم
ولی خیلی خوب کاری میکنی
پاسخ:
کدوم کارم خوب نیست هوم؟؟؟

کارا کدوم کارمو میگی؟

برو تو یه پست دیگه کامنت بذار
ترجیحا تو همون پستای صفحه ی قبل

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۶ انسان نیازمند
باشه
کاری نداری دیگه برم؟
راستی این شعرها که گذاشتی خیلی باحال آدم بازی میکنه
ممنون از شاعرش
و از تو
پاسخ:
هوم؟؟؟
کجا بری؟؟؟
تو که الاف و بیکاری گلم
:))

اصولا عادت دارم وقتی دیوونه میشم بقیه رو هم بی نصیب نذارم
در جریانی که...
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۴ انسان نیازمند
فکر کردم نامزد بودی اشتباست
پاسخ:
نه درسته
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۹ انسان نیازمند
بیت شعر
پاسخ:
نه نداره
چطور؟؟؟
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۰ انسان نیازمند
:((
فقط با دقت بخون ببین غلط نداره
پاسخ:
چیو با دقت بخونم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی