خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

من یک بدهکارم!! (ثابت)

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ

 برید به این وب و ببینید

 چطور میشه بدهکاری تون به خدا رو جبران کنید...

 شاید شب اول قبر آسوده تر باشیم:


                                                       کلیک



 +خدایا ما را برای تمام غفلت در نمازهایمان ببخش.

۹۳/۱۱/۱۲
پاک باخته

نظرات  (۱۵)

۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ صــــــــــــراط
سلام

آپم .................

وای بر فرزندان آخر الزمان از ناحیه پدارنشان!


منتظرحضور تان هستیم



یا علی
پاسخ:
سلام
سر خواهم زد
بدهی عشق که هیچ وقت صاف نمیشه...
باید جان شیرین فدای یار کنی..آخ که چه آرامشی دارد آن لحضه..
پاسخ:
ان شاء الله

بله درست می فرمایین

سبک که میشه
موچکرم بابت پست
+اون پسن ثابت قبلی که طرحِ ختم قران بود من شرکت کردم خبری نشد هوچ کی بهم ایمیل نزد باهات گهرم اصن :|
پاسخ:
خواهش

چرا با من گهری؟؟؟

اونا جواب ندادن

اگه ختم رو به نیابت از کس دیگه ای نمی خوندم؛ می دادمش بهت 

:))
الهی آمیـن..
پاسخ:
آمین
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۹ نیوشا خانوم
اول بگو ببینم سحر کیه که نزدیکه؟ :)) نکنه به مرتضی چشم داره؟ :)) بزنم چشماشو در بیارم؟ :))

آره میدونم تنها نیستیم :))
پاسخ:
خخخخخخخخ
اووووووووووم
شاید
برو از آقاتون بپرس والا
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۸ کمی بودن ...
خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:
خواهش
:)
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۳ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
با پوستر / ورزش معنوی
 به ورز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
سر می زنم حتما
علی یارتون
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۸ عمار فرهنگ
بله

اسئلک الامان..
پاسخ:
:(
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۳ نیوشا خانوم
ممنون بابت لینک :)
مشکل از صبر من نیست... شایدم باشه نمیدونم... ولی من که ایوب نیستم...
پاسخ:
خواهش

اندکی صبر سحر نزدیک است :))
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۱ عطار کوچولو
خوبه خب... چی بگم ؟ بگم بده!
:)
پاسخ:
آهان متوجه منظورتون شدم
:)
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۹ عطار کوچولو
?!
پاسخ:
هیچی دریافتم
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۳ عطار کوچولو
لینکِ خوب !
پاسخ:
؟؟
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۲ سایه(من عاشق محمد-ص-هستم)
سلام
طرح جالبیه
من چندین بار شروع به خوندن نمازای قضا کردم اما ادامه ندادم
به امید خدا این روش  رو امتحان میکنم
ممنونم از پست کاربردی ومفیدتون
پاسخ:
سلام

منم وسیله ام 
خدا به طراحش خیر بده

ان شاء الله ثابت قدم باشی

التماس دعا :))
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آمیـــن
پاسخ:
آمین
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۵ گمـــــــشده :)
لینگ باز نشد پاکی جون...
پاسخ:
باز میشه
امتحان کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی