خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

تنهایی

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 من

 یه خونه 100 و اندی متری

 یه لب تاب

 یه تلوزیون روشن که این شب ها رو نشون میده

 خوراکی

 صدای ماشین لباس شویی

 ساعت 12 بامداد

 و خیال تو...

 من باز هم تنهام

 من

 و

 یک خانه چند ده متری تنها با هم...


 +خبر دادن مادربزرگم رو بردن دکتر مامان همین الان رفت.

 و من تنها شدم.

 دعا کنید خوب براش.

۹۳/۱۰/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۳۳)

ایشالا مامان بزرگت خوب میشه توکل کن به اون بالایی 
هرچی خودش صلاح بودنه 
پاسخ:
ان شاء الله
ما که سپردیم دست خدا
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۳:۳۱ انسان نیازمند
همو میزنیم
شما منو
من شمارو
کیف میده
خخخخخ
پاسخ:
سکوت...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۳:۲۴ انسان نیازمند
باشه
بیاین یکم همو بزنیم دور همی کیف میده
پاسخ:
همو بزنیم نه

می خوایم تو رو بزنیم
:))
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۳:۱۷ انسان نیازمند
میگی به همین خیال باش.
میگم تو خیال نیست
عملیش میکنم
نیس تو نخوردی
در جریان هستی
اون بنده خدا که اومده پیشت درددل کرده، که منو زده و حسابی خورده
پاسخ:
با همون بنده خدا میایم دوتایی میزنیمت بلکه 3 یا 4 تایی
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۳:۱۰ انسان نیازمند
استقبال امروزت کیف داد
به خیالش نه به عملش هستم
خخخ
پاسخ:
چی میگی؟
اون نوش جونت حقت بود...
کاش محکم تر زده بودم
موهاتم کشیده بودم
چنگتم انداخته بودم
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۱ انسان نیازمند
پس واقعیشو نوش جان خواهی فرمایید
پاسخ:
به همین خیال باش
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۵۴ انسان نیازمند
نع
اشتباه شد
بوس میخاستم بگذارم
پاسخ:
کتک خوردشو بیشتر می پسندم
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۴۵ انسان نیازمند
:*(
پاسخ:
این یعنی انسان کتک خورده آیا؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۳۳ انسان نیازمند
شما کربلایی جوجه نوک حنایییییییییییی
پاسخ:
در بیرون از بلاگ بعله...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۲۲ انسان نیازمند
بعدا میبینمت
پاسخ:
ببینیم من دیگه پاک باخته نیستم که...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۱۴ انسان نیازمند
الان خودتو به هان نزن گلم
پاسخ:
:))
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۰۷ انسان نیازمند
اینکه گفتیو نگفتی کار بدیه
میدونیکه چرا این حرفو زدم
پاسخ:
هان؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۰۵ انسان نیازمند
بگو
پیامی بگو
باشه، ولی چرا اینو میگی
پاسخ:
پیامک هم نمیگم

همین طوری فک کن یه هدیه است...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۲:۰۰ انسان نیازمند
چون وقتی رو تخت خوابیده مثل نی نی کوچولوها ی نرمالو میشه
بهشته منه
پاسخ:
خدا حفظش کنه

می خواستم یه چیز بگم که نمیگم
من شاید خودم خیلی رعایت نکنم ولی سعی میکنم
حقوق والدین رو بیشتر بخون
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۵۷ انسان نیازمند
من مامانم بیمارستان بود، داشتم میمردم، صحبت کردم باهاش صدای بیحالشو شنیدم زدم زیر گریه. وقتی اومد خونه، از در که وارد شد رفتم تو بغلشو گریه کردم
خدا همه مریضا رو شفا بده
الان دوروزه به نامانم میگم کوچَک نرمالو
پاسخ:
کوچک نرمالو؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۴۷ انسان نیازمند
مادر جانت نیومد
تو نگران نیستی؟

پاسخ:
نه نیومد...

عَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ
وقتی همه چیز دست خداست نگران چی باشم؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۸ انسان نیازمند
من نگفتم با اوشون بری
گفتم میخای بری، اتفاقا مربیت اومد تو ذهنم
حالاهم که ایشالا با اوی تان بری
پاسخ:
ان شاء الله

آهان
:((
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۴ انسان نیازمند
آره
الان دو هفته است جمعهاشو میره
میخای بری؟
پاسخ:
نه بابا
من بخوام برم چرا با اوشون
مربی خودم میبرتم...
فقط ما قصد نداریم جز یه نفر با بقیه بریم
والا
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۵ انسان نیازمند
حدست اشتبایت. هههههههههههه
پاسخ:
خب پس اون نباشه
اون بنده خداس که جمعه ها کوهه دیگه
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۲ انسان نیازمند
چشاتو اونطوری نکن
اومد
درو باز کردم،بهش میگم جغد نیمه شب.

پاسخ:
ندیدمش
ولی فک نکنم شبیه جغد باشه مهندستون
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۰ انسان نیازمند
میگیرمش
هدیه میفرستم برات
خ
پاسخ:
باشه واسه خودت
بهم میاین
^___^
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۳ انسان نیازمند
خب کار بدی کردی
موش انباریمون هنو نرفته
پاسخ:
خوب کردم
:)

همنشین خوبیه برات
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۰ انسان نیازمند
نباید حدسشم بزنی
نانای()
خخخ
نشد خبر؟
پاسخ:
نه

من که زدم 
والا
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۱ انسان نیازمند
الان اسم ببررررررررررم!؟!؟
نیش تا بناگوش باز  (
پاسخ:
هان؟؟؟
می تونیم نبری...

هرچند خودم حدس می زنم..
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۹ انسان نیازمند
تشکر و از اینا
میخندم خخخخخخخ
پاسخ:
بخند 
والا
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۸ انسان نیازمند
منظور همان حقیقتی ایست که خوب اعتراف کردی
من باید الان بیدار بمونم ی بنده خدا پشت در نمونه

پاسخ:
هه هه هه هه

کدوم بنده خدا؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۳ انسان نیازمند
اونو خوب اعتراف کردی
دوبار!!!!!!!؟
خخخخ
پاسخ:
اعتراف نیس دیگه حقیقته

یعنی تو واقعا کدبانویی و اینا

نخند...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۶ انسان نیازمند
ماشاالله.  فووووووووووووووووووووت اسفند
آفرین آورین، نفس کنترلی خوبه
اونکه صد البته ماجز اونایی هستیم که از هر انگشتش هزار تا چیز میباره هاااااااااا
خ ُ ُ ُ ُب، همون خب شماست، همون باشه عزیزم. در راستای خوردن شیر موز گفتم گلم
پاسخ:
ما فقط تو خرید کتاب و گوش ندادن مداحی نمی تونیم نفس رو کنترل کنیم
آره
اونم دوبار
الله اکبر
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۳ انسان نیازمند
من دسر بیسکوییتی خوردم
خودم درست کردم
امشب اولین بار شام تنهایی درست کردم
خوشمزه شده بود
برو بخور، ولی زیاد نخور که مشکل پیش نیاد، خ ُ ُ ُ ُ ُ ُب
پاسخ:
از وقتی برگشتم 2 کیلو اضافه کردم ماشاء الله

سعی می کنم نخورم والا

شما کدبانو
شما آشپز

خ"""""ب چیه؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۶ انسان نیازمند
همون که گفتی دیگه
خبر نشد از مادربزرگت عزیزم
پاسخ:
نه نشد...

دارم فک می کنم برم شیرموز بخورم یا نه؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۶ انسان نیازمند
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
خ
پاسخ:
چی شد؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۳ انسان نیازمند
مثلا ی تبعشو بگو
پاسخ:
محروم شدن از خوندن

هوم؟؟؟
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۱ انسان نیازمند
تبصره:
استثنا
ایشالا خیر شه. خوب شن
پاسخ:
ان شاء الله

بابا تبصره
بی خیال بیا نظراتو بده تا تبعاتشو ندیدی 
والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی