خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

حرارت عریان

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ق.ظ

 من!!

 از گرمیِ چشم هایت،

 می ترسم...

۹۳/۱۰/۲۲
پاک باخته

نظرات  (۳)

۲۲ دی ۹۳ ، ۰۵:۴۶ ** معتکف**
ببخشید همون عین الله ناظره 

این معنی توی تفسیر فارسی اینجور اومده

آیت الله بهجت فرمودن این صفت رو و گفتن حواسمون باشه

امام زمان همه چی رو از قبل تا بعدش میبینه پس گناه نکنیم
پاسخ:
ممنونم

۲۲ دی ۹۳ ، ۰۵:۳۷ ** معتکف**
ببخشید جسارت شد

از صفات امام زمان ارواحناه فداست

چشم بینای خداوند در همه امور
پاسخ:
چه صفت زیبایی
و
بحق برازنده...


+اگر خاطرتون هست عربیش رو هم بذارید لطفا

۲۲ دی ۹۳ ، ۰۵:۲۳ ** معتکف**
سلام علیکم


من از مهربانی نگاه عین الله ناظره شرم دارم:(
پاسخ:
و علیکم السلام

هرچی جملتون رو می خونم متوجه نمیشم
گویا خیلی فلسفیه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی