خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

ای خوش به حالِ آن که گدای مکرر است...

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ

 انگار

 تازه دارم می فهمم کجا بودم...

 انگار 

 تازه کسی داره بیدارم می کنه...

 انگار

یه چیزی رو یه جایی جا گذاشتم...



 +من تابلو های کیلومتر شمار کربلا را می میرم حتی...

 +بگیرید دست گدا رو   گدای انگشت نما رو...

نظرات  (۱۶)

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۰ انسان نیازمند
:)
پاسخ:
:))
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۲۷ انسان نیازمند
بله
:)
پاسخ:
کَرَمشون خیلی بیشتر از این حرفاس
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۱۴ انسان نیازمند
امری دیگه
نه ی کم فکر کن قشنگ
:)
ایشالا روزیت
پاسخ:
کمم گفتم تازه

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۱۰ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ***
من واقعا واقعا شرمنده ام
از ته قلبم ایشالا همین روزا راهی شی
پاسخ:
ان شاء الله

قبلش باید یه مشهد و جنوب برم فقط
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۱ انسان نیازمند
تا تو  نه تو تا
الان دلت بیشتر بسوزونم بگم یکی امروز بعد کنکور باقلوا برام آورد
زبوووووووون
پاسخ:
من باقلوا اونقدی دوس ندارم که دلم بسوزه

من کربلا دوس دارم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۸ انسان نیازمند
از من رد کردی آقااااااا
میگم اون روسریه که گفتم، رفتم فروخته بود
:((((
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ

تو تا باشی دل منو نسوزونی
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۵ انسان نیازمند
نفرمایید پرفسور
شما که پر از فسفر هستید

پاسخ:
به شما نمی رسم بانووووووووووو
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۰ انسان نیازمند
بخاطر جوابی که نوشتی استاد
پاسخ:
استاد شمایی پروفوسر
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۸ انسان نیازمند
حیف که نشد بلند بخندم
بسی باحال بود
پاسخ:
چیو؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۵ انسان نیازمند
حرفای دیروز یادت بیاد خو
ما درس پس میدم در محضر اسنادی چون تو
پاسخ:
خوب یادم هست...

بزرگوارید اگه من استادم شما پرفوسری
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۲ انسان نیازمند
قضیه ادب از که آموختی از بی ادبانه
میدونیکه
خخخخ
نچ نچ نچ
پاسخ:
الان من باید  از تو ادب بیاموزم؟؟؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۲ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
میدونم برا دل تنگیته
ولی نباید چیزی میگفتم که نمک بشه براش
:)
ببر منو بازار
بخر برام *****
خخخخ
پاسخ:
تو خجالت نمی کشی؟؟؟

دخترای دیروز جلو دوستاشون پاشونو دراز نمی کردن...

نچ نچ

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۵ انسان نیازمند
یک عدد انسان که مقصر شده
:(((((
°
°
°
پاسخ:
گریه نکن زار زار
می برمت بازار


می فروشمت به تناردیه اینا تا کوزت شیااااااااا


حالم بد نیست
دلتنگم فقط
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۹ انسان نیازمند
:(
پاسخ:
هعی...
سلام

کیلومترروی تابلومث میله های زندونه!حس بدی داره
فاصله ای که نمیتونی بشکنیش
پاسخ:
سلام

....
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۳ انسان نیازمند
اون تابلوی آخر پل رو اروند منو میکشه.
غروب بود
پاسخ:
حال الان من تقصیر همین حرف دیروز تو بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی