خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

نوشیدنی با طعم روزمرگی

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

 می گفت: مامان این سنگ دل شده...

 راست می گفت؛

 من سنگ دل نه ولی بی تفاوت شدم...

 دنیا خیلی برام کوچیک شده...

 دیگه کارای معمولی خوشحالم نمی کنه...

 بعضی وقتا از خودم می پرسم خب این کار و بکنم، کجای دنیا رو می گیره؟؟

 


 این روزا مغزم خورده به در بسته

 دلم خورده به دیوار...


 باید یه فکر اساسی بکنم برای زندگیم...

 ولی نمی دونم چی؟

 هر جا رو نگاه می کنم پر شده از شعار زدگی...

 به یه نفر نیاز دارم که دستمو بگیره ببره بذاره اول خط بگه:


                                                از نو شروع کن؛ اول راه اینجاس...

۹۳/۱۱/۱۷
پاک باخته

نظرات  (۱۹)

سلام
نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ نچ....
پاسخ:
سلام

هوم؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۱ انسان نیازمند
جزیرتو میگم دیگه
من دیگه برررررررم
شب بخیر
پاسخ:
شب بخیر
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۷ انسان نیازمند
باشه ارزونیه خودت
:(((((((
پاسخ:
؟؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۷ انسان نیازمند
تو اون پست قبلیه
پاسخ:
 بی خیال
اگه بد بود خودم ستاره ایش می کردم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۵ انسان نیازمند
شما نگران نباش
میابم
پاسخ:
نمیشه
اینجا جزیره ی منه
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۴ انسان نیازمند
راست میگی اونو ستاره دار میکردی
قبلا که اون کلماتو ستاره ای میکردی
پاسخ:
کدومو؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۳ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ***** ***** **** *** ** ** ******
**** ** *** *****
**** ******* ***
**********

پاسخ:
شما دست و پا بزن
نجات غریقی نیست این طرفااااا
والا
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۲۶ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باشه
***** ** *** **** *** ** **** **** **** ***** ***** *** ***** ** *** ***** *** **** ******
*** ***** ***** **** ***** ** ***** * *** ****** **** **** ***** ******
*** ***** *** ** ****** **** * ** *******

پاسخ:
حالا دوباره بوگووووووووووووو

خخخخخخخخخ
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۱۲ انسان نیازمند
باشه تو اینطور فکر کن
اصلا من بچه پولدار
میخای آمار بدم حال کنیم
پاسخ:
اوهوم اوهوم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۸ انسان نیازمند
من اگه پولدار بودم الن اینجا نبودم و وضعم این نبود
والا
پاسخ:
الان کجایی مگه
جات خیلیم خوبه
بابا تواضع مایه دار
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۲ انسان نیازمند
چرا اینطوری فکر میکنی
یبار دیدی ما حسابمون پول داره فکر کردی الان بچه پولدار
بچه....نگم بهتره
پاسخ:
بله که هستی

می دونم که هستی

حالا هی کتمان کن
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۷ انسان نیازمند
دستی بر جیب ما بکش
:(

پاسخ:
شما که جیبت مثه بانک میونه
والا
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۵ انسان نیازمند
حقوقت ماهی چنده اون وقت؟؟
پاسخ:
بالا
خیلی بالا
خخخخخخخ
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۱ انسان نیازمند
بله
حالا شما نمخای غلط محاوره ای بگیری
پاسخ:
چه کنیم
شغل ما این است
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۷ انسان نیازمند
پووووووووف اسفند
خخخخ
پاسخ:
منظورت اسپنده دیگه
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۴ انسان نیازمند
معایب لمسی بودنه دیگه
منم سریع میفرستم
دیگه تصحیح نمیکنم
خخخ
پاسخ:
سرعتت منو کشته
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۰ انسان نیازمند
جانت بی بلا
:)
پاسخ:
خب کلماتو درست بنویس تو خوندنش دچار مشکل نشم
زندگی زیباست
کافیه زیبا نگاهش کرد
پاسخ:
:))

ممنون از جمله امیدوار کنندتون
:)
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۸ انسان نیازمند
خدا جون منتظره
دستاسو محکم تر بگیر
پاسخ:
جان؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی