خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

علمدارِ گروه

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ

 در راه کربلا؛

 از آن جا که قسمتی از راه من علمدار گروه بودم؛

 احساس مسئولیتی داشتم در حد جام جهانی :))

 روز آخر من و دوستم؛

 داشتیم برای بچه ها دنبال گلاب به روتون می گشتیم؛

 منم که عاشق عربی حرف زدن

 (حالا دوستم اصالتا نجفی بود و کامل عربی محلی اونجا رو حرف می زنه)

 نمی ذاشتم اون حرف بزنه برا تقویت زبانم خودم حرف می زدم...

 جلو یکی از موکبا با اعتماد بنفس رفتم جلو و پرسیدم :

 " أینَ مَفارق لنِّساء؟ " 

 بهم نشون دادن ولی با خنده ...

 هی ما دنبال یه جای مناسب گشتیم و هی من می پرسیدم:

  " أینَ مَفارق لنِّساء؟ " 

 

 آخرین جایی که رفتیم از یه بچه حدودا 10 ساله پرسیدم که اونم با خنده جوابمو داد....


 من رفتم و با غرور برا دوستم و پزشک گروهمون در حال تعریف کردن بودم که؛

 دیدم پخشن رو زمین...

 هی پزشک گروه می گفت از دست تو این عربی حرف زدنت...

 ما در حیرت هی می گم چی شده؟؟؟

 در حال ترکیدن میگن:

 مفارق چیه؟؟؟ باید می گفتی مرافق...

 

  +هیچی دیگه من اصلا به روی خودم نیاوردم اصلا و محو شدم ...


 ^ــــــــــ^

نظرات  (۲۳)

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۳ سارا سادات
من اینجا یه نظر طول و دراز نذاشته بودم!؟:S
پاسخ:
نه نبود
:(((((((((((
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۲ مردی بنام شقایق ...
سلام

بازم خوبه بعد از نشون دادن آدرس نگفتن بهتون "تفضل"!!!!
پاسخ:
سلام

واقعا :))

مام که نمیدونیم تفضل رو برا چی بکار می برن
والا
سلام کربلایی جان 

پاسخ:
سلام
عزیزم :*
شونه ات به شونه همزاد بی بی خورده هی  سوتی دروکردی :)))
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ووووییییییییییییی
چه کنم عسلی جون :))
مفارق للنساء رو گوگل نشون میده" اتصالات برای زنان" خودتون فکر می کنید معنیش خوبه؟! احتمالا گوگل اشتباه نشون میده... :-)
پاسخ:
لابد نساء یه جایی متصل میشن دیگه

:)))

گوگل کیلو چنده
به ترجمه من جلد 5 ش مراجعه کنید
:)))))))
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۶ کمی بودن ...
اول وظیفه ای که به حسابش می رسند نماز است
پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
پاسخ:
ممنون

ممنون از کامنت خانم فیروزه ای 

عاقبت تون بخیر
پاسخ:

ان شاء الله
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۱ عطار کوچولو
:)
حالا مفارق معنی بدی که نمیده؟ میده؟!
پاسخ:
نمی دونم والا

اصلش که مرافق بود

خدا کنه معنی بدی ندادشته بوده باشه
خخخ
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۸ گمـــــــشده :)
هم پستت خوب بود..
هم پیام ساره..:))
++اصلا تو عربیت فوله خواهر جان..:))))
پاسخ:
کلا آدم باخالیم می دونی

دارین ترغیبم می کنین بقیه سوتیامم رو کنمااااااااا

الان تو وبت بودم


ساره ....


++اون که بله
سلام
ما به معناى حقیقى کلمه به آزادى و وجود آن معتقدیم؛ منتها آزادى یک مسئله است؛ عدم مدیریت، عدم نظارت و عدم دقت در آنچه مى‏گذرد، مسئله‏ى دیگرى است.
<<رهبر معظم انقلاب اسلامی>>

بروزیم با مطلب ""انقلاب معنوی"" شما هم دعوتید.

پاسخ:
سلام

ممنون از حضورتون
طرح چهل روزه استغفار


چهل روز تا سال نو مونده
این چهل روز رو یه فرصتی بدونیم واسه پاک کردن دل
قبل خونه تکونی دل هامون بتکونیم


سعی کنید امشب یا فردا صبح غسل توبه کنیم و روزی هفتاد بار ذکر استغفرالله ربی اتوب الیه رو بگیم با حضور قلب و خالصانه
و در این چهل روز هر روز مبلغی رو به عنوان رد مظالم کنار بگذاریم
این مبلغ از صدقه جداس


نماز قضا..روزه قضا....ادا کنید

یه ددعایی که دوست دارید مثل دعای استغفار امام علی یا زیارت عاشورا یا....انتخاب کنید بخونید
و هر روز آیاتی رو تلاوت کنید و درونش متفکر بشید....
هر صبح نیت کنید دلتون باصفا کنید و هر شب با خیال آسوده بخوابید...
آن شاالله سالی که گذشت پاک بشیم
و سال جدید باخدا تر و مقرب تر باشیم و سالی خوشی برامون باشه

این پیام رو منتشر کنید شاید کسی دوست داره توی این طرح شرکت کنه
پاسخ:
ممنون فیروزه ای جااااااااااان
:)))))))
خعیلی باحالی تو پاکی جون:*


+راستی من رمز من او ها روندارم...میشه داشته باشم عایا؟
پاسخ:
قربانت

:***


بله میام رمز رو تقدیم می کنم...
اینا هم شده خاطره :)
پاسخ:
خخخخخخخخ
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۰ انسان نیازمند
ینی ترکیدم اعتماد به سقف و هوا
پاسخ:
شاگردیم پیش شما استاد :)))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۶ ** فرکانس **
سلام...این داستان رو قبلا هم خواندم...خیلی جالب بود....

دهه فجر بر شما مبارک
پاسخ:
سلام

واقعا ممنونم
داستان؟؟؟

من چند تا شاهد تو همین وب دارم که خاطره و سوتی خودمه...

بر شما هم مبارک
بازم خیلی خوبه عربی تون قویه
پاسخ:
ممنون از دلداری :))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۰ کمی بودن ...
:)))))))))))))))
یکی اون سقفوبگیره!!!
پاسخ:
نترس نمیاد پایین
:)))
بابا سرعت عمل
من که نمیتونم مثل تو باشم
یادم نمیاد. اهه
پاسخ:
خب بردار گوشیتو توضیح بدم برات
شاید من متوجه نشدم. نمیدونم پاکی
پاسخ هات تو وب داده شد^___^
پاسخ:
دیدم
من سرعت عملم بالاست

کامنت جدید گذاشتم

تو واقعا یادت نیست؟؟؟؟

سااااااااااااااااره
من اصلا یادن نیست چی  بود و کی بود
پاسخ:
بابا همون صبح روز آخر که اون بنده خدا در حال خواب داشت راه می رفتو میگم
بذار
تو که همه چی گفتی که. اینم بگو خواهر
پاسخ:
غیبتش نمیشه؟
نه بهانه گیر جان. ایشون توجیه کردند که من فکر میکردم مفارق از ریشه "فراغ" هست و مفارق هم جایی هست که میرن فارغ میشن و فراغت میکنن و ...
توجیهش بیشتر خنده دار بود :)))))
پاسخ:
سااااااااااااره
خوبه سانسورت کنم؟؟؟

الان خودم رو لب تاپ پهنم
حتما باید می گفتی هوم؟؟؟
تازه می خواستم اون خاطره که بنده خدا رفت تو بلوک رو هم بذارم روم نشد
سلام

:))))
شما احتمالا یذره به خنده های این بنده خداها شک نکردین؟!
خوش بحالت چه اعتماد به نفسی داری.... :*
پاسخ:
سلام

به به منور فرمودین

فک می کردم چون نمی تونم عربی فصیح صحبت کنم می خندن


جز اعتماد به نفس داشتن کار دیگه ای نمی شد کرد:))

:**

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی