خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

أین منتظرون؟؟؟ (ثابت تا 10 اسفند)

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

 شروع ثبت نام پیاده روی نجف تا کربلا مخصوص نیمه شعبان


 دوستان برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به لینک های زیر مراجعه کنید


  ان شاء الله قسمتتون

 مهلت ثبت نام تا 10 اسفند


           کلیک

          کلیک

نظرات  (۲۳)

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۷ مسافر88 آرام
سلام

خوش بسعادت مهمونای آقا

دعامون کنین لایق باشیم

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
واقعا

ان شاء الله که هستین
چشم
سلام

عیدتون مبارک

چرا پست جدید نمیذارید؟
پاسخ:
سلام
پستام زیر این پست ثابت هستند 
:))عید شما هم مبارک
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
از جواب دندان شکنت کل دندونام تو دهنمه!

حق حق 

دعا کنید بطلبند. مادرم خیلی دوست دارند که هر چه زودتر برند. البته ما هم که جای خود داریم. 
پاسخ:
قابلی نداشت
:))


ان شاء الله قسمتت عزیز دل
قسمت مادرتون نیز
منم نوشتم:)
 ان شالله که بطلبن
همه خانواده رفتن بجز من:(
پاسخ:
ان شاء الله قسمتت میشه
:))
سلام علیکم 

اونموقع من  در شرف امتحانای ترم دانشگاه هستم. . و چن تا امتحان ترم هم دارم در همون بازه. ... قسمت نمیشه برم مث اینکه

ایشالا شما رو بطلبن واس منم دعا کنین خیلی زیاد. . خیلی نیاز دارم ب آقا ب کربلا. . ب نجف ب بین الحرمین. .. تا حالا نطلبیدن بنده حقیر رو..(((((
پاسخ:
سلام

ان شاء الله بزودی قسمتتون

ان شاءالله ما رو هم بطلبن که خیلی دلتنگیم
:((

سلام و رحمه الله

خوش به سعادتتون

من که تا به حال قسمتم نشده ولی امیدوارم برای شما روز افزون و با برکت باشد.

رفتید التماس دعا.

اونم نیمه شعبان. تصویر منحصر به فردی ست

پاسخ:
سلام

ان شاء الله قسمتتون

خدا قسمت مام بکنه دوباره
:))
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
هعییییی ...

کل خانواده رو ی جا کی راضی می کنه ؟!
التماس دعا 
پاسخ:
امام ح س ی ن (ع)

حاجت روا
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ای بابا...در کور نیک نامان ما را گذر ندادند....
یعنی خودمون هم شرم داریم از بس شرمنده ایم...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

ان شاء الله نصیبتون بزودی...

یا علی مدد
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۳ خادم الزهرا
سلام وبلاگ خوبی دارید 
مطالب قشنگی میزارید 
لطفا به ماهم سر بزنید 
در صورت تمایل اجازه لینک شدن رو بدید.
و من الله توفیق
پاسخ:
سلام

چشم میام

ممنون

هر طور راحتین اجازه مام دست خداست :))
عکس از کربلا نگرفتی؟؟؟
پاسخ:
نه گلم
حتی یه دونه هم نگرفتم :(
حیـــــــــــــــــــــف...

واقعا حیف...

نیمه شعبان توی مغز امتحانات ماست!
پاسخ:
ان شاءالله
عرفه و اربعین قسمتتون
حرفم نمیاد همین اومدم ی سلام بدم

پاسخ:
سلام خانوووووووووووم
دعا کنید دعوت بشیم ...
پاسخ:
ان شاء الله
چشم
رفتین ما رو هم دعا کنید
سلام 
مدت زیادیه خواننده خاموش وبلاگ شمام 
قلمتو همیشه تحسین کردم 

لینک شدید با افتخار
پاسخ:
سلام

باعث افتخاره

هذه من فضل ربّی


ممنونم
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۳۲ عطار کوچولو
خیلی ممنون ! 
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۲ باران نم نم...
ان شاالله روزی همه...
پاسخ:
آمین
حیف... :(

هم امتحان دارم هم مراسم دعا داریم متاسفانه توی اون تاریخ
پاسخ:
ان شاء الله دفعه های بعد
ما رو هم دعا کنید
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۷ کمی بودن ...

ماازاین لیاقتانداریم:(

گاه انسان به علت گناهی ازرزقی محروم میشود

پیامبراکرم صلی الله علیه واله

وسایل الشیعه

 

پاسخ:
اونا که کرم دارن...


ممنون
هر کی قسمتش شد من رو از دعای خیرش بی نصیب نذاره لطفا
پاسخ:
ما را نیز
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۹ انسان نیازمند
ان شاالله
روزیت
پاسخ:
آمین

مینویسی؟

تو پارتیت کلفته...

پاسخ:
من؟؟؟

نوشتم عاموووووووو
تو هم بنویس

سلام و خسته نباشید
با دانلود سریال جلال الدین بروزیم
یا حق

پاسخ:
سلام

ممنون اطلاع دادین
یاعلی
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۸ ** فرکانس **
سلام...

گوش کنید ای دلتنگ زیارت امام رضا...لینک
پاسخ:
سلام
سپاس بسیار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی