خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

کبوتری که در خون غلتید...

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ب.ظ

 امسال عید؛

  غروب بود که اخبار خبر شهادتش رو داد؛

 شب نفهمیدم  چی شد...

 وقتی به خودم اومدم؛

 دیدم مهمونامون رسوندنم بیمارستان 

 و

 سرم بهم وصله...


 هیچ چیز مثل شهادت علی خلیلی منو نشکوند...

 امشب یادش افتادم...

 دوباره دلم شکست...

 



۹۳/۱۲/۰۵
پاک باخته

نظرات  (۳۰)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۸ کمی بودن ...
منم:(((خوش به حالش


کسی که دینش رایک دستی بگیرد
خدای متعال نیزبه اوتوجهی نمی کند.
ایت الله حق شناس
پاسخ:
:((

خدایا من دلم به دست های تو خوش است نه هیچ احد الناسی

می شود دست های مرا به خودت برسانی؟؟؟
چه تلخ اون که جاش خوبه راحته یه فکری به حال خودمونا بکن تو واس ما غصه بخور
پاسخ:
برای خودم هم ...
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۵۲ انسان نیازمند
کو؟ کوجاست؟ بگو بیاد ببینمش!
:))))))
شب بخیر
*
پاسخ:
لوله ترکیده خونتونه

برو سیاحتش کن

یا علی مدد
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۴۸ انسان نیازمند
به لطف دست من شیر آب حیاطمون امروز ترکید
خخخخخ
پاسخ:
:)))

بیا شاهد از غیب رسید
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۴۶ انسان نیازمند
خو نخواب
پس حالا که بیداری بیدهرم کن
خوابت نبره
پاسخ:
از دست تو
:))
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۴۳ انسان نیازمند
 تو وبلاگت دیگه
پاسخ:
خب من شاید نخوام بخوابم فرزندم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۳۹ انسان نیازمند
هنوز حاضری که
برو بخواب
دو ساعتو نیمه دیگه اذونه
ایشالا بیدارت میکنم
پاسخ:
کجا حاضرم؟؟؟

ممنون

شب بخیر
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۳۵ انسان نیازمند
شب بخیر
صبح باید زود بیدارشم

پاسخ:
شب بخیر
منم بیدار کن
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۳۲ انسان نیازمند
باشه نگو
بخوابیم
پاسخ:
شب بخیر
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۲۹ انسان نیازمند
بعدا تعریف میکنم
منظورت کجا بود؟
پاسخ:
هیچ جا
:@
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۲۶ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کجا؟
***** ** ******* *** ** **** **** * ** ***** ****** ***** **** ***** *** **** ****** ***** ****** ** ***** **** *** **** **** ****** ** ******
* *** ******

:((((

پاسخ:
هوم؟؟؟
من که نفهمیدم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۲۰ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بعله
****** ***** *** *** ******
***** *****
** ** ***** **** ***** ****

پاسخ:
واقعا که

نخیر چی یادمه؟؟؟
اصلا هم یادم نیست...

منظورم جای دیگه ای بود
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۶ انسان نیازمند
وااااااااااای چقده تو ترسناکی و بخندی وحشناک میشییییییااااااا
پاسخ:
شما لبخند ما رو ندیدی
از اونا که دیدن بپرس

در جریانی که...
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۳ انسان نیازمند
الان گریه کنم
آه قلبم
دوستم دیگه دوستم نییییییییییس
پس مراقب باش شب نخورنت کرمای دندونات
پاسخ:
تو که میدونی من اونا را نخورم اونا جرات ندارن منو بخورن
:))
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۹ انسان نیازمند
واقعا
شما که ازش نیترسی
دوستت که باشه
آبجی منهههههههههه پیش من حتی راجبش شوخی نداااااااااریم، پیش خودش میتونی
تو با من دوستییییییی
لبخند دراز
پاسخ:
نه اصلا

برو عاموووووووووووو

نه دوست نیستم

لبخند با دندان های کرم خورده
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۰۴ انسان نیازمند
آفرین
ما به خانواده غیرت داریم

پاسخ:
اوشون دوست منه
تو این وسط چکاره ای؟؟؟
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۸ انسان نیازمند
نباید میگفتی

پاسخ:
باشه آقا
من شخصا از اوشون عذر خواهی میکنم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۲ انسان نیازمند
اون بنده خدا لباس میدوزه تن خودمون میکنه

منم قضاوت نکردم
پاسخ:
خب منم لباس تنو گفتم دیگه
گفتم تو خیاطی بلد نیستی آجیت که بلده
ای دیوونه بد  برداشت کردی آره؟؟؟
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۷ انسان نیازمند
مرور کن چی نوشتی
شما که بما هر چی میگی
قضیه رو ربط نده به بقیه
پاسخ:
خوندم اتفاقا چیز بدی ندیدم

اگه بود بگو بهم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۳ انسان نیازمند
حواست باشه از کامنت گرام چی میتراود
پاسخ:
چی می تراود؟؟؟
عمو فارسی حرف بزن منم بگیرم چی میگی


خیاطو گفتم که آبجیت هست
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۹ انسان نیازمند
قاضی!
نه اوضاع و احوالتو میگم
خیاطم نیستم
پاسخ:
آبجیت که هست:))
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۵ انسان نیازمند
پس داغونی
هعیییییی
پاسخ:
هوم؟؟؟

قاضی شدی؟؟؟
برا خودت میبری میدوزی تن مردم میکنی
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۲ انسان نیازمند
ناراحتی!
پاسخ:
برای چی؟؟؟
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۹ انسان نیازمند
ایشششش
تو بلاگ خودم مبذارم و برا همه پست خصوصیش میکنم
خخخخخ
پاسخ:
هر طور راحتی...
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۵ انسان نیازمند
آدرس بدم همه بریزن سرت!!!!!!!؟
منم دارم زیر عکس آقا روی ی قاب قهوه ای، همون عکسی که تو حرم داداش گرفتم
پاسخ:
بگو ستاره ایش میکنم
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۵ انسان نیازمند
شلام منو یاد ی روز انداخت
بیمارستان رفتنتو بعد شنیدن خبر
الان که نمشه جایی رفت، ولی نیدونم فردا میری همونجایی که دلتو بترکونی
آره باید دارشون زد، قبلنا تیکه نمیشنیدم وقتی تو خیابون میرفتم ولی الان اینروزا زیاد میشنوم
و دلم میسوزه
عکسشو داری

پاسخ:
خخخخخخخ

کجا میرم؟؟؟

آره رو آیینه ی اتاقم هست
هر روز میبینمش
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۵ انسان نیازمند
سلام
اینو نمدونستم، ینی نگفتی
روحش شاد
روزی شما شهادت
پاسخ:
سلام
چیو نمیدونستی؟؟؟

خیلی بغض دارم
دلم داره میترکه

دلم می خواد تمام پسرای روی زمین رو؛ تمام اینایی که تو خیابونا ریختنو ناموس مردم رو اذیت میکنن دار بزنم

انگار داغ چند ماهه دلم تازه شده...

خیلی دلتنگشم
نمیشناختمشون ولی الان سرچ کردم فهمیدم
روحشون شاد همچین آدمایی این روزا نایاب شدن
پاسخ:
حیف که اونجور آدما موندنی نیستن
حیف...
:(
پاسخ:
من هنوز هم نفسم میگیره...

دوستام منو با علی خلیلی و میثم مطیعی میشناسن

دو نفری که واقعا برام قابل احترام هستن...

اما شهید خلیلی برام برادر کوچیک تر هست
از ته دلم دوستش دارم
با تمام وجودم
سلام
روحشون شاد

پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی