خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

خوابالو نیستم ولی خوابلو ها رو دوست دارم!!

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

 یک عدد پاک باخته که

 ساعت 15:00 از خواب بیدار شده 

 و

 به دنبال چاره ای می گرده تا دوباره بخوابه ^___^

 و

 مامانشو از مهمونی رفتن منصرف کنه :)))



 +نگین؛ ساره؛ سودا؛ سارا؛ یسرا؛ عسلی؛ حسنا؛ 

 شاپرک؛ ته خطی؛ مهندس؛ مریم گلی و ... نخندن که

 دلم براشون تنگ شده...


 +دیشب زیادی دَنِت خوردم حالم بد شده بود :/

 نتونسته بودم تا 4 بخوابم...

 الان دیدین حق با منه و باید می خوابیدم یا

 با رسم شکل و اعمال شاقّه اثباتش کنم؟؟؟

 هوم؟؟؟ ^_____^

 

 +نمازامم خوندم نیاین ارشادم کنید اااااااا...

 

۹۳/۱۲/۰۸
پاک باخته

نظرات  (۱۱)

سلام
ههه الان بهترشدین؟!
پاسخ:
سلام

الحمدلله
خوب و در حال خوردن دنت :))
ایرانتو خوب اومدی
نه اون خیر سرم خبری بود علامت سواله نیدونم کی اضافش کردم :دی
ن حباسم هس ب کار نیبرم بردمم خو ستاره ایش کن :دی
پاسخ:
:))
دیگه ما اینیم دیگه

دعوا نکنید که متعلق به همتونم^___^

خخخخخخخخ


باشه
به سارایی گفتم ؛ بهت گفت؟؟؟
میتونم بگم خوابالوئم و خوابالوها رم دومس میدارم عایا؟ :دی
دنت دومس میدارم زدی تو کرک و پرم ک.. همه چی شده اسرائیلی لامروتا چقد فعالن داخلیا یکم یاد بگیرن...
اون دلم تنگ شده برا نخندیدن بود یا واقعنی؟ (آیکون آزار و اینا)
مام پاکی رو دومس داریم؟ راستی نیخوای اسمتو بمون بگی؟ اگ نیگی منم مث سید میگم پ ب ^_^

پاسخ:
بهله
مخصوصا اگه اون خوابالو من باشم که بایدم دوسش داشته باشی ^___^

منم دوس دارم :((

بذار خودم میرم کارخونه تولید ایرانت میزنم جای دنت *___^
ای پاکی آزار :))

بله که دوسش دارین *___*


شما آدرس بده من اسممو بگم
اگه اسمم بگم که نمی تونی اینجا بکارش ببری که بالام جان :))
میرم خصوصی برا سید میذارم ؛ برو تو تلگرام ازش بگیر :***

+الان سید منو میکشه 
یه بار گفته بود بگم یادم رفته بود :((
این "ساره" گفتنتو  با همون لحن خودت تصور کردم. خخخخخخ
دیگه دنت نخوریا کوشولو. بخوری لولو میخوردتت، میموری
پاسخ:
سپاس فرااااااااااااوااااااااااااااااااان :))

من خیلیم بزرگم
اندازه یه کوهم ^__^

من خودم اژدها رو رو هوا کباب میکن می خورم
لولو چیه
والا
:)))
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۱ گمـــــــشده :)
الان خوابی هنوز پاکی جوووون...
:))
پاسخ:
نه بابا
تا الان مهمونی بودم
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۲ عمار فرهنگ
خواب بین الطلوعین نابود کننده
قبل از ظهر نعمت
بعد از ظهر حماقت است
امام باقر
پاسخ:
:(((

پیش اومد دیگه
حق داری بخواب بخواب
مدیونی اگه فکر کنی من خودم دیشب 12 خوابیدم 11ظهر بیدار شدم:))
پاسخ:
خوب کردی
:)))
سلام

خواب آلو خانم، ساعت چهارم که خوابیده باشی، تاااااااااااااا ساعت سه یاااااااااازده ساعت خوابیدی بالام جان!
ضحای من ده ساعت میخوابه، میگم خوب خدا رو شکر خوب خوابیده!
پاسخ:
سلام

آیکن خجالت و اینا
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۴ سارا سادات
تو میتونی پ ب جون...

+ولی دل من که برات تنگ نشده (ستاد اذیت کردن پ ب های خابالو :)) )
پاسخ:
ساراییی؟؟؟!!!!!!!!
گرررررررررررررریه
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۹ انسان نیازمند
پاک باخته ای که الان تو مهمونیه
خخخخخخ
:(((((((
پاسخ:
خب مهمونی بودن من غصه خوردن داره؟؟؟
خجالت بکش
خیلی بکش
آدم انقدر دنت میخوره که حالش بد بشه؟
اونم دنت که اسرائیلیه؟ هوم؟
میمیری خو
من حس میکنم هر شب داری دنت میخوری. آخه همیشه تا صبحا بیداری ^___^
پاسخ:
بکشم بعدا تو میای رنگش کنی؟؟؟
هوم؟؟؟


چه کار کنم خوشمزه بود خوووووو

منم دیشب یه آدم خیلی باکلاس بهم گفت دنت اسرائیلیه نمی دونستم تا دیشب

مامان برام هر روز خوراکی میخره من بی تقصیرم

ساره؟؟؟؟؟
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی