خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

باورش را هم نمی توانم....

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

 امروز داشتم خواب میدیدم؛

 چند تا شهید آوردن شهرمون...

 تو خواب؛

 تابوت شونو گذاشته بودن تو مسجد...

 راه باز شد،

 رفتم سرم رو گذاشتم رو تابوت یکی شون

 ولی هر چی گشتم تابوت بعدی رو پیدا نکردم...


  صبح

 فکر کردم چون دیشب خیلی دلم خواست تو مراسم تدفین شهدا باشم ؛

 این خوابو دیدم...


 الان

 دوستم گفت:

 فردا شب تو دانشگاه خودمون مراسم شب وداع شون هست...



 +لینک برانامه ها شو برای بچه های گلستانی گذاشتم (کلیک)

 +آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخداااااااااااا من تو را بی نهایت عاشقم

۹۳/۱۲/۱۰
پاک باخته

نظرات  (۱۲)

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۱ انسان نیازمند
منم نمدونم
ساعت دوازده شهرداری باشیم بعد میرسیم تا ۱۲.۳۰
تا موقع نوبتت طول میکشه، بعدم میریم
احتمالا تا نه بمونم
پاسخ:
نه 4 اولین مریضم
دکتر آشناس معطل نمیشم
راهم که دوره

پس خودت هماهنگ کن با هام فردا

می دونی تا نه کمه

به اصل مراسم نمیرسی
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۳ انسان نیازمند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فوق العادست
مخصوصا انسیه الحورا
و شعراش
خیلی دستش درد نکنه
خیلی خوبه
باشه
ساعت دوازده بیام دنبالت؟ برا استقبال؟ ***** * * هم میاد
چهارم میریم ایشالا
پاسخ:
خدا خیرش بده

پس دیگه تغییرات نمیدم

ساعت 12 دیر نیست

من نمی دونم کیا میان :@

باشه فقط باید3:30بیای نه 4

شبم خونواده رو راضی کن که بیای
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۴ انسان نیازمند
زبونتو بده تو

هدر تیییییییم
پاسخ:
زبون ما محافظ داره

یکم دیگه هنوز کار داره قالب
گریه م میگیره نمی تونم درستش کنم و دنبال ابزاراش بگردم
سخته آدم برای عزای مادرش قالب بزنه

خدا به طراحش خیر بده

اگه همینجوری خوبه بیخیال بقیش شم...

خوبه؟؟؟

فردا ساعت 4 نوبت کشیدن دندون دارم
شنبه هم 4:45
برنامه هاتو ردیف کن
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۱ انسان نیازمند
میتونی برام زمزم بخری
خخخخ
پاسخ:
نه بابا 
به شما فقط کوکاکولا می چسبه

آیکن زبون و ایناااااااااااااااااا
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۷ انسان نیازمند
آها، پس زنگیده بودی
میدونم چقد دوسش داری و حال میکنی
اوهوم واقعا چقد خوب بود مرز شلمچه و شهدا
هر طور راحتی
در ضمن دیروز اگه من باهات بودم الان اینطوری نمشدی
پاسخ:
آره دیگه

:)))

سخته تصور فاطمیه بی شهدا برام...

نه تو رو خدا یکم نوشابه باز کن برا خودت
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۶ کمی بودن ...
مبادانعمتهای خداوندمتعال شمارامغرورکند
ایت الله حق شناس
پاسخ:
سپاس

چقدر خوب موقع رسید دستمون

آآآآآآآآآ خداااااااااا من تو را عاشقم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۸ انسان نیازمند
خو از همون اول نوشته بود خوابگاه ندارن دیگه
میدونم، برا همین گفتم برا هیئت
تو که میری
میخام برم انصراف بدم
برا همینه که الان حالت بده
یادم هست، قبلا هم گفتم یادت نیس، تنگ و گشاد
پاسخ:
خب نباید تو روم میگفتن بهم خوابگاه نمیدن که...

دیگه یه فاطمیه است و یه پاک باخته
فصل جنون و عاشقی ام گل میکند...
هر سال فاطمیه هاشو مهمون شهدام
الان چند ساله...


ان شاء الله
انصراف بدی دیگه با من حرف نزنیا

من چیزی یادم نمیاد
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۱ انسان نیازمند
بخاطر استرسای این مدته
خوب میشی، یچند روز دیگه، البته هیئت اگه بهش اضافه نکنه، ولی راهیان آرومت میکنه
تمدونم برا چیه این خستگی، منم با یکار کوچیک از پا در میام منیکه بیستو چهار ساعتم نمیخوابیدم هیچیم نمشد. الان دیگه اونطوری نیستم
وااااای، الان ملت فک میکنن چه تحفه ای هستی تو
البته خودت جایگاهتو میدونی، محدوده...!
پاسخ:
ای بابا
استرس که چه عرض کنم
تا اومدم ثبت نام کنم جوونم به لبم رسید
الانم که گفتن به مجرد خوابگاه نمیدن :(

ببخشی از فردا شب فاطمیه است هااااااااااا

چه شود...
به به

راهیان که فعلا باید دخیل ببندم که رام بدن امسال

من یسره دیروز بیرون بودم بزرگواااااااااااااااار
فیلم بود از صبح اون روز تا 5 صبح فرداش به کما می رفت

یادت باشه چی گفتیاااااااا ^______^
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۵ انسان نیازمند
وااااااا
اثر دنت اسرائیله ها
معلوم نی چی بخورد این بچه دادن که توهمم رد کرده
ایشالا که شهید شه. ما ناراحت که نمیشیم، بلکه برات جشن میگیریم حسابی
والا
دیگه فک کنم نیاز نباشه بهت بزنگم،خخخخ
پاسخ:
نه
جدا از شوخی یحتمل یه چیزیم شده 
هر چی سعی میکنم به روم نیارم بدتر میشم

بدنم کلا هنگ کرده
دیشب داشتم از خستگی می مردم ولی خوابم نبرد تا بعد طلوع آفتاب

خدایا این الان گرمه نمیفهمه چی میگه
من می دون بعد من نمی تونه زندگی کنه
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۹ انسان نیازمند
بررررررو
ریا که دیگه نگم بهتره
شروع تموم شد؟ ینی چی؟
خدا نکنه
منم
دارم میخندم
نخور اینقد
دیگه فکر کنم باید دور آلوئه وراتم خط بکشی و...
پاسخ:
کجا برم؟؟
جام خوبه...


ههه سوتی دادم
یعنی ثبت نام کردم خدا رو شکر

جدی میگم
چند روزه اصلا یه جوری شدم
به شدت شادم و بدنمم به شدت داره افت میکنه

خدایا منو شهید کنی اینا ناراحت میشن وگرنه من که حرفی ندارم
:))
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۵ انسان نیازمند
برو عااااامو
ما مداد رنگی فروشیم
ثبت نام کردی؟ چلمو شروع کنم برات؟
معلوم نی تو اشکاش چی گفته این همه پریده
اون پریدنم ایشلا زودتر بشه برات
پاسخ:
مام مداد رنگی شناسیم
تف به ریا تر از حضرتتان سراغ ندارم
ما باس بهت بگیم التماس دعا
از زیرشم نمی تونی در بری

آره ثبت نام حوزه شروع تموم شد
امشب باید فرم خادمی رو هم بفرستم

منو نخندون دارم میمیرم:))

مامانمم که خونه نیست
اگه حالم بد شه؛ میمیرم

تا 3:30 هر نیم ساعت زنگ بزن اگه ریجکتت کردم بدون سالم موندم

بمیره اسرائیل با این دنتاش
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۷ انسان نیازمند
بابا کربلایی ی دست بکش رو دل ما
بابا التماس دعا
بابا نماز شب میخونی برا دل نا دعا کن
داری اون بالابالاها میپری هااا

پاسخ:
بروووووووو عامو

حالا یه بار یکی گفت ما شهرمون دارن شهید میارن؛
اشک ما در اومد
شهدا دلشون بحال ما سوخت...

التماس دعا خودتی

نماز شب خونم خودتی و کل فک و فامیلتون 

فعلا که زهرا پریده...

ضمنا ما دستمون تو جیبمونه
والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی