خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

اعتبار...

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

 گاهی؛

 فکر میکنم،

 کاش چاهی بودم در مدینه...

 کاش پنهان کننده و التیامِ اشک های مولایم؛ می شدم...

۹۳/۱۲/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۶)

:(
پاسخ:
:"(((
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۰ انسان نیازمند
یا علی
پاسخ:
یا علی ع
این  ایه به من خیلی انگیزه و امید میده

خیلی خیلی ایمان و اعتقاد دارم ب ایه 

الخَْبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَ الْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ  وَ الطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَ الطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ


دقیقا مث خودمون روزی مون شه حتی اگ دقت نکینم و متوجه نشیم ک مث خودمونه..اما اگ عاقلانه باشه کل مسیر انتخاب و تشکیل زندگی دقیقا مث خودمون روزی مون میشه


انشالله عاقبت بخیر شیم همه 





پاسخ:
اوهووووووووووووم

حتی میشه گفت خیلی هم ترسناکه این آیه

به خودمون بستگی داره

ان شاء الله

خانوم حرم میرید دعامون کنید
اره منم خیلی وقته ک فهمیدم هر جور ک ازش انتظار دارم باید خودم هم خیلی رو خودم کار کنم...

منم خیلی به این عقد ازل اعتقاد دارم:)))).... الان میدونم ک هس..

تمتم بار ها ب دوش او نیس...نصفش ب دوش منه .. ب دوش توعه... 

بال پروازیم...2 تا لازم داره...درست به اندازه هم قدرتمند اما هر کردوم ب فراخور موقعیت خودش قدرتشو باید نشون بده

خیلی کارا میشه کرد..خیلی چیزا میشه تمرین کرد.. ک دیدم ک در مسیری خواهر... منم در مسیرم...
انشالله او هم ب فکر باشد و در مسیر
پاسخ:
احسنت :))


خخخخخخخ

دیگه عیب از فراموشی ماست که یادمون نمیاد
ذاتا انسان بی وفاست
که اگه نبود؛ قرارش با خدا یادش نمی رفت :(

 بیشترش تا قبل از ازدواج به دوش اون بنده خداست :))

بال پرواز رو حسابی موافقم
امتحان کردم راه های مختلف رو؛ تنها نمیشه پرید...

خدا کنه در مسیر باشم :((

حتما وقتی من بفکرشم اونم به فکرمه

من به روح های گره خورده بهم ایمان دارم
حالا هر جای دنیا که می خوان باشن...

وقتی این بچه مسلمونای ایرانی رو که با خارجی های تازه مسلمون ازدواج میکنن میبینم؛
مطمئن میشم هر جا هم که باشم باز هم کنار همونی خواهم رفت که تو ازل باهاش قرار گذاشتم :))
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۴ مهدی شریفی
و چاه پر می شود از اشک های علی
پاسخ:
آه از غربت علی...
سلام..

کاش مرهم درد های اقا باشیم...


همه من او و او من ها رو خوندم..فوق العاده بودن..البته بیشتر من او ها ب دلم نشست ..

چقد شبیه هم انتظار داریم از خودمون و  او ک قراره بشه همراه و همسفر زندگی مون...

لذت بردم خیلی زیاد 
پاسخ:
سلام آجی

آمین...


هر چه اینجا هست:
هذه من فضل ربّی

اوهووووووووووم
مگه میشه انتظار داشت از او و خودمون هیچ کاری براش انجام ندیم؟؟؟
یک قدم من یک قدم او...
گاهی شاید وظیفه اس؛
دو قدم من ؛ یک قدم اوی که تمام بار ها به دوشش هست...


لذت مستدام

ان شاء الله بزودی روزیت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی