خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

از من مپرس حالِ دل و شرح ماجرا

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۲ ب.ظ

 

 شاعرم در رخ من غصه و غم پیدا نیست


                                      صورتم را به غزل سرخ نگه داشته ام



 +سید روح الله فریدونی

 +عنوان: پاک باخته

 +نمی دونم کی جرات پیدا میکنم خط خطی هامو تو وبم بذارم :/

۹۳/۱۲/۱۹
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

رمز ؟
واقعا ...
پاسخ:
شما جواب سوال ما رو که فرستادین؛
مشخص میشه رمز شامل شما هم میشه یا نه؟
جرات میخواد مگه :/ 
پاسخ:
بله
نه ببخشید سوء تفاهم نشه منظورم گذاشتن شعرای خودت بود
پاسخ:
اوهوم
تحریر اصطلاحی است در آواز :))
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۲ عطار کوچولو
درخت هر چه پر بارتر سر به زیر تر!

:)
پاسخ:
الان من درختم؟؟؟
یعنی چنارم؟؟
کی؟؟
چی؟؟؟
من؟؟؟
اینجا کجاست؟؟؟

:)
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۵ عطار کوچولو
اگه ترسی از جانب سرقت ادبی و ... ندارین، بذارین فیض ببریم خب!
پاسخ:
:))))))))

اونو که عادت کردیم :))

بعضی از پستام خط به خط کپی میشن
فقط نمیدونم این خط خطی ها چه بدردشون می خوره...

نه فک میکنم هنوز نا پخته هستن :)


ما اینجا جلوس فرموییدیم ولی انگاری شما کامل در خدمت نیستین :دی
پاسخ:
ما هستیم

خدمت از ماست
:))
ب قول خودت تحریرات :دی
پاسخ:
خخخخخخخخ

بفرمایید در خدمتیم
:))
ما مشتاق دیدنیم
پاسخ:
دیدن چی؟؟؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۵ انسان نیازمند
yes
همونکه گفتم
پاسخ:
ما که نفهمیدیم چی گفتی
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۲ انسان نیازمند
فک کنم تعجبم بخاطر همین بود
پاسخ:
can u speak farsi???
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی